Hakutulokset

  1. Ö

    Kuinka paljon muut äidit harrastaa liikuntaa viikossa?

    Heippa! Mulla on yksi lapsi 1v ja mies päivätöissä ja millon mitenkin yötä myöten,hänellä ei ole varsinaista työaikaa. Iltaisin mies käy salilla/tai lenkillä n.3-4krt/viikko. Mun liikunta koostuu seuraavasti. 45-60min. vaunulenkki + koiran ulkoilutus 5-6krt/viikko, juoksua tai hiihtoa...
  2. Ö

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Heippa rallaa! Täällähän on oltu reippaita. Harmi tuo Astren häntäluun murtuma, auuts. Ruokavalio on kuitenkin tehokkaampi tapa pudottaa painoa ja oikeastaan se oikea. Liikunta antaa kyllä paljon tsemppiä ruokavalion tarkkailuun ja tehostaa laihtumista. Älä nyt hermostu liikunta tauosta...
  3. Ö

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Heh,,, kävimpähän puntarissa tänään. Meillä on sellanen vanha-vanha vieterivaaka, joka näyttää kg/tarkkuudella. Näytti 61kg (hyvällä mielikuvituksella millin pari vähemmän :D). Eli samoissa mennään. Mutta oikeesti en oo herkuteellut ollenkaan niin paljon, kuin aiemmin ja on aika hyvä olo, joten...
  4. Ö

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tuosta motivaatiosta... Itse sai motivaation noin kymmenen vuotta sitten terveydenhoitajan kautta. Olin seurustellut nykyisen mieheni kanssa jo parivuotta ja se oli ihanaa vaahtokarkki aikaa! Kiloja oli tullut useampia ja painoa alkoi jo olla niin, että housut joutui ostamaan 2 numeroa...
  5. Ö

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Jospas sitä minäkin hyppäisin mukaan. En ole koko ketjua lukenut, mutta vähän silmäilin ja täällähän on hyvä meininki päälänsä :D Vielä imettelen n.2krt päivässä, mutta kohtapuoleen varmaan sen lopetan ja sitten voin paremmin rutistaa, jos siltä tuntuu. Kiinostais vähän kokeilla vhh-elämää...
  6. Ö

    Suomennos kiitos

    Hei! Laitampa tännekkin saman kyssärin... Lapsellani on jonkunlaisia sähköisiä häiriöitä, mutta vielä ei tiedetä mitä. Epilepsialääkitys kuitenkin menee ja tehoaa. Lisäksi on selän kaarelle vetoa, jonka vuoksi olemme käyneet fyten luona jumpassa. Tänään oli fytellä hyviä uutisia ja sanoi...
  7. Ö

    fyte-slangi-suomi

    Hei! Lapsellani on jonkunlaisia sähköisiä häiriöitä, mutta vielä ei tiedetä mitä. Epilepsialääkitys kuitenkin menee ja tehoaa. Lisäksi on selän kaarelle vetoa, jonka vuoksi olemme käyneet fyten luona jumpassa. Tänään oli fytellä hyviä uutisia ja sanoi ettei selän lihas jännitys ole...
  8. Ö

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Heippa! Täällä ollaan oltu oikeestaan lueskelemassa teidän juttuja, kun itse olen niiiin laiska/huono kirjoittelemaan. Itselläni on nyt menossa rv33+6. Malinda Aina katsotaan vauvan vointi tapauskohtaisesti, mutta jo 35 + hyvävointinen vauva voi päästä vierihoito-osastolle, mutta syötöt ja muu...
  9. Ö

    Liikuvia odottajia?

    Itsekin olen ajatellut että raja liikunnan rasittavuudelle on mikä itsestä hyvältä tuntuu, jos kuitenkin tuota kävelyä loppuun asti. Onneksi on koira jota on pakko ulkoiluttaa =) Niin ja sit pitäis muistaa niitä lantionpohja lihaksia jumpata. Ne vaan on aina kautta-aikojen meinannu helposti...
  10. Ö

    Liikuvia odottajia?

    Heippa! Olen uusi kirjoittelija täällä. Rv 11 alkaa =) Itse olen ollut kova liikkumaan ennen raskautta. Ja nyt taas alkuväsymyksen jälkeen alkaa olla virtaa sohvaa kauemmaksi. Olen lähinnä käynyt stepissä, hölkkäämässä, luistelemassa ja meinasin balnceen lähteä. Olisi kiva kuulla miten...

Yhteistyössä