Hakutulokset

  1. J

    kellään kokemusta raskausajan kutinasta??

    eli mulla kroppa kutissu kauttaaltaa rv 20 jälkeen. välillä ihan verille raavein. nyt on alkanu jalkapohjat kutiamaan ja muu kropan kutina on huomattavasti vähentyny. tiedän et se voi merkata sitä hmm.. jotain maksajuttua? mut mulla ei kahden ekan raskauden aikana oo mitään ollu, ni voiko se ees...
  2. J

    kellään kokemusta raskausajan kutinasta??

    eli mulla kroppa kutissu kauttaaltaa rv 20 jälkeen. välillä ihan verille raavein. nyt on alkanu jalkapohjat kutiamaan ja muu kropan kutina on huomattavasti vähentyny. tiedän et se voi merkata sitä hmm.. jotain maksajuttua? mut mulla ei kahden ekan raskauden aikana oo mitään ollu, ni voiko se ees...
  3. J

    2 ovulaatiotako kierrossa???

    mulla on nyt kp 23. oletin et ovis ois ollu kp 12-14. r-oireita on ollu jonkin verran (ainaki kuviteltuja =) )esim. lämmöt yli 37, vihlasuja vattassa, nännit pistelee ym. mut nyt tuliki eilen pyyhkies (sori vaan :D ) peukalon pään kokonen limaklimppi. mut tänään taas ollu ihan tahmeeta...
  4. J

    mammaksin herkkien raskaustestiliuskojen väri???

    tilasin mammaksilta 5 herkkää raskaustestiliuskaa, sain 6 kpl vihreitä liuskoja. sivuilla kuitenki kaikki raskaustestiliuskat sinisiä ja ovulaatiotestiliuskat vihreitä?? oonko siis kuitenkin saanu ovisliuskoja???

Yhteistyössä