Hakutulokset

1. M

Clomifen

olen aiemmin kirjoitellut tänne clomifen aikaisista ongelmista ja yrityksestä tulla raskaaksi. Kävin myös kertomassa ilouutisen kun sain kuulla olevani raskaana. Raskaus on edennyt hyvin...tällä hetkellä viikkoja 15+5. Edelleen pelko siitä että mitä jos kaikki ei menekkään loppuun asti hyvin...
  2. M

Clomifen

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Päätin käydä tänne kirjoittelemassa jotta toisin vähän toivoa muillekkin clomifenin käyttäjille. Olin itse aivan varma että clomeista ei ole meille mitään hyötyä ja olin jo luopunut toivosta että joskus vauva saataisiin. Nyt kuitenkin 4 clomi kiertoa takana ja...
  3. M

Clomifen

Heippa kipinäkenkä! Mulla nyt kolmas clomikierto meneillään....ekassa kierrossa oli seurantaultra ja kierron pituus oli sit 33 päivää...menkat tuli siis pelkkien clomien avulla. Toisen kerran ku söin clomeja niin menkkoja ei tullutkaan kierto oli jo jotain 45 päivää...en muista tarkallee.soitin...
  4. M

Clomifen

niin mää oon kans käsittäny et ne estäis hedelmöittymisen jos liian aikaisin syö. Mahtaa olla parempi et ootastelen menkkoja clomien syönnin jälkeen ja jos ei ala kuulua niin syön sitte teroja taas...
  5. M

Clomifen

Me ollaan kans hoidossa julkisella puolella...eka käynnin kävin yksityisellä. Meille määrättiin 4 clomi kiertoa ja sen jälkeen jos ei raskaaksi ole tullut niin yhteinen aika minulle ja miehelle ja mietitään mitä hoitoja jatkossa. Mullakaan ei menkat tullut pelkkien clomien avulla ku kerran ja...
  6. M

Clomifen

Soittelin sinne gynelle ja se anto ohjeeksi että jos en kerta ole raskaana niin nyt pitää syödä taas teroluteja et saan menkat tulemaan ku kierto on menny niin pitkäksi ja sit taas clomeja. Nyt sit terolut kuuri menossa ja eiköhän ne sit ens viikolla menkat taas ala. gyne käski syyä nyt...
  7. M

Clomifen

Niin mää aattelinki et pitää heti huomenna soittaa gynelle...tuntuu kerta jotenki kummalta et eka kierrossa olis clomit tepsineet niin hyvin et lääkäriki sano ettei annosta tartte kyllä nostaa eikä tartte teroja syyä et menkat tulis. Sit ku söin clomeja toisen kierron niin menkkoja ei tuukkaan...
  8. M

Clomifen

Eikö kukaan osaa auttaa mua???
  9. M

Clomifen

Auttakaa mua. Olemme miehen kanssa yrittäneet lasta yli neljä vuotta. Menkat mulla ei oo koskaan tulleet säännöllisesti...välillä saattanut olla vuodenki taukoja. Välillä ollut käytössä terolut. Nyt olen syönyt yhden terolut kuurin ja kun menkat tuli söin kp 3-7 clomifen. clomifenin syönnin...

Yhteistyössä