Hakutulokset

  1. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Onnea hemuli :flower: Mä tykkäsin käydä neuvolassa! Meillä onkin perjantaina 1 kk neuvola tytöllä!! Onnea Jane poksuista, enintään 2 vkoa enää ;) Mulla kans meni toivo tuossa vaiheessa, ajattelin et varmasti mennään käynnistykseen! Vaan niinhän tuo neiti tuli kuitenkin itekseen...
  2. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Täällä oli rankka alku, sain melkein heti kotiapaluun jälkeen rintatulehduksen :o Olipas kova kuume... Noh, tästä ei ole kuin suunta ylöspäin! Hirveän pelottavaa vain tämä lastenhoito. Nytkin meinasin sydärin saada kun vauva veti maitoa henkeen :o Odessa80 ja vauveli 12 vrk
  3. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Terveisiä sairaalasta! Suloinen tyttövauva syntyi alkuillasta! Painoa 3660 g. odessa80 + tyttö
  4. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Kiva keltakaneli, että oli hyvä reissu ultraan! Muistan kans meillä, kuin vauva pomppi siellä np-ultrassa :D Mieskin naureskeli, että onpa notkea kaveri! Tuntuu kyllä, että se oli ihan vasta, kun np-ultrassa käytiin, ja nyt ollaan jo tässä menossa :o Kyllä se aika menee nopeaa, eikä ole...
  5. O

    Ratsastus synnytyksen jälkeen

    Mä oon kuullut kans vain tuon, että jälkitarkastuksen jälkeen. Siihen oon ite tähdänny, laskettu aika meni pari päivää sitten.
  6. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Joo, täällä ollaan edelleen :wave: Odessa80 40+3
  7. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Kauhea kun kaikilla on yhtäkkiä paljon viikkoja kasassa :o =) Täällähän tulee taas sellanen iso poks, kun syntyy vauvoja yhtäkkiä :whistle: Täällä ei mitään uutta, kyllä tuo välillä supistelee, mutta eipä juuri muuta :| Vois vaikka tulla jo, ei haittais :D Mä oon kans aika hyvä...
  8. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Eikai porukka nauti auringosta, kun täällä on niin hiljaista B) Täällä käyty neuvolassa, kaikki ok. Painoarvio 3600-3700 g, tosin ilman päämittaa. Loppuviikolla seuraava neuvola, sitten soitellaan jo sairaalaan, jos vielä pääsen neuvolakeikalle! Täällä ottavat ekan kerran näytille...
  9. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Tervetuloa myös keltakaneli :wave: Ja Cladoceran, aivan uskomatonta :flower: :flower: Odessa80 39+6
  10. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Tervetuloa mukaan vaan Tinka :) Täällä ei mitään uutta xD Odessa80 39+5
  11. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Neuvolassa käyty, ilmeisesti täällä ollaan jo kiinnitytty :D Oli harjoittelijakin siinä, niin hänen mielestään ainakaan pää ei heilunut yhtään. Väsy aamu ollut muuten, vasta puoli kahden aikaan viitsi nousta sohvalta :whistle: Odessa80 39+3
  12. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Kauhea ku mulla on ollu kuuma!! Eihän ihmisillä lämmöt ennusta synnytystä :D Voi apua, jos vauva syntyy tällä viikolla, niin mun pitäis olla "lähettämässä" hevonen maailmalle, kun vauva on 2 vkoa vanha :o Unicolla on nyt sen ikänen vauveli, tohditko sä liikkua vielä vauvan kans ulkona tai...
  13. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Heh, minusta tuntuu, että mitä enemmän noista kestovaipoista lukee, sitä vaikeammalta se kuulostaa :laugh: Mulla ei ole ollut maha kipeänä raudasta. Tosin mulla on muutenkin niin kovalla maha, etten tiedä, onko tuo rauta siihen vaikuttanut. Valeska, odotas kun pääset pidemmälle :D Mä...
  14. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Harmi, kun meidän kunnassa ei enää ole kangaskauppaa. Mietin kyllä sitäkin, et pitää vaikka hakea joku fleecepeitto ja leikata siitä sopiva, jos ei muuta keksi :D Mietin myös tuota äitiyspaikkauksen peiton taittelua, mutta mahtaako siitä tulla liian kuuma? Tässä on tullut nyt ihan...
  15. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Onnea kevätesikko pienestä tytöstä :heart: :flower: Meidän sairaalassa on ollut kans kovasti ruuhkaa, saa nähdä, miten on sitten, kun sinne itse pääsee/joutuu/ehtii/kerkiää :D TE, ketkä aiotte laittaa vauvan aluksi äitiyslaatikkoon nukkumaan - mitä käytätte peittona?? Ei löytynyt edes...
  16. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Mä en oo jaksanu kirjoitella, lukenu vaan :p Neuvolas kaikki ok, sf-mitta oli nyt pysähtyny mut vauva ei kiinnittynyt. Tsemppiä paljon matkaan kevätesikolle, mä arvasin et sä kerkiät ens!
  17. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Onpa kivan kuuloista mekkala, että on vauvan syntymän jälkeenkin tuollaisia tapaamisia! Täällä ei ehkä ole, tai en ainakaan ole kuullut. Mä en oo noita Bravadoja viel ruvennu pitämään, pakkasin ne sairaalakassiin :D Ettei sitten unohdu kyytistä! Pitäs kai hakea vielä jotku "tavalliset"...
  18. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Voi kevätesikko, meinaatko sä mennä mun edelle :D Mullakin illalla nukkuun mennessä vähän supisteli, ja samoten tänään kampaajalla. Että nyt alkaa näemmä tulemaan niitä hiljalleen enemmän ja enemmän! Mulla on ollut samanlaisia tuntoja, että apua, miten sen vauvan kanssa pärjää ja osaa...
  19. O

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

    Voi, toivottavasti kevätesikko et sairastu ja miehesikin paranee pian! Samaa mieltä, mistä näitä viikkoja oikein tulee :o Herneelle onnea nimestä :flower: Meillä on tuossa mun tekemä lista etunimistä, kirjasin vain nimipäiväkalenterista ylös kaikki vähänkään kivan oloiset. Mies sen on...

Yhteistyössä