Hakutulokset

  1. PsychoKiller

    Jos olisit lastenhoitaja yksityiskodissa

    Kumman vaihtoehdon ottaisit... a) 11kk:n ikäinen vauva + koululomilla poika 9v. b) Poika 2v+poika3v, joista jälkimmäinen vain klo 13 jälkeen, koululomilla koko päivän. (Ei ole Suomessa, siksi 3v kotona koululomat.)
  2. PsychoKiller

    Luettele viisi suosikkibändiäsi/artistiasi

    (niin voidaan morkata toistemme musamakuja.) The Killers, Talking Heads, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, The Flaming Lips
  3. PsychoKiller

    Jos saisi "hankkia" vain kaksi lasta, niin olisitko syntynyt?

    Mä olisin jäänyt pilkkeeksi silmäkulmaan. :xmas:
  4. PsychoKiller

    Ortodoksiset ristiäiset

    Onko kukaan ollut? Joko juhlakalun vanhempana tai vieraana. Onko jotain, mitä pitäisi tajuta ottaa huomioon?
  5. PsychoKiller

    Lämpötilagallup

    +11 Pohjois-Englanti Voe tätä hellettä. Huhhuh, en tiiä laittaisinko kauppareissulle topin ja minishortsit vai hellemekon.
  6. PsychoKiller

    LAUANTAIN MUSAKETJU

    Kun Luna ei ole ehtinyt aloittaa, niin aloitan itse. Max kaksi biisiä yhteen viestiin. Ainakin bändin nimi viestiin, ettei kaikkea paskaa tarvi avata. :xmas: Lou Reed - Perfect Day http://www.youtube.com/watch?v=QYEC4TZsy-Y
  7. PsychoKiller

    ALIPAINOISET: Miksi haluat olla alipainoinen?

    Eikö se häiritse sua? Eikö sua haittaa et vaatteet ei näytä hyvältä päällä? Olo on hontelo? Miehet eivät pidä alipainoisista. Nirso ruuan suhteen? ( :headwall: :headwall: )
  8. PsychoKiller

    G: Mistä pidät Suomessa eniten?

    Luonnon vihreys ja ihmisten suoraselkäisyys. Ulkosuomalaisena kaipaan Taffelin Raffeleita. :D
  9. PsychoKiller

    Rock-henkisiä baareja Helsingissä?

    Kertokaa. Ei tarvi olla mitään heviluolia, mutta saa niitäkin.
  10. PsychoKiller

    Toimiiko muilla Spotify?

    Mulla ei oo toiminut koko päivänä. :(
  11. PsychoKiller

    Päättyvä vuosikymmen valokuvina

    http://www.boston.com/bigpicture/2009/12/the_decade_in_news_photographs.html Muutenkin yksi mun lempparisivusto netissä.
  12. PsychoKiller

    Onko kukaan katsonut leffaa Julie & Julia?

    Miksihän Julia vihasi Julieta?
  13. PsychoKiller

    Klassisen musiikin ystäviltä apuja kaipaan

    Ajattelin pitää tänä iltana tutustumisretken klassisen musiikin maailman. Mitä/ketä mä nyt tuohon soittolistalle päräytän? Ja siis mielellään ei mitää huonoa sitten. :xmas:
  14. PsychoKiller

    Kuinka moni aikoo huolehtia omista vanhemmistaan?

    Tuli mieleen tuosta mamu-ketjusta, että kuinka moni haluaa itse huolehtia omista vahemmistaan, kun vanhuus painaa päälle? Itselläni on aikomus ja olen jopa alustavasti siitä vanhempieni (55 ja 59v vasta) kanssa puhunut. Asun ulkomailla, mutta tarpeen tullen muutan takaisin Suomeen.
  15. PsychoKiller

    Joko te kaikki menitte?

    Mulla olis vielä kaksi siideriäkin jäljellä.
  16. PsychoKiller

    Baariin vai tissuttelen loputkin tässä koneella?

    Nih. Vähän tekisi mieli lähteä, mutta näin lyhyellä varoitusajalla ei varmaan kaveria löydy. Toisaalta, paikallisessa on aina joku tuttu ja sitten voisi jatkaa sieltä yhdessä. Ainoa miinus on, että hiukset pitäis eka pestä. Paitsi jos laittaa jonkun päähineen. Huh. Vaikeaa.
  17. PsychoKiller

    G: Polttavatko vanhempasi? Poltatko itse? Entä sisaruksesi?

    Mun vanhemmat ei oo koskaan polttaneet. Ovat TODELLA tupakkavastaisia. Mä en polta, sisaruksista 4/10 polttaa. Muoks: Polttavat sisarukset eivät ikinä polttaisi vanhempiemme nähden. :xmas:
  18. PsychoKiller

    Kuinka paljon rahaa lastenvahtimisesta?

    2v poika. Perjantaina 8 tuntia, lauantaina 5 tuntia. Kyseessä kaverin sukulaiset, joita en tunne.
  19. PsychoKiller

    Iltaa, palstalaiset

    No niin. Mustana nyt sitten. Katsotaan jos teitä jaksaa kauemminkin.

Yhteistyössä