ALIPAINOISET: Miksi haluat olla alipainoinen?

vieras
Ne miehet, kenen kanssa olen ollut, ovat pitäneet alipainoisuuttani nimenomaan plussana. Ei ole tullut minkäänlaista kehotusta lihottaa normaalipainoon, kehuja sensijaan joka päivä.

Ja nirso olen joo.

Muuten ei juuri syitä.
 
riinu
Haluan olla alipainoinen koska sairastan anoreksiaa. se on siis sairaus. Terveesti ajateltuna en haluaisi olla alipainoinen.

Ei häiritse yleensä. Silloin kun terve mieli saa vallan, häiritsee hyvinkin paljon.

Olo on hontelo ja heikko, mutta sairas mieli nauttii siitäkin.

Mies kyllä kannustaa nostamaan painoa ja olisi tyytyväinen jos saisin lisää painoa, mutta rakastaa minua ihmisenä.

Haluaisin syödä ja PALJON, mutta en uskalla. Sairauteni estää minua syömästä vaikka haluaisinkin.


Haittaa kun kaikki vaatteet näyttää siltä, kuin olisivat henkarissa. Siksi en juuri ole ostellut pitkään aikaan vaatteita. Sovituskoppeihin meno on ahdistavaa.


 
mi
Alkuperäinen kirjoittaja cvbn:
veikkaanpa että erittäin harva koskana myöntää/tietää/hyväksyy olevansa alipainoinen! Joten aika vähän vastauksia varmaan täältä saa...
Kyllä varmasti tietää.. Itse tidän ainakin ja olen tyytyväinen itseeni, ainoa mitä toivoisin olisi vähän täytettä etumukseen :) En ole mikään luuranko kuitenkaan. Enkä laihduta tai katso syömisiäni, rakastan makeaa :)
 
vieraskin
en halua olla vaan en oo vielä löytänyt keinoa saada niitä kiloja kun en oo himourheilija tai himosyöjä, normaalielämää viettämällä se ei oo onnistunut.. lupailivat naiset aikanaan että lasten myötä tai viimeistään kolmekymppisenä niitä alkaa ropista kysymättäkin, kaks lasta ja 38 v. eikä oo vielä näkyny kiloja...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Alkuperäinen kirjoittaja cvbn:
veikkaanpa että erittäin harva koskana myöntää/tietää/hyväksyy olevansa alipainoinen! Joten aika vähän vastauksia varmaan täältä saa...
Kyllä varmasti tietää.. Itse tidän ainakin ja olen tyytyväinen itseeni, ainoa mitä toivoisin olisi vähän täytettä etumukseen :) En ole mikään luuranko kuitenkaan. Enkä laihduta tai katso syömisiäni, rakastan makeaa :)
Sama täällä. Olen ollut alipainoinen pikkulapsesta asti. Tiedostan asian erittäinkin hyvin, koska olen siitä kouluajoista asti saanut kuulla joka terkkarikäynti. Enää mulla ei ole alipainoa niin paljoa, että se haittaisi oloa tai terveyttä mitenkään.

Laihduttanut en ole koskaan.

Oikeastaan ainoa syy, miksi tahtoisin olla normaalipainoinen, on isommat tissit. Tiedostan kuitenkin, että mun vartalotyypillä läski kertyy ennemmin vatsaan tai ylipäänsä ihan mihin tahansa muualle kuin rintoihin, joten en hirveän tarmokkaasti viitsi tämänkään takia lihottaa. Mielummin superpienet kiinteät rinnat, litteä vatsa ja timmi vartalo kuin isot läskipussirinnat, jotka ei paljon niiden alapuolisista vararenkaista kuitenkaan erotu.
 
täti
Mä tiedän olevani reilusti alipainoinen (170/46). Mutta tykkään ittestäni kaikin puolin juuri sellaisena kuin olen: eli ei todellakaan häiritse! Mun on pikemminkin vaikea kuvitella itseäni yhtään lihavampana. Maha ja pehvahan olis koko ajan tiellä?! Ja silloin olis vaikeampi löytää istuvia vaatteita! Nyt kaikki näyttää hyvältä mun päällä! (En ole siis mikään luuranko, vaan suomalaisen kokotaulukon 36 istuu suht hyvin - vyötäröä tosin tarvii useimmiten ottaa sisään sellaiset 10 cm...) Olo ei ole ollenkaan hontelo. en siis tiedä miltä tällaisena olon edes pitäisi tuntua?! - Tunnen vain muutaman miehen, jotka pitävät hieman pyylevämmistä naisista. Baarissa esim. saa pikemminkin karistella niitä kropan perään kuolaavia känniääliöitä!

Mä rakastan ruokaa!!! Tykkään testailla kaikkea uutta! - Syön vähän kerrallaan hitaasti, mutta useamman kerran päivässä. Jos syön enemmän, niin kroppa kyllä kertoo että tarvii liikkuakin enemmän. Ja toisin päin. Eli kohta kun alkaa taas pyöräilykausi ja fillaroin päivittäin työn ja kodin väliä, niin tiedän että tulen myös syömään entistä enemmän koska kroppa vaatii lisää energiaa. Ruuasta puheen ollen. tarvii kävästä jääkaapilla hiukopalalla ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tavoitteena alipaino:
Koska miehet tykkää sellaisista.
Ei tykkää, jos on liian laiha ja ei mitään muotoja. Turn off.
Kaikki miehet ei tykkää muodoista. Toisaalta esim. takamuksen muoto tulee aika pitkälti lihaksesta, ei läskistä. Ei lievästi alipainoinen kaikkien miesten mielestä ole liian laiha.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Mä tiedän olevani reilusti alipainoinen (170/46). Mutta tykkään ittestäni kaikin puolin juuri sellaisena kuin olen: eli ei todellakaan häiritse! Mun on pikemminkin vaikea kuvitella itseäni yhtään lihavampana. Maha ja pehvahan olis koko ajan tiellä?! Ja silloin olis vaikeampi löytää istuvia vaatteita! Nyt kaikki näyttää hyvältä mun päällä! (En ole siis mikään luuranko, vaan suomalaisen kokotaulukon 36 istuu suht hyvin - vyötäröä tosin tarvii useimmiten ottaa sisään sellaiset 10 cm...) Olo ei ole ollenkaan hontelo. en siis tiedä miltä tällaisena olon edes pitäisi tuntua?! - Tunnen vain muutaman miehen, jotka pitävät hieman pyylevämmistä naisista. Baarissa esim. saa pikemminkin karistella niitä kropan perään kuolaavia känniääliöitä!

Mä rakastan ruokaa!!! Tykkään testailla kaikkea uutta! - Syön vähän kerrallaan hitaasti, mutta useamman kerran päivässä. Jos syön enemmän, niin kroppa kyllä kertoo että tarvii liikkuakin enemmän. Ja toisin päin. Eli kohta kun alkaa taas pyöräilykausi ja fillaroin päivittäin työn ja kodin väliä, niin tiedän että tulen myös syömään entistä enemmän koska kroppa vaatii lisää energiaa. Ruuasta puheen ollen. tarvii kävästä jääkaapilla hiukopalalla ;)
Hyvin vaikea uskoa, että miehet juoksee luurangon perässä. Olet todellakin liian laiha....

Minä olen 166/51 ja hoikka...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tavoitteena alipaino:
Koska miehet tykkää sellaisista.
Ei tykkää, jos on liian laiha ja ei mitään muotoja. Turn off.
Ei alipainoisuus tarkoita ettei ole mitään muotoja. Mulla on alipainoisena kuitenkin ihan aidot c-kupin rinnat ja pepussakin löyty kokoa... vyötärö, kädet ja jalat ovat taas aika tikut
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tavoitteena alipaino:
Koska miehet tykkää sellaisista.
Ei tykkää, jos on liian laiha ja ei mitään muotoja. Turn off.
Kaikki miehet ei tykkää muodoista. Toisaalta esim. takamuksen muoto tulee aika pitkälti lihaksesta, ei läskistä. Ei lievästi alipainoinen kaikkien miesten mielestä ole liian laiha.
Joo, bi-miehet ei varmaan tykkää muodoista...Heteromies viehättyy naisen kurveista ja muodoista, mikä ei tarkoita löllyvää läskiä(joku sitä tulee kuitenkin pian kiekumaan)
 
hei
Olen alipainoinen ja mies ei tykkää. Haluaa, että olisin aina raskaana eli ts. aina vähän lihaa luiden päällä. En vain normitilassa liho vaikka haluaisin. Mies sanoo ette iian laihalla akalla tee tuon taivaallista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tavoitteena alipaino:
Koska miehet tykkää sellaisista.
Ei tykkää, jos on liian laiha ja ei mitään muotoja. Turn off.
Ei alipainoisuus tarkoita ettei ole mitään muotoja. Mulla on alipainoisena kuitenkin ihan aidot c-kupin rinnat ja pepussakin löyty kokoa... vyötärö, kädet ja jalat ovat taas aika tikut
Harvinaista kuitenkin, jos ALIpainoisella on muotoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tavoitteena alipaino:
Koska miehet tykkää sellaisista.
Ei tykkää, jos on liian laiha ja ei mitään muotoja. Turn off.
Kaikki miehet ei tykkää muodoista. Toisaalta esim. takamuksen muoto tulee aika pitkälti lihaksesta, ei läskistä. Ei lievästi alipainoinen kaikkien miesten mielestä ole liian laiha.
Joo, bi-miehet ei varmaan tykkää muodoista...Heteromies viehättyy naisen kurveista ja muodoista, mikä ei tarkoita löllyvää läskiä(joku sitä tulee kuitenkin pian kiekumaan)
Älä nyt taas jaksa aloittaa tuota jankutusta...jos sun miehes palvoo sun läskejäsi tai mitä kurveja ikinä ovatkaan, niin ei se koske kaikkia kaksilahkeisia. Kyllähän osa täysin heteroista naisistakin tykkää hernekepeistä, osa lihaskimpuista, osa vähän mahakkaista nallekarhuista, niin miksi sitten kaikkien miesten naismaku olis samasta muotista.
 
täti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvin vaikea uskoa, että miehet juoksee luurangon perässä. Olet todellakin liian laiha....

Minä olen 166/51 ja hoikka...
Tuu mukaan baariin niin saatpa itse nähdä! :D

Kuten muutkin ovat tuossa jo maininneet, niin alipainoisellakin on muotoja. Mulla strategiset mitat ylhäältä alas: 80 - 60 - 90
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tavoitteena alipaino:
Koska miehet tykkää sellaisista.
Ei tykkää, jos on liian laiha ja ei mitään muotoja. Turn off.
Kaikki miehet ei tykkää muodoista. Toisaalta esim. takamuksen muoto tulee aika pitkälti lihaksesta, ei läskistä. Ei lievästi alipainoinen kaikkien miesten mielestä ole liian laiha.
Joo, bi-miehet ei varmaan tykkää muodoista...Heteromies viehättyy naisen kurveista ja muodoista, mikä ei tarkoita löllyvää läskiä(joku sitä tulee kuitenkin pian kiekumaan)
Älä nyt taas jaksa aloittaa tuota jankutusta...jos sun miehes palvoo sun läskejäsi tai mitä kurveja ikinä ovatkaan, niin ei se koske kaikkia kaksilahkeisia. Kyllähän osa täysin heteroista naisistakin tykkää hernekepeistä, osa lihaskimpuista, osa vähän mahakkaista nallekarhuista, niin miksi sitten kaikkien miesten naismaku olis samasta muotista.
Läskikortti taas :D

Mulla bmi 20 ja muotoja löytyy ;)
 

Yhteistyössä