Hakutulokset

  1. L

    Nutrikaveria?:)

    :wave: Kukkuu, työt alkoi ja nyt oon ollut viikon pisteillä, kilo miinusta eli painolukema 107,5 kg. Aikas vaivattomasti tämä on sujunut, liikkumaan en oo ehtinyt/jaksanut, pudotukseen oon tyytyväinen. Kaveri tosin toi mulle kassillisen laihdutuspirtelöitä kun ei voi itse käyttää, että...
  2. L

    Nutrikaveria?:)

    Tsau, tulin nyt moikkaan, vaikka just nyt en nutraa vaan oon paikkareiden pisteillä kun on ihan liikaa tätä sosiaalista elämää nutraukseen. Eilisen pisteet about tuplasti sallitun ihan yllättävän helposti ja mielestäni söin kahvipöydän antimia hillitysti, siis ennen on syöty kerrallako viikon...
  3. L

    Nutrikaveria?:)

    Huomenta! Lähtöpaino 28.7. 111.7 1.viikon jälkeen 4.8. 108.5 pudotus 3.2 kg eli olen tosi tyytyväinen :D tänään on sitten ihan ruokailupäivä, hillitysti koitan olla kyläilemässä. tsemppiä kaikille, terkuin Lilli
  4. L

    Nutrikaveria?:)

    Moi kaikille ja tervetuloo mukaan Mirena! Mä juon nyt vallan näitä smoothie-tuotteita, naturdiet ja nyt näin kaupassa nutriletin smoothieita, ihan ok maku kylmänä eli säilytän jääkaapissa ja nautin sieltä sitten pirtelöni. En oo lisäillyt mitään. Aiemmin join itseni täysin irti Nutriletin...
  5. L

    Nutrikaveria?:)

    Tervehdys kamut! =) Onnittelut Nokkikselle upeasta viikkopudotuksesta!!! Hienoa! ja kannustavaa! :flower: Puntari näytti aamulla 109,6 kg =) ihanaa että näin nopeeta alaspäin, voiskohan tää jatkua ja jatkua ja jatkua.... Munkin laihdutus alkoi yläasteiässä, olin 173cm/63cm ja ihan...
  6. L

    Nutrikaveria?:)

    Heips! Pääseekös uusi nutraaja mukaan tsemppiryhmään? Oon 42v, 3 lapsen äiti, 6,14, 18 ja vielä on vauvakilot tiukassa :ashamed: . Ikuinen jojottelija, huoh. Monta kertaa oon melkeen saanut rikki kaksnumeroisen luvun lukeman ja sit tulee jotku juhlat tms ja homma riistäytyy taas ja vaivalla...

Yhteistyössä