Hakutulokset

  1. N

    XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

    Onnittelut hienosta pudotuksesta ja hyvästä päätöksestä! Sain sinun onnistumisestasi valtavasti tsemppiä ja voimia omaan neljän viikon Nutrifast"kuuriini", josta siis tänään menossa viimeinen päivä :) Kaikkea hyvää sinulle! Nokkamuki
  2. N

    Nutrikaveria?:)

    Huomenta! Pakko tulla hehkuttamaan, kun enää 2päivää jäljellä, sitten saan sitä ruokaa. Toisaalta vähän pelottaa, kun pussittelu on kuitenkin helppoa... Ja toinen ilon aihe oli se, että kävin aamulla vaakassa, kun en malttanut olla menemättä :p Pudotus oli tänään 7.8kg eli saatan sittenkin...
  3. N

    Kertokaas mitä hyvää teen punaviinimarjoista?

    Mamman marjapiirasta :) Siis sitä mihin tulee se kermaviilihommeli päälle :)
  4. N

    Mulla loppuu torstaina äitiysloma ja ahdistaa

    No höh, jos lukeminen ei onnistu syystä tai toisesta niin ehkä akateeminen tutkinto on syytä unohtaa :/ mutta kannattaako kuitenkaan koko elämäänsä uhrata? tässä maailmassa on paljon erilaisia mielenkiintoisia asiota. Vaikutat tyytymättömältä nykyiseen tilanteeseen ja ainoa joka siihen voi...
  5. N

    Nutrikaveria?:)

    Huomenta! Tämä mamma ei meinaa housuissa pysyä, kun perjantaina saa RUOKAA :) Enää kolme täysvauhtipäivää jäljellä. Haaveilen siitä mitä sitten perjantaina syön. Suunnitelmissa pysyy pisteet mukana, mut katsotaan miten on käytäntö. Iiks! Ootteko tutustuneet Kilklubiin? Sinne voi...
  6. N

    Mulla loppuu torstaina äitiysloma ja ahdistaa

    Loppujen lopuksi työuralla on monenlaisia polkuja edetä eteenpäin. Itse koin aikanaan, etten edes halua lukioon. Olen opiskellut kolme ammattia, joista viimeisin on AMK-tutkinto. Enemmän akateeminen en edes haaveile olevani. Toisaalta työkokemus ja amk-tutkinto avaavat mulle ovet yliopistoon jos...
  7. N

    Mulla loppuu torstaina äitiysloma ja ahdistaa

    Miksi et saisi? Kaikki on mahdollista, kun jaksaa yrittää :) tsemppiä! ps. On myös rikkaus olla oman lapsen kanssa. kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta
  8. N

    Nutrikaveria?:)

    Tilsu :hug: Jos ei suju kantsii suosista pitää taukoa eikä hakata päätä seinään! Mä tuossa keväällä sanoin paikkariohjaajalle, et on tosi vaikeaa. Hän oli tosi ihana ja pisti minut miettimään miksi on vaikeaa ja mikä on kaikkein vaikeinta ja mikä siihen auttaisi. Totesin,et 2lämmintä ateriaa...
  9. N

    Nutrikaveria?:)

    Mirena, pääasia ettei paino pääse nousemaan :) Tarkoititko, että vatsasi meni kakusta sekaisin vai oksensitko? Mä suosittelen kokeilemaan näitä Nutrifasteja, jos pusseja aikoo käyttää :) Pussikeiton ääreltä Nokkis
  10. N

    Onko vahingollista vauvalle?

    Hups! enemmän olisin huolissani teidän parisuhteesta ylipäätään. Ei toista saa polkea ja aliarvioida, tätä en haluaisi lapsieni oppivan. Johtuuko ongelmat vauvan syntymästä vai oliko tilanne sama jo ennen vauvaa?
  11. N

    Onko vahingollista vauvalle?

    heips! En mäkään tiedä onko "huutaminen ja tappeleminen" paras tapa riidellä, mutta minusta on tärkeää että lapset oppivat että joskus riidellään ja riidan jälkeen sovitaan. Kotona on turvallista oppia, että äänen korottaminen ei ole vaarallista ;)
  12. N

    Nutrikaveria?:)

    Huomenta! Viikonloppu meni kivasti. Pääsin itsekseni shoppailemaan ja voihan pettymys, kun ensin hokasin että voisin mennä aurinkoiselle terassille juomaan yhden oluen ja sitten hokasin etten todellallakaan voi :/ Olin päättänyt etten enää ostele ylipieniä vaatteita, mutta oli pakko...
  13. N

    Nutrikaveria?:)

    Huomenta! Tänään vaaka näytti -600g eli 75.9kg, kokonaispudotus 6,5kg. Pikkuisen harmittaa tuo neljän päivän notkahdus, mutta pakko katsoa eteenpäin! 8 päivää jäljellä täysvauhtia, millään en pääse tavoitteeseeni 4vkoa/10kg, mutta jos edes kahdeksaan pääsis... Tilsu, sovit itsesi kanssa jo...
  14. N

    Nutrikaveria?:)

    Mukana ollaan :wave: Onnistuin saamaan täysvauhdin päälle vielä uudestaan hankalan vaiheen jälkeen, jihuu! Huomenna taas vaakalle :) Tuleeko teille ikävä joitain lempivaatteitanne, kun kutistutte niistä pois? Musta on ihan huvittavaa, kun nyt jo murehdin yhden sievän paidan käymistä...
  15. N

    Nutrikaveria?:)

    Mirena, mä kahlasin muutaman apteekin ja kun en löytänyt tilasin verkkoapteekista (Euran apteekki) Tulee isompikin satsi kuudella eurolla postiin, ei paha. Ja antoivat vielä "seuraavasta" ostosta 10% alennusta :) Tänään ollut parempi päivä eikä mielitekoja ole ollut enää! jos jatkuis näin...
  16. N

    Nutrikaveria?:)

    No niin, hyvästi ketoosi! Annoin sitten mieliteolle periksi ja söin leipää, hedelmää ja vähän muutakin sekä pe että la ILTANA! Alkais jo menkat jos ovat syypäänä näihin mielitekoihin. No, koska näiden kanssa on pakko elää jatkan 3pussilla ja viidellä paikkaripisteellä/2pussilla ja...
  17. N

    Nutrikaveria?:)

    Onhan täällä muitakin :) Kiva Mirena, ettei mun tarvi itekseni hööpötellä! Mua kans arvelutti noi vanukkaat ym. joita nutriletilla on. Voin kyllä suositella näitä Nutrifast valmisteita, kyllä ne syötyä saa. Mun suosikiksi on "noussut" ruokaisa kana. muut lämpimät on kans ihan jees. nyt ostin...
  18. N

    Nutrikaveria?:)

    Huomenta! Yksinpuheluni näyttää jatkuvan :( Nyt kaksi viikkoa takana 82.4 ->76.5 eli 5.9kg. Muutoksen huomaa jo vaatteissa kivasti ;) Niin ja painoindeksi putosi tänään alle 30! Mutta tiukkaa tekee, tekee mieli syömistä lähes kokoajan ja ihan kuin nälkäkin olisi. 500g kasviksia ei riitä...
  19. N

    Voikohan noita 9% sulatejuustoja kuumentaa?

    Voi. Itse lisään kastikkeisiin loppuvaiheessa, muta esim. laatikkoihin tietysti ennen uuniin laittoa.
  20. N

    Nutrikaveria?:)

    Huh sentään, kun oli eilinen päivä vaikea. Koko ajan teki mieli jotain syötävää. Ei mitään tiettyä juttua vaan ihan mitä vaan :x Ilokseni leikittelin myös ajatuksella siirtyä jo osittelemaan... Söin sitten purkkaa vähän useamman palan ja kyllä illalla kiersi mahassa :/ No eipä tarvitse taas...

Yhteistyössä