Hakutulokset

  1. V

    Saako mistään enää ei-määräaikaisia nettiliittymiä??

    Mulle soitti tänään dna:lta netti- ja puhelinliittymä kauppias. Sanoin sille, ettei kannata vaivaantua tyrkyttää, kun on nykyiseltä operaattorilta määräaikaset sopimukset.. Tää myyjä sit kerto, ettei määräaikasia sopimuksia saa enää tehdä. Ois muka tullu nyt keväällä joku laki, joka kieltää...
  2. V

    Miehestä ystävää

    Aika hiljaista tähän asti ollu.. :/
  3. V

    Miehestä ystävää

    :D Nyt vaan yv:tä kehiin.. :D
  4. V

    Miehestä ystävää

    En tiedä mitä har mi on mieltä asiasta, mutta itse ajattelen et se tuleeko miehen ja naisen väliseen suhteeseen toiveita seksistä riippuu kummastakin osapuolesta.. Itse olen sitä mieltä et ystävyys onnistuu ilman seksiä! Ja jos tuolle ajatuslinjalle lähdetään että aina olisi seksiä, niin...
  5. V

    Miehestä ystävää

    En kieltäny toiveita.. :) Mut lähinnä tarkoitin, että ei ainakaan pelkkää seksiä..
  6. V

    Miehestä ystävää

    Miehestä ystävä Hei kaikki miehet! Täällä kaipaisi pienen pojan äiti miehestä seuraa. En etsi mitään seksiseuraa vaan ihmistä jolle puhua. Laittakaa yv:tä jos kiinnostaa..
  7. V

    Miehestä ystävää

    Hei kaikki miehet! Täällä kaipaisi pienen pojan äiti miehestä seuraa. En etsi mitään seksiseuraa vaan ihmistä jolle puhua. Laittakaa yv:tä jos kiinnostaa.. :)
  8. V

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Ehtiipä taas tännekkin pitkästä aikaa. :) Meillä poika ei sit tällä viikolla ole enää nukkunut niin hyvin kuin aikaisemmin. Välillä on jo tuntunut, että eikö nuku enää ollenkaan. Pojalla on ollut tuota samaa "vikaa" , kun monella muullakin että sisällä ei oikein nukuta.. Ulkona on tähän asti...
  9. V

    kissan vessan haju..

    Itse käytin paakuntuvaa, helpompi erotella pissaiset hiekat pois.. Itselläni oli käytössä "umpinainen" laatikko, jossa oli ilman suodatin, hajut pysy hyvin laatikossa. Laatikoitasaa ainakin eläinkaupoista ja voi olla tavarataloissakin..
  10. V

    Voiko makaronilaatikkoa tehdä ilman munaa?

    Täällä makaronilaatikkon "munamaito" tehdään kiehuvaan veteen, johon sulatetaan koskenlaskijaa. Ja tulee tosi hyvää*nams*
  11. V

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Me saatiin neuvolassa hyvin samankaltaista kommenttia tukkoisesta nenästä kuin pikkuihra Suolatipat kuulemma pitäisi auttaa, mutta kun neuvolantäti ei nyt ymmärrä ettei auta. :kieh: Mie mietin kans jo jossain vaiheessa, että johtuuko tukkoisuus meidän koirasta, mutta toisaalta kun kaikki alko...
  12. V

    Millä saa pohjaan palaneen kattilan parhaiten puhtaaksi?

    Mie putsailen pohjaan palaneet kattilat [b]konetiskiaineella. Laittaa reilun kerroksen pulveria ja tilkan vettä. Yön yli kun antaa olla niin aamulla lähtee karsta pois levynä. Eikä tarttee keitellä, kun siitä tulee musta niin paha haju. Ainakin mulla toimii.:)
  13. V

    PITKÄSTÄ LENKISTÄ APUA?? SYNNYTYKSEN KÄYNNISTÄMISEE..KOKEMUKSIA?

    Mulla ei toiminut mikään, poika tykkäs asua mamman masussa. :) Lopulta syntyi 42+2, itestään läksi lopulta käyntiin. seuraavana aamuna ois ollu aika käynnitykseen... Mutta voi varmaan joillain toimia, ainakin auttaa jos vaua on muutenkin jo halukas syntymään.. :)
  14. V

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    oho, tulipas tyhmästi toi tummennus! En osannut :headwall:
  15. V

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Kirjoitin pitkät pätkät synnytystarinaa ja kaikkea muuta ja sit sähläsin ja kaikki katos :kieh: :kieh: Kirjoitan siis uuden ja lyhyen version :) Eli synnytyksestä sen verran, että mulla oli aika käynnistykseen Tayssiin tiistaina 8.joulukuuta. Mut synnytys lähti edellisenä yönä itsestään...
  16. V

    Kauhea KOTI-IKÄVÄ vaivaa? Olisko muita jakamassa asian... :(

    Täälläkin on ikävöijä, eli et ole yksin :hug: Itse asun mieheni kotipaikkakunnalla josta on matkaa minun synnyinseudulle n. 500km. Ollaan asuttu täällä kolmisen vuotta. Ennen ihan tykkäsin asua täällä, ja reissasin usein omalle kotipaikkakunnalle katsomaan perhetta ja ystäviä. Nyt tilanne...
  17. V

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Moikka vaan kaikille! Vieläkö mahtuisi yksi mamma mukaan? :) Oon jo raskaana olessa teidän juttuja "vaklannut", mutta en ole saanut aikaiseksi kiroitella mitään. Mutta nyt rohkastuin. :D Sain pojan 9.joulukuuta, laskettu aika oli siis jo 23.marraskuuta. Eli pitkään kerettiin odottelemaan...
  18. V

    Tamperelaiset: Laskettuaika loppuvuodesta 2009??

    Täällä myös. Esikoisen tarkoitus syntyä marraskuun puolivälin jälkeen.. :D
  19. V

    Ajatukset solmussa

    En edes tiedä nykyistä velan määrää. suurin osa veloista on mennyt miehellä ulosottoon, eli sitä kautta varmaan kasvaneet roimasti.. Epäilen jokaista asiaa, mikä jollain tavalla liittyy rahaan. On liian monta kertaa saanut pettyä, kun on luulut että toinen hoitaa asioitaan. Asumistukikin on...
  20. V

    Ajatukset solmussa

    Oon huomannu et kaikki tuntuu kyll nykyään kaksin verroin pahemmalta, kuin ennen raskautta. Itku tulee aina ilman syytäkin.. Mutta kyllä tää kaikki painoi toisaalta mieltän jo ennen raskauttakin. Mutta nyt kaikki tuntuu vaan entistä pahemmala ja ei nää oikein mitään ratkaisua tilanteeseen...

Yhteistyössä