Hakutulokset

1. V

Väsyneiden äitien mokat

tälle aloin nauraa : D eka sillee tirskahin ja olohuoneesta kuulu "mitä se nauraa" tai jotain :D sitten alko ihan älyttömästi naurattamaan ja aloin jo miettii kävikö mullekki noin. Mieski tuli kattoo, että mille nauran : D ehkä oon vaan väsyny yleensä en ikinä naura millekkää näille ketjuille...
  2. V

2-vuotiaan VAIKEA hampaiden pesu

meillä ainakin tuo 1-v pitää pakottamalla pestä ne hampaat. Ite ei osaa pestä, kun vaan pureskelee sitä harjaa. Itkee ja rimpuilee kun hampaita pestään mutta ei siinä muukaa auta
  3. V

Voikohan kukaan antaa mulle noita Liberon pisteitä?

:) niin. jos ei kukaan ite kerää niitä pisteitä (niitä saa siis Liberon vaipoista, ihotuotteista yms., siellä sellanen koodi) niin jos viittii mulle antaa? oisin kiitollinen :)
  4. V

15v lapsenvahdiks

No ei oo vastuutonta. Kuhan voit luottaa siihen että osaa hommansa.
  5. V

Hyvin harvoilla suomalaisilla naisilla on kauniit hiukset.

minä taidan sitten olla niitä harvoja joilla on kauniit hiukset :D
  6. V

Vuoden rumin maha- kisa

eihän tuossa mitää kamalaa ole :kieh:
  7. V

Vuoden rumin maha- kisa

kuka tuon muka haluaa voittaa? :D
  8. V

miten tuota yv laitetaan?

En oo ennen laittanu, en osaa. :D yritin äsken, mutta en löytäny mitään mistään vois kirjottaa jollekki jotain.
  9. V

taas raskaana?

MENE LÄÄKÄRIIN!
  10. V

Kuopion lastenvaateliikkeet?

:attn:
  11. V

Kuopion lastenvaateliikkeet?

Ois kuopioon meno tässä joku päivä ja mietin mitä kaikki liikkeitä siellä on missä myydään lasten vaatteita? tai oikeastaa vauvan? muut kun h&m, kappahl ja lindex?
  12. V

ostin miehelle zippo sytkärin.. mitä siihen vois kaivertaa?

no en mä halua mitään lausetta siihen :D tyyliin ku just joku nimi ja vuosipäivä... en tullu kysymään teiltä mitä mieltä ootte tupakasta... :snotty:
  13. V

Ja tämänkö takia pitäisi aloittaa joku unikoulu??

no ei siitä mitää haittaa ole. jos se ei teitä haittaa, nii mitä väliä?
  14. V

siis eikö kukaan voi auttaa? :D jotain järkevää sanottavaa kellää?
  15. V

siis ku ois 3-vuotispäivä jonkun ajan päästä, niin varasin tuon zippo sytkärin. En tiiä mitä siihen vois kaivertaa. Jos se vuosipäivä on esim. 12.12.09, niin jos se laittas siihen. Ja meidän nimet laittas. Kuulostasko tyhmältä vaikka "Erkki & Maija" ja sitte siinä alempana tai ylempänä se...
  16. V

missäs vaiheessa toi aso on ruvennu murteilla vetämään :D..?

en tiiä... :D luultavasti joltai Tonilta tarttunu

Yhteistyössä