Näytä latinisaatio
Malli, joka oli happo heittänyt yli kasvonsa aiheetonta hyökkäys on kertonut, kuinka hän rukoili hänen äiti tappaa hänet, koska hän makasi sairaalassa pahasti häirinneet.
Katie Piper kysyi kuolla kuin joutua käymään läpi tuskallisen toiminnan ja hoidon korjata häntä.
Mutta hän muutti mielensä ja 26-vuotias on nyt kertonut hänen rohkeasta taistelusta toipua kauhistuttava koettelemuksesta ja uraauurtavasta leikkaus, joka on saanut elämänsä takaisin raiteilleen.
Pyrkivä TV-juontaja Katie oli myös raiskattu, mutta on luopunut oikeuttaan nimettöminä, jotta hän voi lisätä tietoisuutta ahdingosta palaa uhrien aikana hardhitting dokumentti Channel 4.
Kun hän näki hänen kasvonsa leikkauksen jälkeen hän sanoi: "Ajattelin," jonkun täytyy luovuttaa minulle toinen peili, koska tämä on täysin rikki ".
"Silloin tajusin, että se olen minä. Halusin Smack se kasvoni ja leikkaa kasvoni avata ja repiä koko asian pois."
Vain pystyy kommunikoimaan kirjallisesti, hän kertoi äitinsä Diane: "Tapa minut."
Happo hyökkäys - joka oli järjestetty ex-rakastaja Daniel Lynch, joka oli raiskannut hänet - poltettu läpi kaikki neljä kerrosta skin.Katie sokaisi yksi silmä ja se on ollut yli 30 toiminta.
Kirurgit at Chelsea ja Westminster sairaala Länsi-Lontoossa poistettu kaikki ihon kasvonsa ja käyttää keinotekoista ihon ennen uudelleenrakentaminen sen köynnöksen muista osista vartaloa.