Hakutulokset

  1. N

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Tänä aamuna plussasin, kp 35/27, yk 2, TAYS:iin varmaa mennään sit ensi maaliskuussa jos kaikki menee hyvin :) <3
  2. N

    19-vuotias kuumeilija-pikkusisko vs. 25-vuotias isosisko

    En mä annakaan tuollasten mielipiteiden vaikuttaa meidän väleihin. Siskoni on ja tulee olemaan paras ystäväni. Ärsytti vaan, niin piti tulla avautumaan. Pitääpä keskustella siskon kanssa, kun on aihetta...Tykkäänpä muutenkin rikkoa kaavaa, niin en ymmärrä itse tuota "järjestystä" mut pyrin...
  3. N

    19-vuotias kuumeilija-pikkusisko vs. 25-vuotias isosisko

    Heipsan! Piti tulla tänne avautumaan, kun ärsyttää kovasti. Nimittäin rakas isosiskoni on alkanut huomautella minulla ikävästi asioista, sen jälkeen kun kihlauduin miesystäväni kanssa seurusteltuamme vain muutamia kuukausia. Esimerkkejä kommenteista: "Ethän vaan ole raskaana, kuin noin pian...
  4. N

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Alkaa jo oleen lippu korkealla... menkat viikon myöhässä (normisti hyvin säännölliset, heittoa ollut korkeintaan +- 1 vrk) oireita löytyy monenmoisia; nälkä, väsy, rinnat turvoksissa, samoin maha, mielialat vaihtelee, yms... Vielä en ole testannut, mut viikon sisällä varmasti, jos menkkoja ei...
  5. N

    Edith Piafin levy

    myös Amelie- leffan soundtrack voisi olla toimiva. Kuuntele vaikka Youtubessa. :)
  6. N

    Edith Piafin levy

    Ite ostin Saksasta Legends of music-kokoelman, joka on mielestäni aikas hyvä. Sisältää kappaleet La vie en rose, Milord, Padam padam, La goulante du Pauvre Jean, La valse de l'amour, Sous le ciel de Paris, C'est á Hambourg, Serenade du Pave, L'Accordéoniste, L'effet que tu me fais, Je hais les...

Yhteistyössä