Hakutulokset

  1. P

    Suuniteltu sektio perätilan vuoksi, synnytyksen spontaani käynnistyminen ennen sutä, kokemuksia?

    Minulla siis edessä perätilan vuoksi suunniteltu sektio rv 39+0, nyt viikkoja kasassa 36+3. Paikat on lähteny pehmenemään ja kohdunkaulaa on jäljellä 1,5cm ja sormelle auki. Nyt mietityttääkin että jos synnytys käynnistyykin spontaanisti ennen sektioaikaa. Lääkäri sanoi että mikäli synnytys ei...
  2. P

    Suunniteltu sektio perätilan vuoksi, spontaani synnytyksen käynnistyminen ennen sitä, kokemuksia?

    Minulla siis edessä perätilan vuoksi suunniteltu sektio rv 39+0, nyt viikkoja kasassa 36+3. Paikat on lähteny pehmenemään ja kohdunkaulaa on jäljellä 1,5cm ja sormelle auki. Nyt mietityttääkin että jos synnytys käynnistyykin spontaanisti ennen sektioaikaa. Lääkäri sanoi että mikäli synnytys ei...
  3. P

    Tyksissä ruuhkaa?

    Tuttu oli synnyttämässä perjantain ja lauantain välisenä yönä ja Tyksissä oli ollu niin täyttä et olis joutunu synnyttään käytävällä! :o Ajoivat sit Saloon synnyttään. Voiko olla todellista? Tietääkö joku paremmin?
  4. P

    Saako raskaana ollessa syödä

    raakaa piparkakkutaikinaa? Kun siinä on kuitenkin raakaa kananmunaa?
  5. P

    Ovulaatiotesteistä

    Miten teillä on kokemusta, onko LH:n kohoaminen näkynyt testissä vain yhtenä päivänä ja muina ei mitään? Mulla nyt kp 14, kierto 28-29. Maanantaina oli tyhjä testi, tiistaina ehkä hyvällä tahdolla haalea viiva näkyvissä, eilen en tehnyt testiä ja tänään oli taas ihan blanko. Kierto on ollut...
  6. P

    Koska lääkäriin jos ei raskaudu?

    Eli koska olette hakeneet apua jos ei luomuna raskaudu? Mulle sanottiin että hyvin voi mennä vuosikin ennenkun tärppää kun kävin ennen raskauden suunnittelua lääkärissä.

Yhteistyössä