Ovulaatiotesteistä

Miten teillä on kokemusta, onko LH:n kohoaminen näkynyt testissä vain yhtenä päivänä ja muina ei mitään? Mulla nyt kp 14, kierto 28-29. Maanantaina oli tyhjä testi, tiistaina ehkä hyvällä tahdolla haalea viiva näkyvissä, eilen en tehnyt testiä ja tänään oli taas ihan blanko. Kierto on ollut säännöllinen, että olisiko se LH huippu ollut eilen?
 
Niissä pitää yleensä olla vähintään yhtä vahva sen viivan kuin mitä testiviiva on. Eli mulla millon on ovulaatio ollu niin testi on kahtena päivänä näyttäny vahvaa viivaa. Toisena päivänä todella vahvaa testiin verrattuna. Noita haaleita tulee aina sillon tällön, niistä ei voi yleensä päätellä mitään. Vaikka eihän sit koskaan tiedä.
 
Kaikilla ovulaatiotestit eivät näytä plussaa, vaikka siis ovuloiskin. Mulla ovistestit näyttävät samoin kuin Edda kertoi, eli ensin tulee lähes yhtävahvat viivat ja sit seuraavana päivänä testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi, mut toki vahvat viivat voi olla vaan yhtenäkin päivänä, riippuu vähän varmaan mihin aikaa päivästä testalee. Ja kaikilla ovulaatio ei oo 14 päivää ennen kuukautisten alkua. Toisilla se voi olla vaikka kp 8 tai sit vaikka kp 18 vaikka oiskin molemmissa tapauksissa 28 päivän kierto. Suosittelen itse et jossain kierrossa alkaa testaa vaikka kp 6 ja jatkaa niin kauan et saa plussa, tai sit ihan menkkoihin asti, niin saa selville millon saa plussan ja saako sen ylipäätään. Seuraavassa kierrossa onkin helpompi ajoittaa testaaminen, eikä tarvii tuhlata niin montaa testiä ;) Tsemppiä oviksen metsästykseen!
 
joo, ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen ajattelin hankkia ovistestin että saisin selkeästi selville ovulaatio päivän(kierto oli sekaisin ennen luomumenkkoja)...
aloitin testeillä tutkimisen kp11 ja tässä välissä on tullut seuraavia tuloksia...
kp 13 ja 15 näkyi kaksi viivaa.. toinen haalea,testiviiva vahva( eli ohjeiden mukaan vastaus negatiivinen), kp 14, ei viivoja ollenkaan... kp11,12,16 vain testiviiva.... eli onko mun testaustaidoissa jotain vikaa vai missä oikeen mennään... selkeesti huomaan muuten että on kierron puoliväli kun valkovuoto on lisääntynyt niin kuin aiemminkin kierron polivälissä... eli ollaan tässä silti yritelty vauvaa mutta mahtaako olla mitään mahiksia raskaaksi tulosta kun testit näyttää tuollaisia?
oisko kellään tietoa?
 
heidikki: minkä nimisellä ovistestillä teit? Mullahan on kaksi kertaa käynyt nyt niin, että en ole saanut kahta yhtä vahvaa viivaa ovistikkuun (Mammaksin David-merkkiset tikut) mutta ilmeisesti ovis on kuitenkin tapahtunut koska ekasta syntyi tyttö ja nyt toisella kerralla tein plussatestin tänä aamuna ;) Molemmilla kerroilla oli kyllä ovistuntemuksia eli nippailuja mahasta ja limat eli sinuna myös luottaisin omaan kroppaan ja tuntemuksiin enemmän kuin testeihin...
 
Mä en kanssa oo varma oliko mun kohdalla niin ettei testit näyttäneet oikeen...
Mulla eka kierto vasta edellisen synnytyksen jälkeen joten kierron pituuden määritys ei niin yksinkertaista.Aloitin tikuttamaan jotakuinkin kp 9 ja kp 13 sain lähes tasavahvat viivat,sitten haaleniva olemattomiin kunnes taas kp 18 tuli liki tasavahvat ja sitten testit loppuikin.2xpäivässä testailin,aamupäivällä ja illalla.
Nyt ei auta kun jännittää ja toivoa että vilkas touhuilu tuottaisi hedelmää...
Ovisoireet ainakin tuli,vatsan nipistykset ja limat :whistle: Siinä kp 13-18 välissä...

Nyt kuvittelen muitakin oireita jo :ashamed: :whistle:

++++++++ onnea kaikille! :hug:
 
ärrieri: Ne ovis tikut oli hankittu tuolta halpa-testi.fi osoitteesta... tänä aamuna kun testasin jälleen, nyt siis kp17 tuli tikkuun kaksi yhtä vahvaa viivaa... joten tikkujen mukaan ois sitten ovis tapahtumassa 28-48 tunnin sisällä... en voi kuin sanoa.että huh,huh... valkovuoto ja limat tuli kp 12-14 ajanjaksolla... ota nyt sitten selvää omasta elimistöstä... nyt on vielä menossa maailman pahin flunssa joten toivon todella että jos nyt on ovis hetki että tärppäisi... pitäkäähän peukkoja,että tärppäis=)

mä täällä kanssa pidän peukkuja muille, jotka on yrittämässä tällä hetkellä vauvaa... toivotaan,että muutaman viikon päästä tulisi sitten positiivinen raskaustesti...
-Heidikki-
 

Yhteistyössä