Hakutulokset

  1. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Onpas täällä tapahtunut sekä hyviä että huonoja asioita...olen ollut lomalla viikon. Ihan pystyin rannallakin olemaan, vaikka pahaolo on nyt aika kauhee!! Mitä te muut syötte? Ei tee niin ku mitään mieli! Ja pitää syödä tunnin välein tai tulee tosi kauhee olo... 7+3 ja alkaa kohta uskoo, että...
  2. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    piipiäinen : toivottavasti kaikki hyvin!!Etkö sä oo jo aika pitkällä? Paha olo on kyllä hyvä merkki!!
  3. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Yhessä keskenmenneessä ultrattiin viikolla 7 ja syke näkyi, viikolla 10 sit huomattiin et oli mennyt kesken...Nyt pitäis varmaan vaan ajatella positiviisesti!!
  4. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Olin tänään ultrassa! Viikot sen mukaan tasan 6 ja mun mukaan 6+2, mut en sit tiiä voiko sitä näin aikasin ihan tarkkaan nähdä. Syke näkyi, mutta ei tullu semmosta oloa, että hyvin menee...Mul on ollu 3 km viikoilla 8-10 niin en oikein pysty uskomaan...Paha olo kyl on alkanut, mut jotenkin...
  5. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    neiti-81 : Pidän sulle peukut pystyssä! Mekin yritetään(ja jos vaikka nyt onnistuis...) kolmatta ja on ollut jo 3 keskenmenoa peräkkäin. ...Tuntuu ettei ikinä onnistuis. Mulla ultra nyt tiistaina, silloin 6+2 ja odotan innolla! Jos syke näkyy niin ehkä tää tuntuu todemmalta. Vaikka pahaolo jo...
  6. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Huomasin, että oon unohtanut mun tiedot, jotka vois laittaa tonne alkuun: oon siis 30v. ja la ois 13.2, tämä ois sitten kolmas Muillakin on näköjään pahaolo alkanut. Täällä tuntuu vähän iltaisin, mutta aika lievää vielä. Varhais ultra ens tiistaina. Eihän sinne enää kauaa oo! Tää väsymys on...
  7. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Voi kun noita keskenmenoja tulee monille...Pelkään vielä itekin ku jo 3 ollu. Mutta ihan kun ois eri tunne tällä kertaa ja saan crinone lääkitystä. Mulla ultra 6+2, jännittää!! Miten sais nää viikot menee nopeemmin?? 5+1
  8. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Vähän pelottaa tulla tänne, ku 3 km ollu kahden vuoden sisällä. Täällä näyttää kuitenkin niin kivalta porukalta! Pahoittelut kaikille jotka ovat kokeneet km...tiedän todella tunteen. Meillä kuitenkin 2 isoa ja tervettä lastakin! Nyt kovasti toivois, että kolmas jo kasvaa masussa, plussasin...

Yhteistyössä