Hakutulokset

1. Eena

Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

hei, mun on pakko kans poiketa tänne watun takia jonka kanssa oltiin hoidoissa ja melkein plussailtiinkin samoihin aikoihin (päätin odottaa alku-ultraan ennen kuin liityn tähän pinoon syksyn hoitolaisista eli palataan toivon mukaan asiaan ensi maanantain jälkeen :) ). minulla luget...
  2. Eena

Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

wattu, alkuraskauden ultra varattiin viikolle 7 ja hoitaja laski sen punktiopäivästä. huomenna täynnä siis huikeat 5+0 :D .
  3. Eena

jee, onnea wattu! mä kyl vähän jo arvelinkin että hyvin sulle käy.. :) . ja aurin-ko, toivotaan että pääset plussalistan jatkoksi, hyvältä näyttää! itse kävin perjantaina verikokeessa ja tietysti kävi vanhanaikaisesti ja unohdin (:O) puhelimen äänettömälle enkä saanut tulospuhelua klinikalta...
  4. Eena

Kiitokset paljon kaikille onnitteluista :heart: . Ihan uskomatonta vieläkin, vaikka uskottava se nyt varmaan vaan on että raskaana toistaiseksi ainakin ollaan. Tänä aamuna tein toisen testin, clearbluen, jotta idioottikin näkee + -merkin ruudusta :). Kaksi tosiaan siirrettiin, että...
  5. Eena

sehän se, wattu, epäilyttääkin kun ei mitään oireita ole ollut :o .
  6. Eena

plussaa näytti aamulla, hieman epäuskoisissa tunnelmissa - testaan huomenaamulla uudestaan ennen kuin soitan klinikalle veritestiaikaa. viiva ei siis ollut yhtä voimakas kuin testiviiva, mutta eipä sitä ohjeessa edellytettykään. kuitenkin tuntuu siltä etten voi uskoa todeksi oikeasti...
  7. Eena

IVF ja ICSI: kustannukset

Meillä perinteinen IVF aika tarkkaan 1500 eur, lääkkeet noin 584 eur eli yhteensä 2084 eur. Hinta ei sisällä lääkäriaseman perustutkimuksia vaan pelkän IVF-seurannan ja -toimenpiteet. Myös Kela-korvaukset poistettu eli todellinen maksettu hinta kyseessä.
  8. Eena

no voi arse tvvo! miksi ei tehty inssiä tähän kiertoon kuitenkin? mäkin olen vähän mietiskellyt tota nasunuhaa. todennäköistä lienee että siihen sairastuu joka tapauksessa jos/kun huippu on käsillä. sain jo nyt ihan normiflunssankin joten en pidä kovin todennäköisenä ettei sikatautia tulisi...
  9. Eena

peppiina, saattaa tulla tämä tiedonjako kyllä myöhässä mutta ennen punktiota ei saisi syödä buranaa (vaan panadolia tmv.), burana kuulemma estää munasolun irtoamista. pohtijatar pyysi karppausruokalistoja. itse en ole ottanut mitään himotiukkaa linjaa vaan koitan jättää ensisijaisesti turhat...
  10. Eena

samaa täällä dreamer, wattu ja astrid, epäusko ja -toivo ja pelko testipäivän lähestymisestä vaivaa. eikä mitään oireita mihinkään suuntaan, joten siksikin epäilyttää. :o electra, kannattaa alottaa karppaus pienesti eli aluks vaan vähennät perunat yhteen, riisin pariin lusikalliseen jne. ja...
  11. Eena

tvvo, ei mullakaan ollut paljoa mitään tuntemuksia pistelyjen aikana. vasta punktiota edeltävänä iltana vatsa oli sen verran turvoksissa että huomasin. elä hättäille, kyllä ne follit siellä sisuksissa möllöttää vaikkeivät itsestään tee numeroa! :) minäkin aloitin karppauksen heti kun kuulin...
  12. Eena

StellaR, siirto tosiaan yleensä toisena päivänä mutta jos on pitkä viljely voi olla muutaman päivän myöhemminkin. jostain minäkin olen lukenut että pidemmän viljelyn ollessa kyseessä, ei pakastusta tulisi, mutta en muista mistä enkä mitään virallista faktaa. minä olen yksityisellä ja me...
  13. Eena

Mukana menossa Torstaina 27.8.2009 Pikku-Tintti : 2.ICSI, punktio 14.8, siirto 17.8., lyhyt kaava PP10 Isis : 2. IVF:n 2.PAS, siirto 18.8 PP9 viksi : 1 IVF, punktio 18.8., siirto , lyhyt kaava, PP- Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, siirto 25.8, PP2 Eena : 1. IVF, punktio...
  14. Eena

kiitos wattu, parhaat mahikset ever tässä nyt kuitenkin on että koitan repiä onnellisuutta siitä ainakin nyt nämä seuraavat kaksi viikkoa :). sulla onkin pitkä viljely jos vasta pe siirto.. koita jaksaa odottaa tietoja, mahtavan hyvältä näyttää tähän asti!
  15. Eena

Mukana menossa keskiviikkona 26.8.2009 Silja-Leena : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 11.8., PP 15 Tirlittan1968 : 2. IVF, punktio 11.8, siirto 14.8, pitkä kaava, PP 12 Pikku-Tintti : 2.ICSI, punktio 14.8, siirto 17.8., lyhyt kaava PP9 Isis : 2. IVF:n 2.PAS, siirto 18.8 PP8 viksi...
  16. Eena

hienoa wattu että kaikki meni hyvin. pikaista toipumista ja onnea 15 valitulle :) . itsellä vähän huonot fiilikset, soitin klinikalle ja 8:sta solusta vain puolet eli 4 oli hedelmöittynyt. odotin ja toivoin enemmän. nyt pelottaa miten suuri kato seuraavan vrk:n aikana käy ja onko aamulla mitään...
  17. Eena

jaksamista Nipsulle täältäkin ja rohkaisua tän viikon "tulessa" oleville dream, wattu ja duffy! itse olin tänään punktiossa ja hienosti selvisin. ei ollut yhtään kamalaa. pahinta oli tipan laitto, joka sattui ihan kunnolla, muuten oli täysin siedettävää. tietty puudutuspiikit tuntui, mut muuten...
  18. Eena

kiitokset varoituksen sanoista punktiota seuraavasta päivästä. enpä toki olisi itse vapaaehtoisesti mitään erityistä osallistumista vaativaa työhommaa tälle viikolle ottanut, mutta valitettavasti tässä asemassa töitään ei saa valita ja päivä on ollut kiinni jo kuukausia - tietysti tämä rumba...
  19. Eena

koittakaahan jaksella Amelie ja tytti kai kaikki muutkin! kävin tänään 2-ultrassa ja maanantaille tuli punktio. onneksi ei sekoittanut työkuvioita, jos siis kykenen seuraavana päivänä töihin, mihin kyllä vakaasti uskon.. yhteensä oli 20 follia, joista osa pieniä, mutta 13 kelpokokoista...
  20. Eena

paa-pu ja muut orgalutranin ilmakuplakeskustelijat, minulle juuri eilen klinikalla hoitaja ohjeisti nimenomaan tämän piikin kanssa niin, että ilmakuplaa ei poisteta (ja puhui juuri tuosta ilmataskusta jne). aamulla pistin niin ja hyvin meni. ei varmaan haittaa vaikka olisi ilman poistanutkin jos...

Yhteistyössä