Hakutulokset

  1. Ä

    VIHREÄ TEE kuulema laihduttaa. Ostimpa uutetta (linkki)

    HEI Minä olin tuossa 3 kuukauden kokeilussa maalis-kesäkuun alkuun ja odottelen edelleen niitä kaupan päällisiä. Minulle luvattiin Cliniquen ihonhoitosarja arvoltaan 169 euroa. Olen kerran syyskuussa soitellut sinne ja sanottiin, että ne ovat toistaiseksi loppuneet, mutta tulossa on...
  2. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Tervetuloa mukaan Nokkamuki Minä olen kanssa ollut oikein vuoristoradalla tämän nutrailun kanssa. Aloitin tänään taas tosissaan. Paino pyörii edelleen 90 kg hujakoilla. Viikonloppu meni taas pieleen, joten tarkkaa painoa en uskaltanut edes mitata. Jos tämä päivä menee hyvin, niin...
  3. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Tilsu, glaudia; Meillä näyttää menevän kaikilla välillä enemmän tai vähemmän nutrailun merkeissä, mutta kun minäkin olen rajaksi vetänyt yhden vuoden, niin sattuuhan siihen näitä lipsupäiviäkin. No nyt näyttää, että paino sahaa 91 kg ja 90 kg väliä, joten kohta on aika ottaa tosissaan...
  4. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Jäi eilen ja tänään punnitukset väliin, mutta ei sen väliä, tänään on keskimmäisen tytön synttärit, joten kakkua taas maistellaan. Tämä heinäkuu on täynnä synttäreitä ja tuntuu kyllä rahan tuhlaukselta yrittää Nutrailla aina siinä välissä. Mutta jos ei edes yrittäisi, niin koko homma...
  5. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Tilannekatsaus: 1.päivä 92 kg 2.päivä 90,5 kg 3.päivä 91 kg 4.päivä 90,5 kg 5.päivä 89,5 kg 6.päivä 90,5 kg 7.päivä 90 kg Viikonloppuna söin ylimääräisenä salaattia, jossa oli makaroonia, tonnikalaa, majoneesia, salaattia, tomaattia ja paprikaa. Veden juominen jäi aika vähäiseksi...
  6. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Tässäpä tuloksia: 1.päivä 92 kg 2.päivä 90,5 kg 3.päivä 91 kg 4.päivä 90,5 kg Nyt on synttärisyömiset sitten poltettu. Huh, huh viikonloppu edessä ja luvattu kuulemma kuumia päiviä. Täytyy sitten kävellä kylmävesipullokädessä, että välttyisi jäätelö ym. haluilta. Mutta hyvät...
  7. Ä

    Nutrikaveria?:)

    anuaanua: kyllä minä sinuna ottaisin sen 15 päivän Intensive- jauheet käyttöön. Niillä paino ainakin alkaa tippua. Minulla lähti 10 päivässä 5 kiloa, jotka kylläkin tuli loman aikana takaisin, mutta nyt on taas hieman lähtenyt, eli tulos 1.päivä 92 kg 2.päivä 90,5 kg 3.päivä 91 kg (johtuu...
  8. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Tilsu, Glaudia: Joo, hiukan masentaa tämä jojoilu, mutta toisaalta olihan se tiedossakin, että loma tuo kiloja takaisin. Minulla on tavoitteena ensi kesäksi pudottaa 30 kiloa. Saapa nähdä kuinka käy. Juhlat aion ottaa juhlina ja niitähän riittää, joten kuriakin pitäisi löytyä, että pystyy...
  9. Ä

    Nutrikaveria?:)

    1. päivä 92 kg eli puoli kiloa tippu Ihan hyvä alku taas. Pysyn jauheissa pari viikkoa ja sitten ajattelin jatkaa tehostartilla. Jatko riippuu paljon siitä, miten paino lähtee laskuun. Ja nyt töihin :wave:
  10. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Ei mulla tullut ostettua sitä kuuria silloin toissaviikolla. Mutta nyt aloitin sitten uudelleen. Takaisinhan ne pudotetut kilo tuli tuossa kahdessa viikossa, mutta uusi into päälle ja nyt tiukempi ote. Eli lähtöpaino nyt 92,5 kg. No, kokemuksesta tiedän, että kyllä se siitä tippuu...
  11. Ä

    MUTSI 46V RASKAANA!!!!!!!!!!!!!

    Diabetes hoidettiin aluksi veteen sekoitettavilla rakeille taisi olla jokin Curacum tai jotain sinnepäin. Viimeiset viisi kuukautta jouduin käyttämään insuliinia. Päivällä aina ennen syöntiä piikki vatsaan ja illalla pitkävaikutteinen piikki reiteen. Piikki ei ollut mikään pitkä vaan se...
  12. Ä

    MUTSI 46V RASKAANA!!!!!!!!!!!!!

    Täytin tänä vuonna 47 ja minulla on kuusi lasta joiden iät tänä vuonna: 29, 25, 22, 15, 11 ja nuorin on 1 vuotta ja 3 kuukautta. Vanhimmalla lapsella on kaksi tyttöä, seuraavalla on yksi poika ja kolmanneksi vanhimmalla on vuoden ikäinen poika ja tulossa identtiset kak- soset. Eli olin...
  13. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Käyn tänään ostamassa 5 päivän kuurin, kun alan saada tarpeeksi näistä kesän herkuista. Oikeastaan kaipaan niitä keittoja ja pirtelöitä, niistä tuli paljon pirteämpi olokin. Kuulumisiin.
  14. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Juhannus on mennyt syödessä kaikkea ei niin ihan terveellistä, joten ajattelin, että taidan sittenkin aloittaa ensi viikon keskiviikkona 5 päivän kuurilla ja jatkaa sitten pusseilla. Saa nähdä sitten. Täällä meidän lomahuoneistossa on oma keittiö, joten emme käytä useinkaan hotellin tarjoamia...
  15. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Tänään tulos 88 kg, eli tasan 5 kiloa lähtöpainosta. Tämän päivän jälkeen ainakin 10 päivän paussi, kun olen reissussa. Mutta palaan sitten taas ruotuun. Jos on mahdollisuus, niin käyn kommentoimassa tuntoja. Ja jos uskallan, voin kyllä seurata kuinka paino nousee (tuskin laskee). Mutta...
  16. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Siis ylihuomista juhannusta. Vitsi, alkaa mennä jo päivätkin sekaisin.
  17. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Paino edelleen lievässä laskussa 88,5 kg eli ihan hyvä. Miten muilla? Hei ja piristystä päivään vaikka huomista juhannusta ajatellen. :D :D
  18. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Äitikkäliini: Kyselit, paljonko kukin syö päivittäin. Niissä viidessä pussissa, joita käytän päivittäin, on yhteensä 555 kilokaloria. Tilsu teki aiemmin vertailun näihin aterioihin ja kertoi meille millaisia määriä mikin ateria sisältää. Olin itse yllättynyt, kun luulin, että viiden päivän...
  19. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Minulla oli myös juhlat eilen kun tytön poika täytti vuoden ja kun olin viikon verran jo leiponut sinne kaikenlaista, niin en enää eilen kestänyt vaan maistoin ihan reilusti kaikkia ja tämän aamun paino oli sitten jälleen 90 kg. Tänään sitten taas tiukasti Nutrileteille. Juhannukseen asti...
  20. Ä

    Nutrikaveria?:)

    Hienoa yli 5 kg pudotus. Minulla oli tänään paino 89 kg, eli 4 kg pudotus. Lähtöpainohan meillä oli samoissa lukemissa. Minulla näkyy hieman hidastuvan tuo lasku. Mutta alussahan se tippuukin aina eniten. Nyt minulla on tullut vasempaan käteen ihme lihasnykimistä. Auttaisikohan...

Yhteistyössä