VIHREÄ TEE kuulema laihduttaa. Ostimpa uutetta (linkki)

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
äääh
mie olen nuita syöny kohta sen 3 kk.. enpä nyt tiä onko nuo oikeasti vaikuttanut kun muutenkin olen ottanu itteä niskasta kiinni ruokailun ja kuntoilun suhteen niin kiloja on tippunu. kyllähän nuo voivat siinä samalla edesauttaa tätä painon pudotusta.
Mutta saapahan ainaki kivan lahjan kokeilun loputtua :D
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja äääh:
mie olen nuita syöny kohta sen 3 kk.. enpä nyt tiä onko nuo oikeasti vaikuttanut kun muutenkin olen ottanu itteä niskasta kiinni ruokailun ja kuntoilun suhteen niin kiloja on tippunu. kyllähän nuo voivat siinä samalla edesauttaa tätä painon pudotusta.
Mutta saapahan ainaki kivan lahjan kokeilun loputtua :D
niin ne 300? ihonhoitotuotteet :) niitä mäkin himoitsen. Oletpa laihtunut sitten minkä takia vaan, niin paljos on lähteny ?
 
äääh
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja äääh:
7cm on vyötäröltä lähteny ja 5kg koko varresta :D ei vielä maata kaatavaa mutta kyllä se tästä.
No mutta onhan tuo hienosti jo!
'kiittää kannustuksesta' :)

ja näille 'vastustajille', tuskin kukaan nyt suoraan luulee jonkun pillerin laihduttavan yksinään. tai ainakin oletan ettei luule.
 
HEI

Minä olin tuossa 3 kuukauden kokeilussa maalis-kesäkuun alkuun ja odottelen edelleen niitä kaupan päällisiä. Minulle luvattiin Cliniquen ihonhoitosarja arvoltaan 169 euroa.
Olen kerran syyskuussa soitellut sinne ja sanottiin, että ne ovat toistaiseksi loppuneet, mutta tulossa on. Kuinkahan kauan niitä täytyy odotella.
Tuntuu kyllä, niin kuin olisi tullut huijatuksi.

Tabletteja ostin sen kokeilunkin jälkeen, vaikka en niistä mitenkään hyötynyt. Lopetin tilauksen muutaman purkin jälkeen.

Onko joku muu saanut kaupan päälle luvatut tuotteet ja kauanko siihen meni?

En usko enää yhteenkään vastaavaan lupaukseen.
 
raili
Alkuperäinen kirjoittaja ÄISKÄLERÄISKÄLE:
HEI

Minä olin tuossa 3 kuukauden kokeilussa maalis-kesäkuun alkuun ja odottelen edelleen niitä kaupan päällisiä. Minulle luvattiin Cliniquen ihonhoitosarja arvoltaan 169 euroa.
Olen kerran syyskuussa soitellut sinne ja sanottiin, että ne ovat toistaiseksi loppuneet, mutta tulossa on. Kuinkahan kauan niitä täytyy odotella.
Tuntuu kyllä, niin kuin olisi tullut huijatuksi.

Tabletteja ostin sen kokeilunkin jälkeen, vaikka en niistä mitenkään hyötynyt. Lopetin tilauksen muutaman purkin jälkeen.

Onko joku muu saanut kaupan päälle luvatut tuotteet ja kauanko siihen meni?

En usko enää yhteenkään vastaavaan lupaukseen.
Mulla kokeilu kesken! -11kg menny
 
äääh
Alkuperäinen kirjoittaja ÄISKÄLERÄISKÄLE:
HEI

Minä olin tuossa 3 kuukauden kokeilussa maalis-kesäkuun alkuun ja odottelen edelleen niitä kaupan päällisiä. Minulle luvattiin Cliniquen ihonhoitosarja arvoltaan 169 euroa.
Olen kerran syyskuussa soitellut sinne ja sanottiin, että ne ovat toistaiseksi loppuneet, mutta tulossa on. Kuinkahan kauan niitä täytyy odotella.
Tuntuu kyllä, niin kuin olisi tullut huijatuksi.

Tabletteja ostin sen kokeilunkin jälkeen, vaikka en niistä mitenkään hyötynyt. Lopetin tilauksen muutaman purkin jälkeen.

Onko joku muu saanut kaupan päälle luvatut tuotteet ja kauanko siihen meni?

En usko enää yhteenkään vastaavaan lupaukseen.
voihan per*e, mie olen noin kuukausi sitten lähettäny sen lippuslappusen niille ja samalla kun soitin ja peruin ne seuraavat tilaukset, niin se heidän neuvontaneiti sanoi että "tuotteet lähetetään sitten tulemaan".
En sen kummemmin kysynyt että milloin, mutta oletin että ne tulisivat tässä vähän ajan kuluessa... inhottavaa jos täytyy odottaa yhtä kauan kuin sinä tai jos ne ei tule edes koskaan.. :|
 

Yhteistyössä