Hakutulokset

  1. K

    panacod vai burana raskaana?

    Olin aika tarkalleen vuosi sitten rv 8 raskaana ja kärsin aivan kammottavasta migreenistä. Yritin sinnitellä ilman lääkettä, googletin ja tutkin ja tutkin asiaa netistä... keskellä yötä kun ei voinut mihinkään terveysneuvontaan soitella ja otin sitten panacodia särkyyn kun se oli suositellumpi...
  2. K

    Oman vanhemman vakava sairaus - miten jaksaa?

    Niin ja vielä lisätäkseni omaan tekstiini että en ole käynyt katsomassa isääni koska hän asuu lähes 200 km päässä ja vastasyntyneen ja taaperon kanssa se ei ole ollut niin helppoa. Omankin isäni elämäntavat ovat olleet sellaiset että ajattelin hänen menevän jonain päivänä keuhkosyöpään...
  3. K

    Oman vanhemman vakava sairaus - miten jaksaa?

    Isäni sairastui aika tarkalleen 3 kk sitten vakavaan aivoverenvuotoon, 2 pv ennen kuin kuopuksemme syntyi. Verenvuoto oli massiivinen ja leikkauksesta selviäminenkin oli 50-50, isä jäi kuitenkin henkiin ja elää tällä hetkellä terveyskeskuksen vuodeosastolla. ei kävele, ei juurikaan puhu :(...
  4. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    heippa:wave: tulenpa nyt päivittämään tänne tietoni kun tyttö on jo kohta 7 viikon ikäinen :heart: eli tyttö tuli 10.10. rv 40+1 :heart: olin siis täällä kuumeilemassa aika tarkalleen vuosi sitten ja helmikuussa tuli plussa kolmannesta yrityskierrosta. Synnytys oli suht nopea ja ennenkaikkea...
  5. K

    Ylävatsavaivat ja loppuraskaus

    tulipa mieleen, ettei tuo ole sappi joka sulla oireilee. Itselläni meinaan oli samanmoista oikealla puolella olevaa kipuilua ylävatsalla enemmän ja vähemmän loppuraskaudessa... ajattelin vain että vauva potkii ilkeästi tuonne ylös oikealle. No, viikkoa ennen tytön syntymää sain ekan...
  6. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Jospa nyt sitten rustailisi synnytyskertomusta pikaisesti kun koko muu talo nukkuu :) tai itseasiassa tätä tarinaa on kirjoitettu jo kolmessa pätkässä kun kiirettä pitää... vauvan, taaperon ja miehenkin kanssa :D Olen yrittänyt lukea muidenkin kirjoituksia, mutta koneella tulee oltua tosi...
  7. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Pikaista päivitystä: tyttö syntyi 10.10. klo 16:43 rv 40+1, strategiset mitat 3065 g, 47 cm ja pipa 34 cm. :heart: Kotiuduttiin hetki sitten vauvan kanssa ja tuossa se tuhisee koala -keinussa. Synnytys oli loppupeleissä helppo ja suht nopea. Kerron synnytyskertomusta myöhemmin.... Onnea...
  8. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Tsempit kipujen kanssa kärvisteleville! Täällä taas uneton yö takana. Menin vasta puoli kaksi nukkumaan kun ei aikasemmin nukuttanut... no, kahdesta eteenpäin on tullut kipeitä suppareita säännöllisen epäsäännöllisesti läpi yön. Aina supistusten välillä olen torkahtanut, mutta oon siis...
  9. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea Kata ja tsempit Jensar:flower: Täällä herättiin suppareihin klo 6 aikaan, ja aika taajaan jatkuivat tuonne ysiin asti, sit nousin sängystä ja siihen lopahti. hitsi, haluaisin jo pikkuhiljaa tositoimiin... onko kenelläkään muulla käynyt niin että supparit lopahtaa kun nousee ylös...
  10. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Suklaasta - juu, sit kun syödään niin syödään kunnolla, ei mitään pala kerrallaan :laugh: Viime aikoina ei oo suklaa kauheesti maistunut, ihan hyvä niin. Välillä tulee kamala makean himo, välillä yököttää kaikki herkut. ON: Täällä tuli sit eilisiltana vierailtua taas TAYS:issa - ei mee tää...
  11. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Joo, minäkin olen ymmärtänyt että tuo ballonki on huomattavasti "ystävällisempi", siis luonnollisempi menetelmä kuin lääkkeet, ei vissiin kaikissa sairaaloissa käytössä kylläkään. Anteeksi IMN kun en muista syytä että miksi sulla käynnistellään nyt jo kun ei ole edes vielä rv 40 täynnä...
  12. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Paljon Onnea Little Precious:flower: Yritin yöllä mennä puhelimella nettiin kun en nukkunut, mutta en päässy kaksplussan sivuille... Addiktio tämäkin :) Mutta kiva että keskustelu on näin vilkasta, kyllä se siitä sit hiljenee kun vauvat syntyy. Juuri näin Skonssi... eli kuitit talteen...
  13. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    hyvä kuulla että Crocus sulla on samoja oireita. mä vähän rupesin huolestumaan kun tosiaan suppari tuntuu sekä alamahassa että takapuolessa. Kaikki keskustelut vaan viittaa siihen että synnytys olisi lähellä tai siis lähinnä ponnistusvaihe, no haloo.... kai se on vaan tuo vauvan pää joka on jo...
  14. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Maidon pumppaaminen tai nännien hierominen ainakin pitäisi olla konsti joka aktivoi jotain hormonia ja voi edistää synnytyksen käynnistymisessä, näin olen ymmärtänyt. IMN:llä on jännät paikat... :) Mä en tajua mitään noista kanavista ja aukioloista :ashamed: Tai siis, äitiyspolin parissa...
  15. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Little Precious: tsemppiä! Toivottavasti homma etenee nopeasti ilman lääkkeitä ja antaa luonnon hoitaa osansa... Crocus76: voi ei noita miehiä... Meillä kyllä on tajunnut nyt jo pari-kolme viikkoa että jos soitan ja heti perään uudelleen jos ei vastaa, niin sit on tosi kyseessä. Ja mitä...
  16. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Täällä mihinkään lähdetty :mad: Suppareita tuli vähän yli tunnin ja siihen ne loppui. Yöllä nukuin 00.30-5.30 ( herään joka aamu nykyään ennen kuutta, raivostuttavaa )... menin takaisin sänkyyn puoli ysi kun olin syönyt aamupalan ja heräsin just. Ei tunnu missään, ei supista ei mitään. Olo on...
  17. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Paljon Onnea Sanz :flower: Täällä supistelee suht säännöllisesti kymmenen minsan välein, mutta ei kovin kipeästi. Outo olo kyllä on, enteileeköhän jotain.....
  18. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heippa ja terkut tuolta lokakuun odottajista :wave: Täällä sitä jännättiin tammikuussa ja pressanvaalipäivänä sitten plussa pärähti - ensi viikolla on laskettu aika :) Ihanan paljon on meitä yli kolmevitosia raskautunut senkin jälkeen - eli naiset - toivoa on! Puhaltelen tänne paljon...
  19. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Paljon Onnea Sumppa:flower: Nopeaa toimintaa :) Vauvavakuutuksesta : juu, otettiin se, ihan niinkuin esikoisestakin. Ja kävi kerrankin tuuri.. ei tarvinnut maksaa ollenkaan varausmaksua kun vakuutus otettiin, oli joku kampanjatarjous pohjolalla jossa meidän kaikki vakuutukset on...
  20. K

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Täällä ei noi mahan napsahdukset ole tuttuja.... ei kuulunu viime raskaudessa eikä tässäkään. Täällä on viime viikon ripuli vaihtunut ummetukseen :x voi plääh. Ehkä ne oikeat synnytyssupparit sit pistää mahan toimimaan niinkuin viimeeksikin. Sain kyllä vielä synnärillä peräruiskeen ja silti...

Yhteistyössä