Hakutulokset

  1. P

    Etinen istukka, kaipailen kavereita ja kokemuksia

    Minulle vakuutettiin moneen kertaan et synnytys alakautta on mahdollinen leikkausriski huomioiden ja sitä tietysti olisin itsekin toivonut MUTTA mullehan kävi niin että vappuiltana (37+4) yhtäkkiä alkoi vuotamaan taas verta tai tuli sellainen holahdus. mentiin synnärille ja synnytys...
  2. P

    Etinen istukka, kaipailen kavereita ja kokemuksia

    Minullakin todettiin etiesistukka rakenneultrassa, nyt rv 37+ ja istukan reuna on siirtynyt 7-8mm päähän kohdunsuulta. Suunnitteilla on alatiesynnytys, toki leikkausriski on olemassa verenvuodon takia, siten lääkäri sano. Vuotoja ei ole ollut koko raskauden aikana, mutta eilen aamulla yhtäkkiä...
  3. P

    Etinen istukka, kokemuksia?

    On mulla varattuna kontrolliultra-aika rv31. Ja jalat ja sormet ristissä toivon, että se olisi noussut. Aika monelta olen kuullut ettei etisistukkaraskaudet kovin usein mene loppuun asti vaan alkavat vuotamaan jo aikaisemmin. Katsotaan miten käy...
  4. P

    Etinen istukka, kokemuksia?

    Hei! Minulla on todettu rakenneultrassa (rv21+) etinen istukka, istukka oli reilun sentin kohdunsuun päällä, nyt tänään kontrollissa (rv 28) istukka ei ollut yhtään noussut. Lääkäri puhui jo todennäköisestä sektiosta, kun mitään muutosta edelliseen ei ollut. Mitään vuotoja ei ole ollut koko...
  5. P

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Olen tällainen raskaana oleva taustailija, toukokuussa LA 19.5., mutta niin kiireinen etten koskaan kerkeä kirjoittelemaan, lukenut olen kyllä ahkerasti kivoja keskusteluja! Mutta nyt tuli vastaan asia mihin halusin vastata... Princessa: Todellakin kannattaa hakeutua hoitoon jos on epäilyä...
  6. P

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Sero : Kaikki maitotuotteet jotka on pastoroidusta maidosta tehty, saa syödä vapaasti. Ja suurin osa tuore-, sulate-, feta ym. muista juustoista on tehty juuri siitä. Ihmisten näkemykset johtuu varmaanki siitä ku ennen on ollut vähän pastoroituja tuotteita mitä nykyään on. Kalasta opastetaan et...
  7. P

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Mun mielestä se sokerirasitustesti tehdään niille joilla on BMI yli 25 ja riskiryhmään kuuluville. Tuo painoasia on semmonen yks ongelma varmaan aika monella. Mulla ei tullu viimeksi raskausaikana niin kauheasti kiloja (+7kg) sen alun pahoinvoinnin takia mutta sen jälkeen sitä sitten...
  8. P

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Pitää heti korjata että ei se meijän neiti tänä vuonna ole sentään syntyny! :) vaan -08 tammikuus.
  9. P

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Voisin kans liittyä iloiseen odottajien joukkoon!! =) Testi näyttää vahvasti raskautta joten odotus on alkanut. Rv on laskureitten mukaan 4+5 ja LA olisi 2-3.2.09... Mun perheeseen kuuluu tammikuussa -09 syntynyt tyttö ja aviomies. :) Edellinen raskaus meni TODELLA JÄRKYTTÄVÄN...

Yhteistyössä