Hakutulokset

  1. H

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    BlondeMonsoon: En tiedä rohkenenko listoille tai kannattaako? En oikeasti haluaisi toivoa enää mitään. Toki toivon, mutta samalla pelkään. ja toisaalta tämä toivominen on jo vienyt puolet elämästäni. Kun meidän toinen poikamme oli saanut alkunsa, olin juuri päässyt henkisesti tasapainoon...
  2. H

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Kiitos sinullekin Minky! Itse jouduin keskeytyksen jälkeen vielä lähes kuuden viikon jälkeen kaavintaan. Vuodin jatkuvasti. Soittelin Naikkarille, ja sanoivat aina vain, että seuraa tilannetta - kuulostaa normaalilta. Sitten yhtenä iltana olin yksin kotona, ja aloin yllättäen vuotaa kuin...
  3. H

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Kiitos haleista Happihyppy! On ollut aikeissa kokeilla vyöhyketerapiaa uudelleen, mutta kun tuo ensimmäinen hoitaja kertoi siitä kuinka monenlaisia hoitajia on olemassa, niin en ole uskaltanut. Toisilla kuulemma on taito "hyppysissä" ja toisilla ei. Tämä hoitaja todella totesi jalkoja...
  4. H

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    :wave: Hei kaikille! Olen kierrellyt täällä KPn taustoilla jo pitkään, mutta en ole tiennyt minne "kiinnittyä". Tämä pino saattaisi kuitenkin olla SE OIKEA minulle. Jos ette huoli mukaan, niin tuuppikaa pois. Pidemmän kaavan mukaan piti kerätä rohkeutta, jotta jonnekin rohkenisi...
  5. H

    onko kellään onnistunutta KORNU-RASKAUTTA takana?

    Linkkinä yllä oleva PP-faili ei toiminut. Toivottavasti alla oleva toimii. Sieltä löytyy kohdun kuvasta kohta kohdunsarvi, joka on siis sama kuin cornu. http://www.hedelmallisyys.fi/concern/Understanding_Fertility/Ovulation.jsp
  6. H

    onko kellään onnistunutta KORNU-RASKAUTTA takana?

    Kohdun cornu eli sarvi on lähellä munanjohdinta, joten raskaus on siis kohdun sisällä, mutta kiinnittyminen on tapahtunut ikään kuin liian ylös. Siksi raskaudessa on riski siihen, että kohtu repeää. Alla olevassa linkissä on PowerPoint -esitykseen linkki. Vaikka siellä on kaikkea ikävää...

Yhteistyössä