Hakutulokset

  1. T

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Moikka! Siis ajattelin myös kiireen keskellä käydä ilmoittamassa että meille syntyi tyttö 2.12 (rv 40+1) ja tytön mitat oli 3400g ja 50 cm aivan ihana ja kiltti:) -treehouse ja tyttö 4vko1pv-
  2. T

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

    Eli meillä tytöt ollut kipeenä juhannuksesta asti ensin oli 40 kuume pitkään, korvatulehdukset ja sit vesirokkoa.. nyt on ihanaa kun nukutaan taas yöt. Ja pienempi eli 9kk nukkui viimeyön elämänsä ensimmäistä kertaa putkeen =) Listaan saa lisätä tyttö lupaus siis kävin keskiviikkona ultrassa...
  3. T

    **Pienellä ikäerolla odottavat** HEINÄKUUSSA -10

    Kiitos Anve vinkistä:) Siis olen kahden tytön (06/07 ja 09/09) äippä ja kolmannen la on 1.12.2010 Tämä raskaus oli hiukan yllätys mutta ollaan mieheni kanssa tosi onnellisia tulevasta tulokkaasta vaikka hiukan kauhulla odotan talvea kun olen pääsääntöisesti yksin lasten kanssa viikot:)...
  4. T

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Kaffelille paljon jaksamisia!!! Kiitos paljon kun toivotitte tervetulleeksi:) anve pienellä ikäerolla oleva palsta?missä?olisin kyllä kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia ja käytännön neuvoja tulevaa varten:) Aivan ihana päivä olut mies vei tytöt aamupalan jälkeen ulos ja mä sain mennä...
  5. T

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Moikka kaikille!! La on 1.12.2010 ja kolmas olisi tulossa eli tytöt 3v ja 9kk ennestään. Synnyttämään menen VASiin joka on aivan ihana paikka henkilökuntaa myöten:) Oksensin 14 ekaa viikkoa eli nyt olen vasta nauttinut raskaudesta joka oli täysi yllätys mutta eiköhän joukkoomme mahdu vielä...
  6. T

    Gallup: Lapsenne/Lastenne nimet?

    Meidän tytöt on Neela Minea 3v Miila Odette 8kk Kolmas tulee loppuvuodesta ja saa nähdä mikä nimi sit annetaan:)
  7. T

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 23v ja mies 37v Tytöt 3v ja 7kk ja kolmannen la 12/10 yhdessä oltu 4 vuotta
  8. T

    Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

    Moikka Täällä 23v äippä Sastamalasta tytöt 06/07 ja 09/09. Kolmanne la 12/10. Eli pääsenkö mukaaan vaikka hieman kauempaa??
  9. T

    äidin ja isin ikäero

    Minä olen 23 ja mieheni 37 ja meillä tyttö 2v1kk ja toisen ipanan laskettuaika 10/09. Hyvin on mennyt enkä vaihtaisi päivääkään pois.. Ja talokin on rakennettu eli koettelemuksia on ollut mutta nyt onnellisesti uudessa kodissa ja odotella pikkusta syntyväksi:)
  10. T

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    Eli Treehouse(la 10.10) 22v toinen lapsi ja VAS olisi synnytyspaikka ja tyttöä on lupailtu eli voisiko nämä lisätä listaan:) Kiitos paljon etukäteen!
  11. T

    Ikäero suhteessa

    Meillä on mies 36v ja minä olen 22v ja tyttö on 2v ja toinen tulossa syksyllä. Alussa kun olin 19v niin joutu selittelmään kavereille jonkin verran ja tuntui että kaikki tujottaa mutta taisi olla oma mielikuvitus... Mieheni on nuorekas ja itse olen ehkä vanhemman oloinen joten ei ehkä ihan 14...

Yhteistyössä