Hakutulokset

1. P

Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

kiinteät aloitettu, eikä ongelmia ilmaantunut.Odotellaan mahdollista lonkkaleikkausta syksyllä.
  2. P

**Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

onkos kenellekkään tullut Rota-rokotteesta "ongelmia"? Yleisesti pitäisi olla oireeton neuvolan tädin mukaan.Annika on ruvennut viimeiset 4 yötä nukkumaan 10 tunnin unia putkeen, joten saanut itsekkin levättyä.Hienoa, sama jatkuu siis kuten ensimmäisenkin kanssa, joka aina nukkunut kuin tukki.
  3. P

enpä minäkään juhlinut, täytin 26.3 ja Annika syntyi 16.3.Taitaa meillä kääntyilyt vielä odottaa, kun oltiin 6 viikkoa lonkkalastassa.
  4. P

no minä olen 40v.mutta nuori mieleltäni, joten kaippa joukkoon passaan :ashamed: pitää olla omaa aikaa, yhteistä aikaa ja perhe-elämää niin onnistuu.Jokainen kantaa kortensa kekoon ja se on siinä.
  5. P

minkäs ikäisiä äitejä täällä muuten on? Velleistä sen verran, että meille sanottiin, että jos lapsi syö liian usein/paljon korviketta, niin voi antaa maissi tai pe-po velliä maidon sekaan.kokeilu vellisortti per viikko.Ei kaikki lapset reagoi vatsallaan velleihin 3kk ikäisenä.Kun esikoinen oli...
  6. P

onkos muut jo hommannut matkarattaita?Pitäisi hankkia kevyempää kalustoa kesälomalle, mutta mahtaako näin pienille löytyä sopivia joissa voisi mukavasti maata?
  7. P

meillä ehdottomasti parhaiten toimivat Lidlin vaipat, ja miksipä ei kun ovat vähän edullisempiakin.Makeanhimoon vesimeloonia, ananasta ja mansikoita ja kiloihin vaunumaratooneja sekä munalukko jääkaapin oveen ja avain Nevadaan.
  8. P

Annika nimestä olen pitänyt siitä lähtien kun Peppiä pienenä katsoin ja muukin perhe siihen ihastui.
  9. P

ilmoittaudun minäkin uutena.Meillä 16.3 synt.Annika tyttö joka 6viikon lonkkalastahoidon jälkeen nauttii elämästään täysin rinnoin ja nukkuu yöt oikein mukavasti, eilenkin 21.30-05.30 ja sitten olikin suden nälkä =)

Yhteistyössä