Hakutulokset

1. M

neulomisesta..

miten puikon lopussa luodaan uusia silmukoita+ eli miten se käytännössä tapahtuu?
  2. M

5 vrk ikäisistä...

Kiitos ihanista kommenteista! Pitää tosiaan nauttia tästä :) tuntuu vaan niin uskomattomalle :) Saa tehä kotihommia ja saa käydä suihkussa!! Esikoisen aikaan suihkuun pääsykin oli aika mahdotonta, ei viihtynyt miehen sylissä yhtään eikä nukkunut niin sikeästi, että olisin uskaltanut suihkuun...
  3. M

5 vrk ikäisistä.

kuinka kauan teidän muiden 5 vrk:n ikäiset on hereillä? Ajattelin, kun tyttö on niin rauhallinen, syö ja nukkuu.. Kun herää niin saattaa heti tissityksen jälkeen nukahtaa uudelleen. Sitten toisinaan taas saattaa olla hereillä ja katsella vaan 0,5-1,5h ja syö ja nukkuu taas... sitä tässä vaan...
  4. M

5 vrk ikäisistä...

kuinka kauan teidän muiden 5 vrk:n ikäiset on hereillä? Ajattelin, kun tyttö on niin rauhallinen, syö ja nukkuu.. Kun herää niin saattaa heti tissityksen jälkeen nukahtaa uudelleen. Sitten toisinaan taas saattaa olla hereillä ja katsella vaan 0,5-1,5h ja syö ja nukkuu taas... sitä tässä vaan...
  5. M

vauvan "yliaikaisuus"

minäkin ajattelin, kun näin kauan odotuttaa, että tulee sitten vauhdilla, kun käynnistyy... tai mistäpä sitä etukäteen tietää, kun luulin tätäkin, että syntyy ennen laskettua aikaa... Kyllähän tuo "kivasti" supistelee jne, mutta kuitenkin taas käy niin, että ne rauhottuu... no tiistaina on...
  6. M

vauvan "yliaikaisuus"

välillä supistelee ja nipistelee ja vihloo, mut silti ne aina loppuu, just kun kerkeää ajatella, että jospa kohta tulis lähtö... niin ei... itsekin kuvittelin, että syntyy ennen laskettua aikaa, kun viikoilta 32 supisteli jo. Sitten ne rauhottu, kun jäi lomalle.. Jospa se tästä putkahtas kohta...
  7. M

huomenna rv40+0 ja

ja mielestäni potkut tuntuu molemmilla puolilla, että kyllähän se varmaan voi vielä kääntää kylkeä, jos tilaa on. tai sitten jotenkin jalkoja liikuttaa, että tuntuu äidistä ihan kuin kääntäisi kylkeä..
  8. M

vauvan "yliaikaisuus"

Elikkä la oli 19 päivä ja tässä sitä vielä odotellaan... alkaa jo niin tympästä kaikkien kommentit ja utelut jne.. tekis mieli jo karjasta, että "kyllä tiedän olevani vielä raskaana" jne... Sekin vielä, että oma äiti tuntuu olevan huolissaan, kun ei ole vielä syntynyt, sanoinkin sille, että...
  9. M

Toinen lapsi nyt vai joskus?

Meillä esikoinen on nyt 3 vuotta ja loppuviikosta olis toisen laskettuaika. Esikoinen on aika tempperamenttinen tapaus, mutta tykkää vauvoista ( ainakin toisten), mutta kovasti odottaa omaa sisarustaan. Välillä itse ajattelen pelolla tulevaa ja sitten taas tuntuu ihanalle, että tulee vauva ja...
  10. M

Ylivieskatauti

Nää on taas niitä keksittyjä juttuja. Tuntuu ainakin niin uskomattomalle. Kalajaskassahan oli, että oireet voi viitata myyräkuumeeseen jne.. Itse en edes vihtinyt lukea koko juttua loppuun. Aina aika ajoin tulee esim.lintuinfluenssa tai vastaavat. niin minne ne sitten ykskaks katoaa?! Olen...
  11. M

naisten laukeamisesta...

Lainaan VARSINAINEN GIGOLO nimimerkkiä... ei jostain syystä onnistunut liittää tuohon... "Taitaisin jättää tuollaisen miehen harjoittelemaan itsekseen joksikin aikaa. Kun seuraavan kerran yrittää ehdotella jotain niin sano et ei onnistu, sulla on jalat tänään erityisen vispaavalla tuulella.. "...
  12. M

naisten laukeamisesta...

saako kaikki naiset seksin aikana orgasmin pelkällä sisään-ulos työntelyllä? Tämä on tärkeää tietää, koska mies varmaan pitää mua jotenkin vajaavaisena, kun itse en pelkällä työntelyllä saa orgasmia, ja sitä tympäsee mua aina odotella ja sormella hoidella...
  13. M

pottailusta...

Onko liian ronski konsti, jos kokeilee pottailua, että vaan jättää vaipan pois? Tyttö kohta 3 vuotta, eikä ole pottailuun innostunut niin ajattelin, että kokeillaan viikonloppuna olla ilman vaippaa päivisin ja sitten yöksi vaippa... Ei sinänsä ole kiire, mutta olisi mukava, että kesään mennessä...
  14. M

2,7 vuotiaan kiukuttelusta...

joo hoitajan kanssa ollaan juteltu ja on käynyt ilmi, että jossain on vikaa sen toisen lapsen kotona. Ei ainakaan ole hoitaja ikinä meidän tytöstä sanonut, että olisi aloittanut. Sehän tässä niin ihmeellistä onkin, että ne ovat tulleet hyvin juttuun tähän asti ja vieläkin ne leikkii nätisti...
  15. M

NEULOJAT!

kiitos vinkeistä!
  16. M

2,7 vuotiaan kiukuttelusta...

Antakaa vinkkejä miten tämän saa loppumaan.. Tyttö on yleensä kiltti ja uskonut puhetta, jos esim. kieltää jne.. Mutta nyt viime päivinä hoidossa yksi toinen samanikäinen tyttö on alkanut töniä ja puukkia meidän tyttöä ihan tosissaan. Hoitotädin mieskin oli jo yhtenä päivänä joutunut...
  17. M

NEULOJAT!

Kiitos! Tuo oli tosi hyvä linkki, sai taas uusia vinkkejä neulontaan!
  18. M

NEULOJAT!

Ne on sellaset, joissa on kämmenen selkäpuolella esim. tango fania mukana tavallisen langan kanssa. Ja tämä fanihan on sellasta ns.hapsuista tai piikkistä lankaa. Sitten taas "mahapuoli"neulotaan ilman tuota fania. Käy kyllä jokin muukin lanka, mutta itse tykkään näistä novitan langoista...
  19. M

NEULOJAT!

Teen tässä siililapasia 2,7 vuotiaalle. Minkä verran olette neuloneet välikerroksia joustinneuleen ja peukalon väliin? Ja muitakin välikerrosten mittoja ja määriä saa kertoa, kun ekoja lapasia näin pieniä teen...
  20. M

Milloin voi tuntea liikkeitä?

Olen töissä sellasessa paikassa, jossa on kaikilla samat työvaatteet, paita on aika vartalonmyötäinen. Voi jostakin näyttää, että on lihonut, mutta jos osaa katsoa niin kyllä sen hyvin tunnistaa vauvamasuksi. Käytän paidan alla pitkähihaista paitaa joka on löysempi niin tekee masun kohdan...

Yhteistyössä