huomenna rv40+0 ja

• Viestiketjun aloittaja jenny
  • Ensimmäinen viesti
ap
hei onko kellään kokemuksia??? ruukaako tässä vaiheessa vielä kääntyillä muka näin? nyt huomasin kyljelläni makoillessani että on kääntänyt kylkeä kun potkii eripuolelle ja tuntuu niin oudolta kun olen tottunut siihen että potkii toiselle puolelle..

hellsbells
Mulla synty käynnistyksellä 39+6 mutta kyllä se poitsu siellä mahassa käänsi kylkeensä ihan loppuun asti... No ei nyt ihan loppuun, mutta viimiset kylkienkääntelyt oli kyllä vielä 39+ jottain :) Ehkä sillä oli sitten siellä tilaa, kun pieni poika ja jättimäinen maha... Et kyllä varmaan tule hullua hurskaammaks mun vastauksesta :D Kun käynnistyksellä synty niin paha sitten sanoo miten siulla se lähtis tulemaan...

ja mielestäni potkut tuntuu molemmilla puolilla, että kyllähän se varmaan voi vielä kääntää kylkeä, jos tilaa on. tai sitten jotenkin jalkoja liikuttaa, että tuntuu äidistä ihan kuin kääntäisi kylkeä..

pepi
Itselläni tätä nuorimmaista odotellessani poika käänti kylkeä kerran vuorokaudessa ihan viimeiseen päivään asti ennen syntymää, ja syntyi rv 41+0. ne4ljäs lapsi oli.

vieras
Kahdenkin kaverin lapsi on vielä ihan loppumetreillä kääntyillyt miten sattuu. Yhdellä kääntyi perätilasta "oikein" päin kolmisen viikkoa ennen laskettua aikaa ja toisella kääntyi raivotarjonnasta poikittain ja takaisin parikin kertaa.

Yhteistyössä