Hakutulokset

1. M

Virtuaalista vertaistukea painonpudotukseen vol. 2

Heippa kaikille! Kiva kuulla, että painoa on porukalta pudonnut. Minä vetäydyn tästä projektista toistaiseksi. Tässä on tullut huonoja uutisia roppakaupalla, joten nyt ei energiaa riitä kunnon tsemppiin. Mutta onnea kaikille pudotteluun ja kunhan tämä oma elämä tästä tasaantuu, niin sitten...
  2. M

Höh, näyttää siltä että virtuaalinen laihdutusporukka alkaa kuivumaan kasaan. Minäkään en ole koneella ollut, kun reissun jälkeen vauva sairastui. Reppanalla oli vauvarokko korkean kuumeen kera, ja missään muualla pikkuisella ei ollut hyvä olla kuin "liikkuvassa" sylissä. Uskaltauduin...
  3. M

Kuten pelkäsin, miehen lomaviikko on mennyt syömisten suhteen päin mäntyä. :headwall: Mikä kumma siinä on, että silloin kun hänellä on loma, on "pakko" herkutella ja vastaavasti liikunta jää silloin minimiin? Ja tänään vielä lähdetään laivalle ja buffetpöydän ääreen. Daaria, oon kanssa...
  4. M

Virtuaalista vertaistukea painonpudotukseen!

:attn: Uusi ketju avattu! :attn:
  5. M

Tämän aamun puntaritulos näytti 2 kiloa vähemmän mitä viime viikolla, jee! :D :D :D Tiukkana pitää olla myös tällä viikolla, miehellä on kesäloma ja yleensä silloin tulee syötyä epäsäännöllisesti ja herkuteltua paljon normaalia enemmän. Ja ylihuomenna lähdetään vielä risteilyllekin...
  6. M

Tähän vois sitten päivittää uudet, viikon 23, mitat. mmch paino nyt 81,5 kg aloituspaino 83,5 kg bmi 28.9 (aloitus bmi 29.6) tavoitepaino 69 kg (12/09 mennessä ) vkopudotus -2 kg kokonaispudotus -2 kg Puntaripäivä maanantai...
  7. M

Tulin vaan sanomaan moi! :wave: Lähdetään just pian reissuun ja seuraavaksi pääsen koneelle maanantai-iltana. Aurinkoista viikonloppua kaikille, ens viikolla sitten taas! Niin joo, kävin aamulla vaa'alla ja paino oli pudonnut 2,2 kg maanantaista. :o Mutta eihän tuo vaadi kuin yhden kunnon...
  8. M

Täälläkin on sujunut mukavasti. Toimii näköjään tuo, että ostaa kerralla viikon pöperöt, ettei tule harharetkiä kauppaan. Asutaan siis maalla ja lähikauppaan on matkaa sen verran, ettei yhden suklaalevyn tai namipussin takia sinne edes kehtaa ajaa. Kauppa-autokin käy, mutta "onneksi" lasten...
  9. M

Maruska84 , kuulostaa tosi herkulliselta! :p :p :p Onneksi kaapissa ei oo mitään ylimääräistä, nyt on meinaan sellainen olo, että voisin mättää suuhun vaikka mitä. Tulin äsken lenkiltä, eikä tonnikalasalaatti reippailun jälkeen oikein täytä vatsaa. |O Laitoin tohon aloitusviestiin noita...
  10. M

No niin, kävin vaa'alla ja lukema näytti 1,1 kg enemmän kuin lauantaina. :headwall: :headwall: :headwall: Mutta laitoin tohon aloitusviestiin tän päivän lukeman ja sitä täytyis alkaa pienentämään. Muutin tavoitepainoa pari kiloa ylemmäs, eli 69 kiloon. Uutta ketjua en vielä viitsinyt avata...
  11. M

SadasOsaSenttinen, tosi hyvä idea ja siitä saa taatusti lisämotivaatiota. Ja minä uskon että pystyt tiputtamaan kolmessa kk:ssa 6 kiloa, tahti olis just hyvä, vajaa puoli kiloa/viikko. Siis jos vaan pysyt tiukkana. Yleensä laihiksen alussa painoa tippuu reippaammin, ihan vaan nesteiden...
  12. M

kuka lähtee mulle kaveriksi näin virtuaalisesti painonpudotukseen

Nostan taas, jos vaikka ap tai AnnaManna sattuis huomaamaan. Ja kaikki muutkin, jotka haluaa keventää painoa, mukaan vaan! =)
  13. M

Daaria, kiva kun oot täällä! Meitäpä on aika monta samankaltaisen taustan omaavaa. Ja sokeri taitaa yhdistää meitä kaikkia. Jospas teen niin, että avaan uuden ketjun maanantaina ja siihen sitten voi halukkaat ilmoittaa omat mitat ja tavoitepainon.
  14. M

Hups, chocolateten viesti jäi huomaamatta, tervetuloa sullekin. Ja yllättäin sokeri sullakin peikkona. :whistle: Juu, eiköhän yhdessä keksitä joku keino sen peittoamiseksi. "Sokeripaasto" on yksi äärimmäinen keino, täältä löytyy neuvoja sokeririippuvaiselle...
  15. M

Nostetaan, jos joku haluaa lähteä mukaan. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1418131
  16. M

Moi SadasOsaSenttinen, kiva kun tuut mukaan! Meitä sokerisyöppöjä näyttää olevan joka lähtöön. Toivottavasti yhdessä päästään eroon sokruaddiktiosta.
  17. M

Kiva, että ootte löytäneet tänne. Ja lisääkin porukkaa mahtuu mukaan! :wave: Mulla on virallinen puntaripäivä se perinteinen maanantai, mutta melkein päivittäin tulee vaa'alla käytyä. Jos pidän viikonkin tauon, niin paino lähtee samantien nousuun. Mulla kun on lihoaminen geeneissä, tai niin...
  18. M

Nyt on perustettu laihdutuspuolelle ketju meille, jotka haluamme pudottaa painoa toinen toista tukien! Kaikki halukkaat, mukaan porukkaan! :wave: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1418131
  19. M

Jospas minä aloitan. Olen kahden lapsen äiti, jolle kertyi kolmen kotiäitivuoden aikana 30 kilon edestä lisätakkaa. Oon saanut siitä puolet tiputettua hiilareita vähentämällä ja nyt olis tarkoitus antaa lopuille kiloille kyytiä. Tänä aamuna näytti vaaka 82,4 kg ja pituutta on 169 cm.

Yhteistyössä