Virtuaalista vertaistukea painonpudotukseen!

Kuoleekohan meidän ketju jo viikon jälkeen..

Mites teillä menny?

Mulla on menny ihan hyvin, eilen kävin vaa'alla, niin paino oli pudonnu 83.3een, eli 1.7kg lähteny :D Mutta tokihan se putoaa aluksi nopeammin.. Ihmeellistä turvotusta kyllä ollu myös ja ilmaa vatsassa.. Niin ja vyötäröltäkin oli vähän lähteny 90stä 88.5een.. B)

Tsemppiä kaikille!

Tämän aamun paino oli tasan 82kg vaikka viime viikolla tulikin herkuteltua.. Imetys tekee tehtävänsä =) No mut nyt vähenee noi herkuttelut huomattavasti, tahtoo olla suht. hyvässä kunnossa ristiäisissä..

Ei kuole ketju ainakaan mun osalta. Tahtoo vaan tuo vauva ja taapero viedä aikaa aika paljon niin en ehdi usein kirjottelemaan mut mukana ollaan kyllä.
Lenkillekin (siis kävely, ei toki juoksu.. ) oon jo päässyt pari kertaa ja oli mukava huomata ettei paikat kipeydy synnytyksen jälkeen eli voin jatkaa nyt noita lenkkejä, jos nyt vaikka kolme kertaa viikossa näin aluksi pääsis käymään ni ois ihan hyvä..

Eilinen puntaritulos -500g eli hitaasti hyvä tulee...

Mulla on sama juttu kuin Daarialla eli vauva ja taapero vievät ajan koneella istumiselta, mikä toisaalta on ihan hyvä - enemmän mä kulutan taaperon perässä juosten kuin koneen ääressä istuen B) Nyt on meneillään meidän talon harvinainen hiljainen hetki eli molemmat on päikkäreillä yhtä aikaa....

Nyt on aivan mahtavat helteet. Tekee hyvää mielelle ja keholle. Mieli tankkaa aurinkoa ja ruoka ei maistu, kun on niin turkasen kuuma. Mun puolesta helteet sais jatkua koko kesän, mutta taitaa se perinteinen Suomi-kesä alkaa jo loppuviikosta. Nyt ulos aurinkoon nauttimaan hetken rauhasta...

minkä ikäisiä lapsosia teillä on???

Mulla on 2,5vee tyttö jonna.. siis niin jukuripää et huh huh.. Luulis et kilot rapisis kun saa juosta sen perässä :D
Kauhea tarinan kertoja tuo neiti, keksii mitä millonkin suustaan.. saa kyllä nauraa vatsa kippurassa välillä.. eli saa harjoittaa vatsalihas treeniä samalla :LOL:
Sitten mulla on 4,5vee poika jesse..
Jessen kanssa on ollut ongelmia motoriikassa ja puheessa, mennää neurologille tutkimuksiin.. Eikä pojan vaikeudet siihen lopu.. korva kierre potilas, 4. tuubit korvissa ja nyt epäillään astmaa tai allergiaa jatkuvan yskän vuoksi :( Huomenna taas lääkärille..
Eli kyllä on saanut stressata pojan vuoksi :(
Mut kyllä tuolla herralla vauhtia riittää :D et ihmettelen miks noita kiloja tulee lisää ku saa mennä noiden peräässä välillä pää kolmantena jalkana :D :LOL:

eli siis, loikkasin aamulla vaa-alle ja pettymys oli SUURI... paino tasan sama kun viimeksi, tosin olokin oli (ja on hiukka turvonnut) hirveet namihimot ollu, mutta oon hillinnyt itseni, mitä nyt viikon sisällä muutamaan jäätelöön sortunu :(. Tosin turvotukselle löyty syy, menkat alkoivat just... eli elän siisä uskossa, et siitä johtuu, et ei painokaan alennut. normaalistikin on paino plussalla 0,5-1,5kg kuukautisten aikoihin. Tässä vaan on se, et en osaa yhtään tietää millon ne tulee, hormonikierukka 4kk ollu ja niin epässäännölliset vuodot et ei tosikaan...

toivotaan et ens viikolla vaaka näyttäs sit kahen viikon miinus lukemat :LOL:

Niin ja anteeksi kaikille etten pahemmin ole kirjoitellut, ollut niin kiireinen viikko etten konetta ole avannut. Te olette kyllä pudottaneet hienosti eli kukkanen kaikille siitä :flower: Minä en ole edes käynyt katsoos mitä vaaka mahtas näyttää, en ole viikkoon paljon syömisiä miettinyt :snotty: syönyt vaan sitä mitä on sattunut nenän alle :snotty: Kuntoilu on ollut vähän mitä sun sattuu :ashamed: että ei niin hohdokas viikko siinä suhteessa takana :| Täytyy yrittää tänä iltana käydä tuo paino katsoos ja toivoa ettei se olis ainakaan noussu viime viikosta.

Yhteistyössä