Hakutulokset

  1. M

    jotain niin suloista

    Söpöjä!
  2. M

    Ruoka on todellakin kallista

    Joo onhan se kallista... =( Kaupassa yritän aina ostaa halpaa, vaikka eihän laadusta pitäisi tinkiä, mutta... Ja yritän vältellä ostamasta jotain turhia herkkuja jne. joka kerta. Vain kaikki tarpeellisemmat.
  3. M

    G: maksatko ostoksesi käteisellä vai muovirahalla?

    Harvoin mulla on käteistä, kun nykyään niin monessa paikassa käy kortit. Eli siis muovirahalla makselen yleensä =D
  4. M

    pettääkö kaikki miehet?

    No empä usko, että kaikki pettää. Vaikka onhan niitäkin idiootteja paljon... Omasta miehestäni en kuitenkaan usko, että olisi uskoton, paljon ollaan puhuttu asiasta ja luotetaan toisiimme.
  5. M

    Ekat raskaus oireet??

    Mulla on nyt menkat paljonkin myöhässä, jos ei viikon sisällä ala, niin aion tehdä testin, niin saa sitten varmuuden = ) Voi, miten paljon toivoisin, että olisin raskaana ja mieheni myös, ei olla kuukauttakaan yritetty vielä, joten nopeesti tärppäis! =D Ja kun noita oireita luin, niin todella...
  6. M

    olinkohan mä turhan tyly (puhelinmyyjälle)

    Mä en kyllä osaa olla epäkohtelias edes puhelinmyyjille. Sanon ystävällisesti, että en nyt ole kiinnostunut ja sen jälkeen kyllä ovat jättäneet rauhaan. Nykyään kyllä mulle ei puhelinmyyjät soittele, koska nykyistä numeroani ei mistään saa. Vai voiko ne vaan keksiä jonkun numeron ja soittaa siihen?
  7. M

    G: Painatko enemmän kuin miehesi?

    Mies painaa paljon enemmän kuin minä.
  8. M

    Mitäs tykkäsitte Euroviisujen ekasta semifinaalista?

    Waldon esitys oli jotenkin sekava, eikä muutenkaan kuulostanut livenä yhtään hyvältä mun mielestä =( Mutta finaaliin päästiin ja se on hienoa! Eniten tykkäsin tosta Islannista, kaunis kappale ja laulaja. Ihanaa että pääsi finaaliin kanssa. Saa kuunnella vielä uudelleenkin.

Yhteistyössä