Hakutulokset

  1. A

    Voiko kätilöä valita?

    No kyllähän se nyt olis hemmetti vieköön suotavaa, että sais ite ainaki valita niin, että ei mikään "vihollinen" pääse nauttimaan toisen kivusta. Eihän sellaiseen kätilöön voi luottaa kenen kanssa on jotakin ongelmia yksityiselämässä.
  2. A

    suolen tyhjennys synnärillä

    En ole edes miettinyt koko asiaa. Ottaisin, jos suositeltaisiin. En varmaankaan pyytäisi itse.
  3. A

    Mikä synnytyksessä pelottaa?

    Minut on opetettu niin, että ei saisi itkeä.. lapsena muistan joutuneeni itkemään yksin tai jos on lohdutettukin, on sanottu, että itken turhaan. Myös Minut on opetettu pelkäämään, mitä päästän suustani, koska vanhempani ovat olleet taipuvaisia pelkäämään "mitä muut ajattelevat". Niin tiedän...
  4. A

    Mikä synnytyksessä pelottaa?

    Minä mielestäni kestän huonosti kuukautiskivut. Ne lähtevät 600 buranalla, mutta silti ellen ehdi ottaa lääkettä ajoissa, yleensä purskahdan itkuun. Pelkään, että en voi synnyttää itkemättä, koska itken muutenkin mielestäni helposti. Voin salata itkuni, joten juuri koskaan kukaan ei näe...
  5. A

    Te, jotka olette synnyttäneet ulkomailla

    oho.. mä olen luullut, että norjassa on pääsääntöisesti hirveen hyvä terveydenhuolto kaikkineensa.
  6. A

    Ei lapsettomuutta, mutta silti adoptiolapsi

    Minä haluaisin adoptoida lapsen. Näen, että niin hyvien yhteiskuntien tulisi toimia. Pitää huolta niistäkin lapsista, joilla ei ole kotia (tosin se ei ole mikään edellytys kenellekään) ja voisin adoptoida vaikka yli 5 vuotiaankin.. Minusta adoptioprosessin pitäisi olla helpompi. Onko näissä...
  7. A

    Sateenkaariperheiden ystävät.

    No tuskinpa se tosiaan haittais esim. enempää, ku heteroparin sekstaus, kun on lapsia kylässä. Tyhmä kysymys.
  8. A

    Koiran lopetus

    Uurnissa on huimia eroja hinnassa.

Yhteistyössä