Hakutulokset

  1. R

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Meille syntyi poika rv 40+0 17.1.2010 :heart: Pituutta pienellä oli 47,5cm ja painoa 3380g :flower:
  2. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Venytä, venytä, jousta, jousta. Kyykkyyn mene ja yritä nousta. Heiluta peppua ja nosta jalkaa. Siitä se Uusi Vuosi alkaa! :wave:
  3. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Eilen en kerinny poksumaan, joten: 33+1 :heart:
  4. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    rv 32 POKS! :heart:
  5. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Hei! Minulle voi lisätä sairaalaksi Ras. Np-ultra takana ja ihan hyvä tulos, 1,9 muistaakseni :) 11+5 :heart:
  6. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Hei! Eka ultra takana, ja helpotus on suuri kun maha-asukki näkyi selvästi ruudulla :) Pikkuinen liikkui kovasti ja heilutteli käsiään ja jalkojaan :heart: LA Siirtyi, nyt 17.1 ja viikot myös vaihtui: 9+3 menossa vasta. Kastemekosta: Meillä ei lasta kasteta joten kastemekko-ongelmaa...
  7. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Piiiitkästä aikaa. Sivusta olen juttuja toki seurannut mutta mitään en ole itse jaksanut raapustaa :snotty: Eka neuvola takana, ensi viikon maanantaina ensimmäinen ultra ja jännittää ihan hirveästi! Suvussa kaksosia ja maha turvonnut nyt jo ihan hirveästi, ihan kuin tuplat olis tulossa...
  8. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Kahvigalluppiin: Aamuisin tulee vetäistyä pari isohkoa mottia kahvia, päivällä ehkä yksi. Yleensä jää kuitenkin aamukahveihin ja iltasella juon vaan teetä. Mieheni tulee mukaan neuvolaan sen mukaan miten töistä pääsee, vuorotyöläinen kun on. Suru-uutisia lukiessa on tullu vähän sellainen olo...
  9. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Moi! Mulla on eka neuvola 26.5, sillon 7. rv menossa. :)
  10. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Kiitoksia vastauksesta! Tässä kovasti jännitellään ekaa kertaa. Toivottavasti vauva pysyy menossa mukana. Kävin tänään pitkästä aikaa salilla, lantiojuilit ehkä vähän vähenivät liikkuessa, mutta ihan rauhallisesti otin kuitenkin reenin. Vielä vähän epätodellinen olo, kun ei ole neuvolasta...
  11. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Heips! Vähän "hölmö" kysymys, mutta olen uusi näiden asioiden kanssa: Mitä ensimmäisellä neuvolakerralla tapahtuu? :o Olo on todella epätodellinen, sekava. Mahassa juilii väliin todella paljon, aivan kuin olisi menkat alkamassa mutta ei kuitenkaan, ja turvottaa! Kaikki on niin uutta ja...
  12. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    ja tosiaan menossa: rv 5+2 :)
  13. R

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Eilen aamulla tein testin, ja vahvaa plussaa näytti! Siitä lähti hyvin äitienpäivä käyntiin. Eli ensimmäinen tulossa, laskettu aika 9.1.2010 ja ikää minulla 21v. Aika hurjalta tuntuu. 26.5 ensimmäinen neuvola-aika, eikä yhtään tiedä mitä odottaa :| Mahaa juilii hirveästi tietyissä...

Yhteistyössä