Hakutulokset

  1. H

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    kirjoittelin tänne viimeksi odotusaikana, ja nyt kun piti "palata" takas kirjoittelemaan, huomaan että olette karkaamassa kerhoon! Joten voisin myös haluta salasanan, jos osaan sinne kerhoon kirjautua =)
  2. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    chick-82 onnea!! :flower: :heart: sissihullu onnea synttäreistä :flower: vilma Lähde ihmeessä reissuun, meilläkin synnnärille matkaa 70km =) hyvin kerittiin esikoisen synnytyksessä sairaalaan (synnytyksen kesto 27h)! Omassa olossa ei muutoksia, närästys suurin vaiva ja myös...
  3. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Heis! BB ja tyttönen ihanat masut! Outiko täällä myös aamuvirkkuja.. hienoa, että synnytystapa-arvio sujui hyvin! Iinaz toivon myös huonekavereita enemmänkin jos mahdollista! Esikon kohdalla kahden hengen huoneessa, huonekaveri ei osannut olla lainkaan sairaalassa, ja itkeskeli öisin ja...
  4. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Ehtoota... voimia kaikille masennuksen kanssa kamppaileville! unikuu108 minä käyn ainakin uimassa, ei kukaan ole kieltänyt.... Kohdunsuu tiukasti kiinni, mutta pehmentynyt. Jos auki, niin sit tietääkseni uiminen kielletty. valitusta minulla on ollut tajuttoman huono päivä! En tiedä...
  5. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mökiltä palattu! pekunalle olisin tse vastaavassa tilanteessa räjähtänyt!!! Hyvä, että sinä pidit lapsesi puolia...kamalaa käytöstä! vaavitar jaksuja sinulle! Ymmärrän sun tilanteen, meillä mies on myös kaljoitellut vuosien saatossa ihan tarpeeksi. Ei viikolla juo, mutta laajan ystäväpiirinsä...
  6. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Pikaisesti kotona käymässä...mökiltä tultiin eilen mun neuvolalääkäri-ajan vuoksi, ja tänään lähdetään takaisin! Ihana saada viettää aikaa miehen kanssa kaksin, esikoinen on muutaman päivän mummulassa... :p ;) Onnea kaikille, joilla hyviä kuuulumisia neuvolassa ja äippäpolilta! Ja onnea...
  7. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Hi! onnea suveon :flower: :heart: Pikaisesti tulin kirjoittelemaan, kun lähdetään miehen vanhempien mökille ajelemaan viikonlopuksi! Omassa olossa ei muutoksia, voin tosi hyvin =) mulle jotenkin sopii tämä raskaana olo. imetyslähti esikoisen kanssa käyntiin kuin itsestään, toki...
  8. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta kaikille! Herään nykyään itsekseni siinä kuuden aikaan, ja nousen sit sängystä kun en viitsi makoilla =) olen kyl aina ollut aamunvirkku, et ei välttämättä raskaudesta johtuvaa hulluutta! Olin eilen sit kuntosalilla piiiitkästä aikaa, ja teki sit niin gutaa! Lähinnä stepperillä ja...
  9. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Hej! Viikonloppu hurahti, ja nyt mennään jo tiistaissa...mihin nämä päivät oikein katoavat? Olen kesälomalla, ja ennen lomalla alkoi lopussa jo kyllästyttämään kun tekemiset oli tehty. Mutta nyt lapsen kanssa aika hurahtaa kuin siivillä, ja jatkuvasti olisi hommaa =) =) Ihan hyvä vaan, mä...
  10. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta! Mukava herätä kun ei sada, ainakaan tällä hetkellä.. Kamala tuuli kyllä on! Eilen tosiaan oltiin uimassa, ja teki sit niiiiin hyvää :) Olen aina ollut urheilullinen ja liikkunut paljon, ja olen kokenut suurta luopumisen tuskaa odotus aikana kun on pitänyt hiljentää vauhtia. Minä...
  11. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    kielletty onnea pikkuisellenne! ekat synttärit on niin hellyyttäviä :) outiko: olen kanssa kerännyt listaa kaikista pikkutarvikkeista, mitä täytyy muistaa... esim.tuttipulloja, tutti, sinkkivoide, puhdistuspyyhkeitä, muutama uusi harso, varalle äidinmaidonkorviketta, vaippoja, vanupuikkoja...
  12. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Labrassa käyty... Ai,että nuo näytteidenotot ovat sitten ällöttävää puuhaa :$ en meinaa millään tottua, vaikka jo toinen raskaus menossa, silti kaikki alapää-tutkimukset ovat kamalia!!! Citilda: maitoa ei vielä tihku, esikoisen kohdalla oli ensimmäinen merkki synnytyksestä :) kun bongasin...
  13. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Täällä olisi vielä yksi leijonanpennun odottaja, LA 23.08.09! Synnytyspaikkana Tays, esikoinen tyttö 3v. Niin,ja poikalupaus :heart: Jos joku voisi päivittää tiedot listaan, kiitos ja kumarrus! Raskaus on sujunut tähän asti mukavasti, tosin nyt on ilmennyt supisteluita, joiden ei kyllä ole...

Yhteistyössä