Hakutulokset

  1. F

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Enpä eilen aamulla olisi osannut vielä arvata, että illalla pitelen uutta perheenjäsentä sylissäni. Meille siis syntyi eilen illalla tyttö, 3045g ja 50cm. Yritän myöhemmin kertoa vähän tarkemmin. Molemmat voidaan kuitenkin hyvin. :love: Paljon viime päivinä vauvautuneita. Tasapuolisesti kaikille...
  2. F

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Heballe perheineen onnea!! :love: Tähkä mulla on vähän samanlainen menettämisen pelko miehen suhteen. Hän on reissannut nyt jonkin verran lähikaupungeissa työnsä puolesta. Pelottaa joku kolari ym. Flunssaa pukkaa täälläkin. Vessareissut herättää jo muutenkin öisin, niin nyt saa todella...
  3. F

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Onnea IMN! :love: Nyt lepoa ja nauttimista pienestä! :)
  4. F

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Tsempit teille synnyttämään päässeille/pääseville!! (y) Synnytyskertomuksia minäkin odotan innolla. Itellä vähän ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta olis jo kiva päästä nuuhkimaan pientä, mutta jotenkin tuntuu, että pitäis vielä laittaa tavaroita paikoilleen ja siivota paikkoja ;) Tässä...
  5. F

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Joku tuolla aikaisemmin kyselikin, että mitähän meille vähemmän kirjoittaneille mahtaa kuulua. Töiden ja kahden isomman lapsen lisäksi en itse ole jaksanut tehdä mitään. Tämä on ollut sellainen raskaus, että väsymys ei ole hävinnyt ollenkaan ja pahoinvointikin on kulkenut...
  6. F

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Heippa kaikille! Vieläkö yksi mahtuu mukaan? :) Kuulun myös siihen joukkoon, ketkä alusta asti ketjua seuranneet, mutta eivät heti alussa uskaltaneet liittyää. Nyt mennään jo viikolla 15+4 ja nt-ultra takana, niin voi alkaa jo huokaista. Perheessä jo kaksi tyttöä ennestään, joten näinköhän...
  7. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    paljon onnea kaikille vauvan saaneille! Ja suuren suuret tsempit odottaville kärvistelijöille!!:hug: Fanny
  8. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnittelut täältä sairaalasta kaikille vauvaantuneille!! Puhelimella kun kirjoittelen, niin en enää pääse tarkistamaan nimimerkkejä. Täällä on erittäin rauhallinen vauva. Syömäänkin pitää herättää :) Fanny
  9. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    meille syntyi tänään pieni tyttö. :heart: vauvalla ja äidillä kaikki hyvin. Kerron tarkemmin sitten myöhemmin tai salaisen ryhmän puolella. Fanny ja pieni ihana prinsessa
  10. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    karoanna ja minttu suuret onnittelut!! täältä pikainen päivitys synnytyssalista: aamulla ajeltiin tuskissa sairaalaan ja nyt spinaalin voimalla mennää niin ettei tunnu mikään missään. Fanny 40+1
  11. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Mahtavaa Sone!! :hug: Hurjasti onnea!! :flower: Fanny
  12. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Karoanna paljon onnea teille!! :flower: Omaa napaa.. Tänään on supistellut koko päivän kipeästi!! pääsääntöisesti 4-10min välein, mutta sitten on ollut muutama pitempi tauko. Mahtaa tulla mukava yö! :whistle: Jotenkin olen tosi epävarma koska sairaalaan pitää lähteä vaikka yksi samalla...
  13. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nuskalle voimia hirmusesti ja tietenkin pikkuselle myös!! :hug:
  14. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Sdaa ehkä me päästään vielä joskus synnyttämäänkin!!:laugh: *muoks* äipällä myös hyviä merkkejä! Fanny
  15. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pikku M:lle ja koko perheelle paljon onnea!! :flower: Nautiskelkaahan!! =) Fanny
  16. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Millipillille paljon onnea!! :flower: :flower: Renalle, mamalle ja marionetille taisteluhenkeä!!:hug: Täällä myös yöllä ja nyt aamullakin kärvistelty kipeiden supistusten kanssa , mutta eivät vielä tarpeeksi säännöllisiä ole. Nyt onkin neuvolaan lähtö. Fanny 40!! :)
  17. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Monta kertaa oon luullu, että nyt se Sone synnyttää, mitta ei!! Ensi yönä niin tulee kyllä tapahtumaan!! :) TAISTELE, TAISTELE!! Tänää muuten tullu muutama sukkapuikkokipu, ehkä lumatulppaa vähän irronnu ja harkkasupparit tuntuu jo vähän inhottavilta. Mä taidan sittenkin olla raskaana...
  18. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Moneskohan kerta mulla tänään täällä.. :wave: Leolle paljon onnea!! :flower: Fanny
  19. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Kwaidan ihanaa, että löytyy kohtalotovereita :wave: Kiva mennä huomenna taas neuvolaan kertomaan, että ei edelleenkään mitään merkkejä mistään. Niin ja ketäs ärsyttikään jatkuvat kyselyt synnytyksestä? Mua ei tätä päivää ennen haitannut kyselyt ollenkaan, mutta nyt!! Eilen anoppi tuli...
  20. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nuskalle lämpöiset onittelut prinsessasta!! :flower: Toivottavasti CL saat nukuttua jossain välissä päikkärit! :hug: Loistavaa, että SÄRÖllä on ollut noin mainiot unet!!! =) PIKKUM pääsee varmasti pian tositoimii, enkä usko SONE, että siekään kauaa saat enää kotona olla! Kuinkas KAROANNA ja...

Yhteistyössä