Hakutulokset

  1. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    OivaAino suuret onnittelut teille!! :flower: (.)Maanantaina olisi LA, eikä synnytyksen lähestymisestä edelleenkään tietoa. Pikkasen alkaa jo väsymys ehkä painamaan. Enää ei jaksa koko ajan siivota ja järjestellä paikkoja. ;) Toisaalta olisi jo ihana saada pieni nyytti syliin, mutta... Mulla...
  2. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ihanaa HP!! Paljon onnea!! :heart: Fanny 39+4
  3. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Tuntuu, että teillä monella alkaa jo hiljalleen tapahtumaan. Tsemppiä supistuksiin! :hug: Tuleeko teille kenellekään meidän perhe-lehteä? Oon itkeny koko iltapäivän luettuani sieltä jutun INCL-taudista.. Kyse on siis etenevästä keskushermostotaudista mitä johtaa lapsen vaikeaan...
  4. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Hurjasti onnea SMV!!:flower: onpa ollut nopeaa toimintaa. Nuskalle paljon tsemppiä! :hug: Fanny 39+3
  5. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    greentea oon kyllä monesti astellu, että sie tuut olemaan seuraava synnyttäjä. Vaikea siis uskoa, että vieläkin olet yhtenä kappaleena. Jospa pian!!? =) HP:lle tsemppiä huomiselle!! Nannalla ja Marionetilla oli ainakin sitä kovaa kipua kyljess. Taisi olla jollain muullakin.. Itselläni sitä...
  6. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Huomenta vaan! Täälläkin yö valvottu. Ja sit kun ois nukuttanu, ni pitikin lähteä neuvolaan. Oon todellakin aamu-uninen, mutta jotenkin haalin aina aamuaikoja neuvolaan. Ja neuvolassa ei tosiaan mitään ihmeitä taaskaan. Vauva tosin ehkä vähän laskeutunut. Rena ja SMV täällä vauva on...
  7. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea Alisa, Pixie ja Tiipula!! Tiipulalla ainakin nopeaa toimintaa :) Fanny 39+2
  8. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    TYNTILLE SUURET ONNITTELUT!! :flower: Jokos ihmisiä on yön aikana sairaalaan lähtenyt? HP? Kwaidan liityn seuraan, ettei kuulu sitten yhtikäs mitään!! Iltaisin kyllä varsinkin supistelee niin, että ilkeältä tuntuu, mutta ei kipeältä. Avaavista supistuksia ei siis todellakaan tietoa!! Ihan...
  9. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Menipäs eilen ihan ohi.. Eli paljon onnea myös Anncarol!! Mukava kuulla, että leikkaus meni hienosti. Sone :laugh: Katohan nyt kuitenkin, että oikeasta reiästä vauva syntyy. Fanny 38+5
  10. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    CL lämpöiset onnentoivotukset koko perheelle!! :flower: Kwaidan, kiitos uudesta pinosta! :) (.) Ei sitten niin mitään kerrottavaa. Välillä meinaa ihan unohtua tämä raskaus.. :laugh: Fanny 38+4
  11. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Pepponen ja Bingo valtavasti onnea pienistä nyyteistä!! :hug: Anncarol tsemppiä huomiselle!! Kwaidan toiveena olisi, että tämä kuu mentäisiin vielä julkisesti tai siis maaliskuu. Kerhon puolelle sitten, kun kaikki ovat pienoisensa saaneet. Tosiaan uusia kun vielä joukkoon saapuu :)...
  12. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Sone ja Alisa.. Ihanaa, että muutkin on "tilaillu" vauvaa syntyväksi tietyille päiville. Mulla on myös hommaa sen verran ennen laskettua päivää, että vauva saisi syntyä kyllä vasta silloin. Kyllähän täälläkin kaikkia inhottavia oireita on ollut jo pitkään, mutta kyllä niiden kanssa...
  13. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    SÄRÖ VALTAVAN SUURET ONNITTELUT KOKO PERHEELLE!! :flower: Näinköhän CL:llakin on pieni nyytti sylissä? Sone mietin myös, että oletko selälläsi, kun hengitysvaikeudet tulee? Itse en ole pystynyt selälälläni olemaan alkuaikojen jälkeen. Niittyvillalle paljon tsemppiä!! Hetki vielä niin...
  14. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Marionetti:hug: Kyllä kuullostaa hurjalle tuo sinun Sf-mitta!! Meillä näköjään sama laskettuaika. Itse tänään kävin neuvolassa ja oma mitta oli 32. Toivottavasti pääset pian tuskasta!! Tsemppiä myös muille kärvistelijöille!! :hug: On kyllä jännä miten eri käytäntöjä neuvolakäyntien...
  15. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Emsulille, Viudelle ja Muumikselle hurjan paljon onnea!! :flower: Teillä kaikilla on kyllä ollut niin erilaiset synnytykset. Muistakaa tosiaan puhua siellä synnytyksen kulusta kätilöiden kanssa, jos yhtään siltä tuntuu. Nauttikaa uudesta pienokaisesta! :hug: Itsehän täällä taas valvon...
  16. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Pihlajalle perheineen!! :flower: Fanny 37+6
  17. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Paljon onnea Mammutille!! Toivottavasti leikkaushaavat paranee pian ja pääset vauvan luokse nuuhkimaan! :heart: Millipilli hyvin ymmärtää kirjoituksen. Itse myös puhelimella kirjoittelen ja usein tulee mitä sattuu ;) Fanny 37+4
  18. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Hurjasti onnea Nippatädille ja koko perheelle!! :flower: Olipa mukava lukea synnytystarinasi, samoin omppulimun tarina :) Tätä tahtia, kun te noita vauvoja maailman saatatte, niin olen varman yksin maaliskuussa täällä ;) Fanny 37+3
  19. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Omppulimulle paljon onnea!! Nyt niitä prinsessojakin syntyy. :) Ihania hetkiä!! Fanny
  20. F

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Mammutille tsemppiä tämän päiväiseen!! :hug: Ja Nippa, voimia pinnistää pieni pikaisesti maailmaan!! Fanny 37+3

Yhteistyössä