Hakutulokset

  1. P

    Kaksosten odottajia v.2009

    Onnea Valkolilja! Hienoa, että pienet voivat hyvin!
  2. P

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Hei Identtisiä odottava, hyvä että tilanne on nyt parempi. Koita olla rauhallisin mielin ja levätä ja syödä hyvin. Nauti pienistä iheistä jotka kohdussasi kasvavat. Meillä odotusaikana oli transfuusiota jo viikolla 12, mutta se kanssa pikkuhiljaa itsestään "parani." Slloin luin paljon noita...
  3. P

    Monikkovanhempien usein kysytyt kysymykset :)

    Kovin tuttuja kysymyksiä.. Välillä tulee olo, kun liikkuu kaksosten kanssa, että saa takuuvarmasti huomiota ja juttelukavereita. Jos haluaa olla "huomaamaton" on paras jättää lapset kotiin. Meillä on identtiset ja ovat tosiaan kovin samannäköiset, niin usein kysytään onko luomia tai...
  4. P

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Voimia Lara80, olette joutuneet kohtaamaan suurimman menetyksen. Toivon Emilialle voimia taistella ja kaikkea hyvää hänen elämäänsä.
  5. P

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Hei Valkolilja, minusta sinun kannattaa kysyä asiasta hoitavalta lääkäriltäsi. Minä odotin myös identtisiä kaksosia ja kävin ultrassa viikoilla 12, 15,17,19,21,26,29 ja 32 (sitten pojat jo syntyivätkin). Eli tiheää oli seuranta ja ymmärsin, että tämänkaltaisessa raskaudessa pitää ollakin juuri...
  6. P

    Kaksosten imetys

    Minä imetin yhtäaikaa ja syötin pullostakin yhtäaikaa, kun vauvat olivat samassa rytmissä oli mun "vapaa-aikakin" pidempi. Apuna imetyksessä ja pulloruokinnassa käytin tavallisia tyynyjä. Pulloruokinnassa olivat vuorokertoina sylissä tai tyynyllä tuettuna vieressäni. Oma maito riitti...
  7. P

    Sairauslomalle millä viikolla olette jääneet viime aikoina?

    Mä jäin sairauslomalle viikolla 18, mutta sitä ennen vietin kesäloman joten töistä jäin pois jo 14-15 viikolla. Työnteko (hoitoalalla) jo ennen kesälomaa tuntui liian raskaalta.
  8. P

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Meidän pienet pojat syntyivät terveinä ja hyvänkokoisina keskosina -07. Odotusaikaan liittyi paljon huolta ja murhetta, silloin myös luin näitä kirjoituksia ja nyt kun pojat on jo "isoja" palasin muistoihin ja tänne palstalle. Raskausviikolla 12 pojilla todettiin transfuusiota ja b-sikiö oli jo...

Yhteistyössä