Hakutulokset

  1. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulle siirrettiin blastoja, 2 kpl. Mutta en käynyt Virossa, vaan Tsekissä. Siellä siirretään kai (?) aina vain blastoja, koska niillä on suurempi todennäköisyys raskautua. Kyseessä oli PAS. Saiga Ainakin Fertinova on Helsingissä tehnyt Suomen puolen ultria. Varmaan on muitakin klinikoita...
  2. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Piitkä tauko tältä palstalta.. pitihän tuntikaupalla taas kahlata kuulumisia läpi :)! TuuttiTuulia Plussaonnea! PAS-tyypit on tunnetusti sitkeitä ;) Paljon onnea pienistä babyistä: Cava, Olki, Katheriina ja Elsama! :heart: Lumeton Hyvä hcg sulla! Toivottavasti kyytiläinen viihtyy ja...
  3. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    SatuSofia ja Haave! Onnea ja tosiaankin ihanat joululahjat saitte! Yksi tärkeä etappi on taas takanapäin. En muista (enkä nyt jaksa selata taaksepäin) joko päivitin omat kuulumiseni siltä osin, että viimeviikkoisessa sokerirasituksessa arvot olivat normaalit :) Kiva oli se kuulla. Myös...
  4. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lumeton Voi että minkä surullisen uutisen kerroit :( Ihan kamala tapaus. Toivottavasti se suoni saataisiin hoidetuksi, ja sitten kun surulta yli pääsette, niin ne hyvät alkiot osottautuisivat teille vielä lahjaksi. Ikävä joulu tiedossa. Ei voi kuin toivoa, että ympärilläsi on ihmisiä, joilta...
  5. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    SatuSofia ja Haaveita Teillä on kaiken todennäköisyyden mukaan tulossa mukavat joululahjat noista ultrista :) Jospa siitä kuviakin saisi sukulaisille näyteltäväksi. SatuSofia Toivottavasti väsymys jää jo pian taakse. Onneksi joulun aikaan pääsee vähän olemaan rauhassa, työkuvioista erossa...
  6. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Haaveita Mä oon kans kuullut tuosta kohonneesta RM:n riskistä luovutetuilla soluilla. Sitä lisää myös ensisynnyttäjänä oleminen sekä ikä.. eli kaikki 3 riskitekijää on ainakin mulla olemassa : / Mutta ei siis mitään poikkeavaa oo neuvolassa/seurannassa otettu huomioon sen takia, ainakaan vielä...
  7. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sharlin Ei voi kuin ihmetellä sun tarinan käänteitä! Pääasia on, että voit hyvin itse eikä kipuja ole. Toivo tosin herää myös, kun arvo on noin noussut, että jospa sittenkin..?! Oishan se ihana käänne :) En nyt muista millä paikkakunnalla olet, mutta eikö nyt vois jo vihdoin ottaa parhata...
  8. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Haaveita ja SatuSofia Syin täydeltä onnea teille molemmille hyvistä ultrakuulumisista :heart:! Sharlin Tsemppiä huomiseen. Kyllä sua koetellaan :( Ei tässä ole enää sanoja. Ihmeet tuntuvat aina menevän oman itsen ohi, mutta niitäkin saa toivoa.. Lumeton Eikäää :(! Toivottavsti ois...
  9. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Sharlin, uskomatonta Piinaa teillä isolla peellä :( Toivottavasti outous jo selviää ja saatte ratkaisun. Cava, mitäs sulle kuuluu? Mäkin muistelin, että te Seinäkukkasen kanssa olitte abt samoilla viikoilla? Miten oot voinut?
  10. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sharlin Huh mikä lisäongelma sulle tuli vielä tuosta huolesta :(? Toivoitavasti ei olisi tuo ulkopuolinen. Hyvä, että varasit ajan yksityiselle, niin saat varmuuden asiallesi ja itsellesi rauhan. Murmur 40+ palstalta muistan sua(kin) taustaseurailleeni parivuotta-vuosi sitten. Viimeinen...
  11. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Seinäkukkanen Onnea pienenpienestä prinsessasta!! Mäkin säikähdin, ku aloin sun nikkiä muistella ja tajusin, että sähän plussasit vain vähän ennen mua. Hurjaa, kuinka pikkuinen sun baby tosiaan on. Onneksi vointi on hänellä tasainen. Nyt vain vahvistumista päivä kerrallaan ja hyviä vointeja...
  12. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Oltiinkin SatuSofia yhtäaikaa kirjottamassa.. siis sulla vielä vuoto jatkuukin :(? Toivon, että tosiaan on vaaratonta ja loppuis pian!! Ja kukas sitä genetiikkaa/biologiaa kysyikään.. niin mulla myös oli jonkunlainen surutyö tehtävänä, kun sen sisäisti, että oma kroppa ei toimikaan, kuten...
  13. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan kaikille ja hyvää pyhäinpäivän iltaa! On ollut aika kiirusta työrintamalla, joten vasta nyt pääsen raportoimaan. SatuSofialla onkin tapahtunut paljon :) Onneksi vuoto jo loppui. Kuten muutkin jo sanoi, mäkin olisin rauhoitellut. Usein ovat vaarattomia, varsinkin noin vähäiset...
  14. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jännityksellä oon seurannut viime kirjoitukseni jälkeen päivä päivältä etenevää jännityskertomusta Sharlinin tilanteesta! Mitä kamalaa piinaa, todellakin!! Hyvä, että jatkoit hoitoja omin päin. Aikanaan kun tämän palstan läpi luin, niin olihan täällä joku muukin (en muista nikkiä), jonka Andrei...
  15. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Lumeton kyytiläisestä ja kovasti plussatuulia! Sharlinille peukutan hirmusesti plussaa..!! Ei sitä kyllä voi relata tuossa tilanteessa, joten oo armollinen itelles :) SatuSofia, kyllä vielä on plussamahdollisuudet sulla. Tsemppiä vaan! Onhan niitä myöhäisiä kiinnittyjiä olemassa, ja...
  16. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Malttia, malttia SatuSofia :) Juu, mulla ei ollut paljon oireita. Ei YHTÄÄN mahaoireita, mutta pienenpienenpientä öllötysoloa oli myöhään iltaisin jo aika pienillä pp:illä, noin pp4 alkaen. Ja jälkikäteen huomasin, että heräilin öisin pissalle jo about pp8 alkaen. Mullahan oli 5 vrk:n ikäisiä...
  17. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Haaveita, huhuh, mikä määrä! Onnittelut! Noista kyllä teille suurperhe syntyy :)!! Sharlin, klisee, mutta totta, se tarvii vain sen yhden onnistuakseen. Toivon kovasti, että tällä kertaa te onnistutte, kun nyt täältä palstalta oon ymmärtänyt, että aiempaakin epäonnea on teidän niskaan ihan...
  18. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa!! amv, onnea pikkuisesta tytöstä :heart: Annamarille ja Minni007:llekin on tällä aikaa tullu plussat, mahtavaa!! Tarraliimaa! Meettekö varhaisultraan? Jos niiden hcg:iden kanssa haluaa menettää hermot, niin tsekatkaapa tällainen sivusto ;) The BetaBase...
  19. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Typyliini Voih mitä epävarmuuden aikaa elät! Onneksi vuoto loppui. Toivon parasta! Azure Olipas vaikeita kysymyksiä.. Käsittääkseni Suomessa ei lahja-alkiohoitoja tehdä. Minni ja muut piinistelijät - PLUSSAtuulia :)!!! Phuuuuuuuh! Kävin eilen ylimääräisessä sokerirasitustestissä ja...
  20. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jesh Typyliini! Tsekistä kuuluu hyviä uutisia isosti! Onnea! SaimiRiikalle paljon onnea tulevalle hoidolle! Kiva, että saatte irtioton muutenkin ja pääsette viettämään minilomaa!

Yhteistyössä