Hakutulokset

  1. A

    Kaavinnan jälkivuodot...

    Hei..mulle tehtiin kaavinta tiitaina. Keskenmeno tapahtui jo viime perjantaina viikolla 8. Pääsin tiistai iltana sairaalasta ja siteeseen oli tullut verta jonkinverran. Keskiviikkona eli eilen, ei oikeastaan tullut melkein ollenkaan..pari kertaa pyyhkiessä vaan, mutta tänään on tullut jo paljon...
  2. A

    Alkuraskauden aikaiset verenvuodot?!!

    HEippa..olen kolmatta kertaa raskaana. Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon jo rv 4+1. toinen raskaus päättyi onnellisesti ja poika 3v nukkuu tuolla :) Nyt olen siis kolmannen kerran raskaana ja rv 7+2 ja olen nyt 3 päivää vuotanut verta :( olen käynyt 2x ultrassa ja siellä on näkynyt alkio...
  3. A

    Kummallista oksennustautia

    Meidän 2v9kk pojalla on oksennustauti..hän alkoi oksentamaan to-pe välisenä yönä ja oksensi aamuun saakka. Sitten koko eilisenä päivänä ei oksentanut ollenkaan mutta valitteli mahakipua. Niinpä illalla kun oli mennyt jo nukkumaan, niin sama rumba alkoi uudestaan :O nyt sitten jännityksellä...
  4. A

    Apua uhmaikäisen kanssa.

    Mulla on poika 2v9kk ja siis sillä on uhma pahimmillaan. Ja ihan viimeaikoina, se on alkanut purkaa turhautumista ja kieltoja muhun. Se läimii jalkoihin ja sylkee, mutta ei mua päin eikä niinku kunnolla sylje vaan pärskii. Lisäksi huutaa että äiti on tyhmä. Tätä on nyt jatkunut jo pari...
  5. A

    lämpöilyä raskauden alkuvaiheessa??NOrmaalia vaiko ei?

    Kysyn mun siskon puolesta sellaista, että onko jollain raskaudessa alkuviikoilla koko ajan ollut lämpöä??Mun siskolla on nyt vko8 meneillään ja hänellä on koko ajan sellaiset 37,1 lämpöä ollut sitten vko 4 lähtien.. muutenkin on siis ollut flunssainen ja syönyt poskiontelon tulehdukseen...
  6. A

    AUTTAKAA

    Olen huomannut jo jonkin aika sitten että lapsellani (poika2v) on ollut pissassa sellaisia valkoisia ohuita juovia..vaikee selittää minkälaisia ne on, mut en ajatellut asiaa sen enempää..niitä on joskus..ei aina..ja nyt mä ihan kunnolla vasta tajusin et niitä on paljon..tosi paljon siinä...
  7. A

    Taaperon masu kovalla

    Meillä 2v pojalla on masu usein kovalla ja selvästi kärsii siitä ja kakkaamisesta. Kakan mukana tulee myös välillä vähän verta jos on ollut päivän taukoa ja masu on todella kovalla :/ neuvolassa neuvottiin antamaan levolacia ja sitä kävin nyt ostamassa. Mietin vaan että miten olette sitä...
  8. A

    Vauvarokko

    Meillä oli pojalla kolmen päivän kuume. Kun kuume laski, niin näpyt nousi. Alkoi korvien takaa ja levisi poskiin ja siitä sitten koko vartaloon. Mutta se ihottuma on tosi rajua ja selällä on sellainen iso alue oikein. Poskissa on myös pari isoa läikkää koholla...mietin että voisiko olla jotain...
  9. A

    Lasten crp

    Meillä poika on kuumeessa ollut edellisyöstä lähtien..tosin nyt ei ole kuumetta..Mutta käytiin lääkärissä ja se otti crp:n ja se oli 40 tasan. Sanoi että se luultavasti on vaan viiruksen aiheuttama juttu..mutta onko muilla kokemuksia tosta crp:stä..niinku et onko se korkealla teidän mielestä vaiko?
  10. A

    Turvonneet imusolmukkeet

    Heippa..pojallani (vajaa2v) on ollut kohta vuoden hieman turvonneet imusolmukkeet niskassa ja välillä nivusissa. Ne kyllä vaihtelee..pienenee ja suurenee ja jotkut katoaa, mutta aina on joku turvonnut. Ollaan käyty lääkärissä ja ne on sanoneet että ei ole mitään vakavaa ja et pojalla nyt vaan...
  11. A

    Allergiaako?

    Moikka..poikani oli siis pahassa flunssassa, mutta siitä parannuttiin yli viikko sitten...nuha kuitenkin jatkui lievänä koko ajan, mutta nyt on pahentunut huomattavasti parin päivän aikana ja mietin että voisiko olla allergiaa?Toinen silmä vuotaa koko ajan ja aivastelee jatkuvasti..ei kuitenkaan...
  12. A

    Influenssaa,flunssaa,a-virusta vaiko mitä?

    Meillä on poika (1,8v) ollut kuumeessa/lämpöä sunnutaista lähtien..öisin on 38 ja päivisin 37 ja risat..hirveä yskä ja räkä lentää :( lääkärissä ollaan käyty ja mistään ei löytynyt mitään..On raskasta ku toinen on ihan veto pois, eikä oikeen syökään mitään..Yöt valvotaan ku pieni herää vähän...

Yhteistyössä