Hakutulokset

  1. M

    Joulukuiset 2018

    Hyvää kuuluu, rakenneultra olis tulevana torstaina. Olo mitä mainioin, mutta edelleen ajoittain huimaa ja nyt lisäks limakalvot arat ja kutisevat. Not nice... Ja tääl myös melkein joka kauppareissulla tarttuu mukaan joku body, tytär niitä enemmän kantaa ostoskoriin. :D On toinen ihan onnessaan...
  2. M

    Joulukuiset 2018

    Tuohon pienempään odottajien ryhmään mahtuu myös hyvin vielä porukkaa. Laittakaa mulle yv, jos haluatte facen puolelle. :) Meillä oli tänään neuvola, kaikki hyvin, mutta hempat laskussa joten on aika aloittaa rautalisä. Mulla on tota huimausta ollut edelleen lähes päivittäin, ja koko viime...
  3. M

    Joulukuiset 2018

    Vissiin syynä pyörrytykseen oli laskeneet paineet. Lainasin äidiltä verenpainemittaria, niin oli paineet 98/61 ja illalla kun oli vihdoin normaali olo, niin 124/74. Mä hei lisäilen ihmisiä viimeistään huomenna faceryhmään, oon ollu kipeen lapsen kans kotona ja tyhjentäny muuttolaatikoita niin...
  4. M

    Joulukuiset 2018

    Huhhuh kun kävi pyörryttää. Onko muilla ollut? Mulla ollu pitkin raskautta, etenki päikkäreiden jälkeen jää semmonen pöhnä päälle, korvissa humisee ja seisaaltaan pyörryttää. Nyt oli heti aamusta kun laitoin heti herättyäni värihoitsikat päähäni. Taju meinas lähteä, onneks kerkesin hallitusti...
  5. M

    Joulukuiset 2018

    Tää onkin yllättävän työlästä koittaa muistaa mamma-aivoilla sekä lisätä kaveriksi, että sitten kun se kaveripyyntö on hyväksyttty, niin koittaa muistaa lisätä oikea henkilö ryhmään.. :D Että jos en muista sitä ryhmään lisäämistä, niin potkikaa perseelle! Hyvin vahva tyttöolo täällä, oireen...
  6. M

    Joulukuiset 2018

    No niin hei, uusi salainen faceryhmä perustettu, tervetuloa! Ollaan siel Lilmi89 kans kaksin.. :D Eli mulle yv nimi ja vaikka joku kuvaus profiilikuvasta jos on monta samannimistä, niin lisään kaveriksi ja ryhmään. :)
  7. M

    Joulukuiset 2018

    Spämmään yksinäni. Ei näemmä pysty perustamaan ryhmää ellei lisää vähintään yhden kaverin, niin kuka ehtii ekana :D Vaikka mulle yv:nä nimi ja muuten sama systeemi ku ennenki? Sopiiko? T:Hätähousu
  8. M

    Joulukuiset 2018

    Tai voin minäki sen perustaa ku koneella oon aika monta tuntia päivästä...
  9. M

    Joulukuiset 2018

    Kertokaa kun on uus ryhmä niin minä hep sinne!
  10. M

    Joulukuiset 2018

    Kiinnostaako jotakuta wa-ryhmä? Jos semmosen perustais ja kutsulinkki YV:nä? Harmi tosiaan tuo face, itse kans halusin odottaa tän ekan kolmanneksen ja mielellään ekan ultrankin. Mut eipä mulla ole puhelimessa edes facen sovellusta, niin sikälikin itelle vois paremmin sopia tuo wa. POKS 12!!!
  11. M

    Joulukuiset 2018

    Kiitos vastauksista! Mulla tosiaan ultra vasta 8.6. jolloin on rv9 tehdyn varhaisultran perusteella JO 13+4! Mutta meneehän se sinne rajoihin, pitää vaan toivoa ettei tule mitään megalomaanista mahatautia tai muuta et joutuis siirtää. Veriseulat kävin tosiaan antaa viikko sitten. Mut ehkä en mee...
  12. M

    Joulukuiset 2018

    Kuinka nopeesti tulokset tuli? Lähettääkö ne kotiin niitä? Käydäänkö ne sitte ultrassa kaikki läpi vai pitääkö viel odottaa jotain riskilukulaskentaa.. Saa joku muukin siis vastata jos tietää, mä en enää muista, eikä varmaan oo systeemitkään samat ku viis vuotta sitten...
  13. M

    Joulukuiset 2018

    Esikoinen kiersi aamulla ympäri päiväkotia kertomassa kavereille, että meille tulee vauva. Ei siis olla vieläkään lapsille kerrottu, mutta ne kyttää molemmat mun vatsaa aivan koko ajan, eikä enää usko, että pullaa tässä vain on syöty... Kai niille pitää kertoa. Mut kerronko samalla, että se on...
  14. M

    Joulukuiset 2018

    Mitä dopplereita teillä on käytössä? Mietin viittiskö tilata uuden vai pärjäiskö ilman. En mä kauheen huolissani itse ole, mut olis kiva kertoa uutinen vaikka isommille sillai että kuulisivat äänet.. <3 Tosi oireetonta on nyt ollut. Ei oikeastaan yhtään mitään mainittavaa. Liikkeistä oli...
  15. M

    Joulukuiset 2018

    Mulla ihan sama! 28 kierron mukaan la on 15.12. ja ar ultran mukaan 11.12. Ei se nyt iso heitto ole ja tuskin sitä koskaan korjataan, lisäks kun kaks edellistä on pieniä, niin joutaa tuo olemaan vatsassa, jos yliajalle ja käynnistykseenkin mennään. Mä sain tänään ultrat varattua kun hädissäni...
  16. M

    Joulukuiset 2018

    POKS 9+0. Eipä uutta auringon alla. Pitäis saada ultra varattua ja muistaa ne verikokeet yms. Edelliset odotukset meni helpommin ku kaikki hoitui neuvolan kautta ja mulle vaan kerrottiin missä mun pitää milloinki olla... o_O
  17. M

    Joulukuiset 2018

    Pahoittelut Minamona... :cry::cry:
  18. M

    Joulukuiset 2018

    Kuulostaa näteiltä, vois kiinnostaa ostaa! :) Niin ja hei ultrassa käyty eilen, normaali yksisikiöinen raskaus, pieni vastasi viikkoja 8+1, sydän löi ja jalat sätki menemään. Fiilis hölmö, sydän hakkas ja hymyilytti vaan. Meille tulee kolmas pieni! LISTAAN vois päivittää mulle tän perusteella...
  19. M

    Joulukuiset 2018

    Haha, no kyllä, todellakin aion juoda simaa. Lisäks juon alkoholitonta olutta ja oon minä juonu pihvin kanssa pienen lasin ihan rehellistä punaviiniäkin.
  20. M

    Joulukuiset 2018

    Rv 7+ oirelistaa kiinnostuneille: -Nyt on alkanu etova olo vaivata, jostain syystä lähinnä iltapäivisin ja illalla. -Vatsa on turvoksissa jatkuvasti, päivän aikana saattaa jopa kipeytyä, joten täytyy vähän vältellä laktoosia sekä gluteenia. Illalla tätä pötsiä ei enää peitellä millään...

Yhteistyössä