Hakutulokset

1. J

loppuiko imetys nyt kokonaan?

Kannattaa vaan jatkaa sitkeästi. Kuten Knäitekin sanoi kyllä vauva sen rinnan huolii ku on tarpeeksi nälkä. Tsemppiä!
  2. J

Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Terve, On kyllä kertakaikkiaan harmillista etä tää loppu nyt sitten tähän. Tänne on ollu niin helppo kirjoittaa. Kiitos kaikille Syyskuun sydäntenmurskaajille, olette kaikki iha ykkösnaisia. Kiitos kaikesta siitä tuesta ja turvasta jota tämä palsta on mulle antanut. Toivon, että tämä palsta...
  3. J

AnnaK-merbau Meillä tyttö oli syntyessään 48 cm ja paino 3918g. Vielä toistaiseksi ei ole tullut kutsua kasvuseurantaan. Neukkutäti kyl mainitsi asiasta. Katsoin mun vanhaa neuvolakorttia ja olen kasvanut suht samaan tahtiin ja en ole nytkään mikään metriheikki 162 cm. En ole vielä...
  4. J

Terve kaikille, Täällä sataa taas lunta, eikö se nyt hiivatti vie voi jo kohta loppua :kieh: taas tullu pidettyy pieni paussi tän kirjoittamisen kanssa. Päivät vaan kuluu jotenkin niin nopeasti. Meillä on ollut joku ihme känkkis-päivä tänään ja millään ei haluttais nukkua. Alexandran vatsa...
  5. J

Hyvää Ystävänpäivää kaikille myös tänne :hug: Jooseppi
  6. J

Tirlittan: se juttu oli 1/2010 lehdessä otsikolla Onko se kasvukäyrällä. ja kiitos noista kääntymis vinkeistä. Katotaan jos niistä olis jotain hyötyä, kerron sitten :) Jooseppi
  7. J

Moikka, Tosta painonnoususta oli muuten erittäin hyvä juttu edellisessä vauva-lehdessä. Luettuani sen se rauhoitti hiukan ainakin mun mieltä. Täällä on kans naurettu jo ääneen, mutta ei mitään sellaista pitkäaikaista. Hän nauraa vaan silloin kun on aihetta ja ei tunu kovin usein olevan...
  8. J

Huomenta päivää kaikille, paljon on tullut tekstiä taas. Meillä on kans ollu noita kakka ongelmia. Viime viikon maanantaina Alexandralla oli niin kovalla vatsa et tyttö ihan itki ku väänsi kakkaa. Vitsit et mua harmitti hänen puolesta. Annoin sitten yhden microlaxin ja kakka lensi 5 minuutin...
  9. J

5kk neuvolakortti - päivitysnosto 5kk Neuvolakortti, vauvat painojärjestyksessä: -Jooseppi & Alexandra...8,355kg *64 cm * 44,4 cm -Roona & Vili.....................8,335kg * 68,9cm * 44,6cm -Tepa75 & Ilona...............7,315kg * 64,4cm * 41,5cm -Mama & Stella.................7,285kg *...
  10. J

Moikka, eilen kokeilin eka kerran tota ratas osaa ja voi vitsit tyttö oli ihan haltioissaan ku oltiin kaupassa. Mennään tänäänkin kun mummu tulee kylään. öistä täällä edelleen heräillään pumppiin. Toivottavasti ne helpottais pian, lähinnä sen takia et tyttö sais nukkua. keinujalat on...
  11. J

Terve vaan, Onpas tullut taas tekstiä. Aluksi Roonalle kiitos tästä pinosta. Miinumaija: Onneksi olette kummatkin kunnossa. Hali teille molemmille. Mistäs ootte nyt puhuneet?? Onnea Jellonan esikoiselle! Täällä Espoossakaan ei ole pian enää paikkaa minne tota lunta sais kolattua...
  12. J

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

Roona mä olen saanut neuvolasta sellaisen lapun jossa lukee äin et rintamaidon puuttuessa äidinmaidonkorviketta lapsen yksilöllisen tarpeen mukaan, mutta keskimäärin 700-1200 ml/vrk. Tuo määrä sisältää myös vellin 6kk ateria 1 maitoa ateria 2 maitoa, sitten sosetta ateria 3 maitoa Ateria 4...
  13. J

Moikka, Mä en ole edes oikeastaan kaivannut mihinkään ulos. Mä en edes voi sanoa et joisin edes kauheesti. Mä lähinnä nautin siitä, et voin juoda pari lasillista viiniä. Hyvä seura tietenkin kruunaa kaiken. Ja kyl mä sitten pääsen ulos ku tyttö on isompi. Toi imettäminenkin tietysti pitää mut...
  14. J

tällaista tutkimustietoa tällä kertaa :) Kiinteän ruuan myöhäinen aloitus vauvoille lisää allergian riskiä (26.01.2010 klo 16.00) Kiinteän ruuan myöhäinen aloitus vauvoille lisää allergian riskiä Kiinteää ruokaa kannattaa alkaa syöttää lapsille mieluummin aikaisin kuin myöhemmin jos...
  15. J

Ilolihakset eli lantiopohjalihaksia :laugh: Jooseppi
  16. J

terve kaikille, Voi että nää päivät menee niin nopeesti. Täällä on aivan ihana auringonpaiste ja 14 astetta pakkasta. Ulos ei pääse :kieh: Onneks kevät on tulossa jo hurjaa vauhtia. Ajatelkaa nää meidän pienet on jo kohta puolen vuoden??? mihin tää aika oikein menee?? Alexandra...
  17. J

roona mä huijaan tyttöä aina antamalla maitoa väliin niin johan maistuu. meillä kans tyttö kiukuttelee syödessä, mut sitte ku saa tuttua turvallista makua niin hymy tulee huulille. en tiedä oletko kokeillu tätä
  18. J

Moikka, Toi yhteistapaaminen kuulostaa tosi kivalta. Olis mukava nähdä millasia ihmisiä noiden nimimerkkien takaa löytyy :laugh: Toivottavasti tapaamisajankohta sopii meille. Odotan jo innolla :laugh: Jooseppi & Alexandra
  19. J

Moikka, Tällaista siellä 4kk neuvolassa on :) Meillä saadan vasta 5kk ikäisenä se tehoste rokotus. mä sitä kirjaa suosittelin ja en kyl mäkään ihan kaikkea sieltä poimi :whistle: Lapsi 4 kk Neuvolakäynti voi olla joko lääkärin tai terveydenhoitajan luokse. Lapsen fyysinen...
  20. J

huomenta, Eilen oltiin taas uimassa. Tyttö tykkää tosi paljon olla uimassa. Ajateltiin kyllä miehen kanssa et ny viimeistään tulee huutoa, mutta ei :o Tärkeintä kai tossa on et vatsa on täynnä ja vauva on nukkunu. Täällä ei muuten ole tapahtunu mitään erikoista, mutta toivotaan et kovia...

Yhteistyössä