Hakutulokset

  1. N

    tÄYTE KÄÄRETORTTUUN..

    Sanokaas joku hyvä täyte kääretorttuun ja vedelmapiiraaseen??
  2. N

    Kuinka toimisitte?

    Meillä on kaksi lasta, jotka ovat hyvin tutkivaista sortttia. Muutaman kerran kun olemme olleet kylässä lapsiltamme on mennyt joku esine rikki kyläpaikassa.Itselle ja lapsillekkin tulee hyvin kiusautunut olo tilanteesta.Isäntäväki ei ole asiaa yleensä ottanut rankasti. Kuinka...
  3. N

    Vantaalta seuraa...

    Meijän perhe muuttaa Havukoskelle reilun viikon päästä, ois kiva saada seuraa lapsiperheistä... Pojat -01 ja -03, vanhemmat -81.<br><br>
  4. N

    Cross trainer yms

    Onkos kellään mitään laitetta kotona? Kuntopyörää, crostraineria yms? Mä oon miettiny tota crosstraineria, onko kellään kokemuksia? NetAnttilassa on tähtitarjouksena sellanen minkä haluisin...
  5. N

    Munasolujen luovutuksesta

    Kai tämä kysymys tälle palstalle kuuluu?! En oikeen tiiä mille muullekkaan... Aijon luovuttaa munasoluja ja haluiaisin kuulla kokemuksia niistä hormoonihoidoista. Nehän on samat kuin IVF:ssä. En "pelkää" kipuja tai sivuoireita vaan haluaisin vaan kuulla miten hormoonit on vaikuttanu eri...
  6. N

    Vinkkejä sisällä nukuttamiseen

    Meillä on poika 1v 5kk ja nyt on tullut aika opettaa nukkumaan päikkärit sisällä.Kaipaisin vinkkejä kuinka kannattais opettaa poika omaan sänkyyn päikkäreille.
  7. N

    Aukileesta

    Meillä 2,5v pojalla on aukileen kohalla nyt pahkura... Ollu jo jonkin aikaa... Voikohan se olla vaarallinen? Onko kellään kokemuksia samasta. Isoveljellä 4v ei oo siinä kohalla mitään.
  8. N

    Esinahka

    Minkäikäisenä pojan esinahka pitäs liikkua taakse? En oo uskaltanu liikutella vielä, ku muistelen et on joku tietty ikä minkä jälkeen vasta sen pitäsi mennä taakse... Vanhempi poika on nyt 4v.
  9. N

    Laktoosi-intoleranssi

    Onkos kellään tietoo voiko puhjeta ihan yhtäkkiä? Mulla on ja vanhemmalla pojalla on ja nyt tänään nuorempi poika on juonu paljon maitoo ja teki n. 3 tuntii sen jälkeen ihan löysän kakan... Ei oo muita ripulin oireita...
  10. N

    Viisaudenhammas

    Mä meen nyt perjantaina viisaudenhampaan leikkaukseen... Oiskos antaa käytännön vinkkejö mitä ruokia yms kannattas kotiin varata? Kuinka monen päivän päästä on pystyny syömään jotain normaalia? Vitsit ku jännittää...
  11. N

    -01 synnyttäneiden Yahoo listaa?

    Onko olemassa? Mulla on 06/01 ja 02/03 syntyneet pojat... Vekara03 listan löysin jo...
  12. N

    Onkos kukaan testannu?

    Sellasta laitetta kun Delux Speedshaper? Se on sellanen kuminauhajuttu josta oon esim Seurassa nähny ilmotuksen ja jossain sellasissa mainosvihkosissa mis myydään kaikenlaista. Oon tässä pohdiskellu, joskos kannattas hankkia sellanen. Niin ja jos joku tietäs mistä sellasen vois hankkia.

Yhteistyössä