Hakutulokset

1. L

Apteekin oma raskaustesti! Tulos ihmetyttää.

Miten Toivekas84 tilanne on kehittynyt? Itselläni ei minkään valtakunnan merkkejä menkoista vieläkään. 10pv myöhässä jo. Ihan hirvitttävän kylmä on koko ajan. Lämpöä ei ole kuin 36,0. Normaalisti pysyvät lämmöt oviksen jälkeen 37 tai pikkuisen yli. En tiedä, mitä tämä nyt on sitten...
  2. L

Vielä lisään, että viime tiistailla tarkoitan viime viikon tiistaita. Eli menkat myöhässä jo yli viikon.
  3. L

Oli ihan pakko kans vastata: tein lauantai iltana kans tuon apteekin oman testin. Heti ei näkynyt mitään, mutta 15 minuutin päästä selkeä, suunnilleen yhtä paksu viiva kuin kontrolliviivakin! Ja saman värinen. Miehen kanssa jo innostuttiin, mutta koska viiva tuli vasta testiajan jälkeen, hain...
  4. L

? Tammikuun Toivot 2012 ?

Satuin pitkästä aikaa lukaisemaan tätä listaa. Hei Minnarum! Mut piinailut on piinailtu jo ajat sitten! Kuten ilmoitinkin aikanaan, niin mun piinailut loppu, kun menkat alkoi äitienpäivän kunniaksi!
  5. L

Mut saa kans poistaa listoilta. Äitienpäivän kunniaksi kp1. Ja sellaiset menkkakivut, ettei koskaan ennen.
  6. L

Kiitos vastauksista Davidin testistä! Nuo mun testit on niitä liuskatestejä. Muistelen joskus lukeneeni, että joku oli saanut apteekin omalla testillä kuitenkin plussan aikaisemmin kuin noilla Davidin herkillä! Se tässä mielessäni ehkä kummittelee. Kun se eilinen ei tosiaan ollut mikään...
  7. L

En nyt kyllä ymmärrä yhtään! Enkä tiedä, mitä pitäs ajatella. Eilen illalla kiristeli alamahaa, kuin olisi kovatkin vatsalihastreenit takana. No, ei ollut. Tein illalla sitten myöhällä taas yhden testin. Ja siihenhän pärähti selkeä testi viiva heti kohta! Siis haalea oli, mutta kuitenkin...
  8. L

Täälläkin testattu taas nega. Oikeastaan tein kaksi testiä. Eka jotenkin ilmeisesti meni pilalle, koska punainen väri levisi siinä päällä testiviivasta kontrolliviivaan! Siis ei tullut selkeää testiviivaa, vaan viivanpaikan näköinen ja siitä sitten lähti punainen selvään kontrolliviivaan...
  9. L

Kaupassa tänään alkoi tekemään lihahyllyn kohdalla todella pahaa:x Yökötys jatkuu edelleen, vaikka tein jo ruuan ja syötiinkin lapsen kanssa. Joskus kun alkaa verensokereiden laskeminen tekemään pahaa, niin pakolla söin. En saattanut syödä kuin puolet ruuasta väkisin:x Tää on niin taas...
  10. L

Täällä myös testi negaa. Aluksi, testiajan sisällä, siinä näkyi jotain haamun haamun haamua. Mutta nyt kuivuttuaan se on ihan selkeä nega. Barbamama kyllä melko moniin testeihin tulee sinne testin sivuille se punainen - indikaattoriväri nousee, ja siitä sitten leviää kontrolliviivaksi ja...
  11. L

Negaa näytti testi täälläkin. Eilen tuli siis ne mun 18 r-testiä.. Testasin yhen illalla -nega. Ja aamulla heti herättyä: nega. Ja mullakin siis niitä herkkiä testejä ja tänään on dpo12. Täältäkin löytyy oireita: lämmöt oli eilen 37,3. Kylmä on. Pää kipeä välillä kovastikkin. Alamaha on...
  12. L

Eipä täälläkään juuri vappua juhlittu. Munkit ostettiin ja syötiin ja illalla saunan jälkeen yhden siiderin join. Mies oli iltamyöhäseen töissä ja aamulla takas. Itse tänään päivän kannoin pikkupuita liiteriin, että on sitten taas ens talvena, millä lämmittää. Oireita sitten, niitähän niitä...
  13. L

Minnarum :hug: Ei tullut mulle tänään testejä. Ihan hyvä, kun en kuitenkaan olis voinut olla testaamatta:rolleyes: Jospa ne sitten maanantaina tulis. Dpo silloin 11. raparperitaivas: joo, 18 testiä tilasin :ashamed: Oon niin kyllästynyt ostaan testejä paikallisista pikkuapteekeista tai...
  14. L

Minnarumin ja Anskun tavoin olen miettinyt tuota, montako negaa tässä oikein pitää tehdä ennen plussaa! No, viimeksi sitten sen plussan sain -yli vuoden yrityksen jälkeen! Ja sitten heti kohta seurasi se suuren suuri pettymys kuitenkin:( Mutta ei anneta periksi, eihän! Macy Graylle lämpimät...
  15. L

Hei! Saanko liittyä seuraan? Neljättä haaveillaan, on haaveiltu jo pitemmän aikaa, nyt on menossa yk 14. Edellisestä kierrosta pääsin viimein plussaamaan, mutta plussa oli haalea ja vuoto alkoi sitten parin päivän päästä. Ajattelin jo, että en jaksa enää näitä pettymyksiä ja että yritys saa...
  16. L

~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Vuoto on yltynyt, eli ei tullut joulutonttua meille. Kai se oli sellainen tuulimuna. Kai noilla päivillä ois muutenkin pitänyt olla viivan jo kunnolla vahva, eikä niin haalea, kuin mitä se oli. En ole niitä ihmisiä, joilla tulee vuotoa raskauden aikana, joten kyllä tämä oli nyt tässä. Mutta...
  17. L

Onnea neljäskö! Täällä myös eilen testasin haaleimmasta haaleimman plussan! Apteekin oma testi oli kyseessä, enkä ikinä ole sillä mitään viivan paikkoja saanut. Viiva on kyllä ihan selvästi näkyvissä, mutta tosi ohut ja vaalea. Kuitenkin mieskin sen heti näki, joten kyllä sitä plussana pidän...
  18. L

Minäpä sitten häippäsen, kun tuntuu, että olen ihan ilmaa vaan kaikille. Ihan sama siis, roikunko listoilla vai en. Onnea vaan kaikille tasapuolisesti plussailuihin.
  19. L

Pahoittelut minnarumille:hug: neljäskö Meilläkin miehen kanssa on tarkoitus viikonloppuna laittaa lapset hoitoon ja lähteä kaksin pikku-lomalle. Ihan pienelle, mutta kuitenkin. Ja kaksin:) Toivottavasti ei tuo täti-pentele tule matkaa pilaamaan! Jos ei tässä raskaana oltaiskaan, niin...
  20. L

plug-in-babylle paljon onnea! Täällä taistellaan samojen oireiden kanssa kuin macy gra ja minnarumy. Ihan järkyttävä alaselkä aja -maha kipu! Hankala istua ja olla mitenkään! Housut tuntuu ikävälle, kun painavat -vaikka ei ne oikeasti ole edes kireät! Ajattelin jo mielessäni, että tämä...

Yhteistyössä