Hakutulokset

  1. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tyttöuutisia täältäkin päin. Perheeseemme syntyi ystävänpäivänä ihana tyttöpakkaus. Synnytys oli tällä kertaa upea kokemus ja tulos siitä mitä parhain. Isoveli innolla hoitaa siskoaan. Saa aina välillä olla toppuuttelemassa:) Kaikki on sujunut pääosin hyvin. Nyt nimen pohdinta käynnissä:)...
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pitkästä aikaa saan kirjauduttua sisälle tänne. Olen aina silloin tällöin käynyt lukemassa iloja ja suruja täältä. On se vaan kumma, että miten paljon ylä- ja alamäkiä tähän prosessiin mahtuu. Olen sitä mieltä, että jokaiselle pariskunnalle on määrätty matkansa tätä polkua kulkea ja siihen on...
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä hiljainen palstalainen aktivoitui jälleen. Tuo alkioadoptio herätti kommentoimaan. :) Meillähän esikoinen on alkioadoption tulos. Luovutettu alkio tärppäsi meillä kolmannesta siirrosta. Kaksi alkiota siirrettiin ja yksi maailman kultaisin lapsi siitä tuloksena. Ulkoiset tekijät minulla ja...
  4. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lomalta palailtu ja arkeen pitäisi orientoitua. Loma tosin meni enemmän stressatessa, kuin rentoutuessa. Kohtutulehduksen ja valtavan hiivan jälkeen perjantaina rv 10+2 näkyi yksi eloisa sikiö. Toinen mennyt kesken rv 7+4. Eli emme päässeet nauttimaan kaksosten ihmeellisestä maailmasta vaikka...
  5. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Apuva! Minä tajusin, että olen lukenut väärin lugesteron paketista ohjeen. Oon laittanut niitä puolet liian vähän... Miten tämmöstä voi tapahtua. .Joo ja sit luin heti netistä, että kohdun supistelut alkuraskaudessa voivat johtua liian vähäisestä keltarauhashormonipitoisuudesta ja aiheuttaa...
  6. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi ei, Matsalu! On se niin väärin! Lohtuhalaus täältä päin. Marrulle pitkää pinnaa viimeisiin tunteihin. Pomppis
  7. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huomenta kaikille tasapuolisesti! Marisabelin kanssa mulla sama tilanne, kaikki tuntemukset tisseistä hävinneet. Ihan tyhjät majavanhännät vaan tilalla. Ja ne vatsakivutkin kaikonneet sekä se vähäinen kuvotuskin. Plääh! Mitähän tämä oikein meinaa.. Ultraonnea vielä kerran niille, jotka...
  8. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vekara: Mulla jomottaa alaselkään häntäluun yläpuolelle selkärangan molemmin puolin. Semmoista tasaista jyskytystä. Jota muuten just nyt ei ole!! =) Marisabel: Minä testasin ekasta tuolla. PP 14 näytti oikean tuloksen. Tsemppistä sinulle! Mulla meinaa hermo pettää tämän piina-ajan kanssa...
  9. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vekara: Mulla alkoi turvotus heti lugejen jälkeen. Alaselkäjomotukset pari päivää siirrosta. Taitaa kuulua ainakin osittain "taudin kuvaan". Aliisa: Hyviä uutisia sait ultrasta. Nyt vain nokka kohti tulevaa. =) Muutamalla jo ylihuomenna ultrat: Peukut ja varpaat pystyssä toivottamassa onnea...
  10. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pikaisesti työpöydän äärestä, että varasin ultran yksityiselle 23.6. En malta millään odottaa... Tuhrut loppuivat eilen, mutta kipuilu jatkunut tasaisena. Pomppis
  11. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Oi voi, tylsiä tuhru-ja vuotouutisia palstalla. Minäkin valitettavasti liityn joukkoon.. Äsken päikkäreiden jälkeen huomasin, että oli tullut rusehtavaa tuhrua ja sama jatkuu nyt. Vatsa- ja selkäkivut ovat myös äärimmäisen kovat... Just niinku ennen menkkoja aina. Kurjaa.. Toivottavasti Assari...
  12. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos onnitteluista. Ite nyt rupesin miettimään, että onkohan tuo kuitenkaan riittävä lukema. Mulle sanottiin, että 1.7. voisin ultraan mennä, aika pitkältä tuntuu aika. Millä viikoilla te muut ootte käyny? Ekalla mä taisin käydä 6+0 ja pikku-ukko jo silloin näkyi. Mutta mites ne viikot nyt...
  13. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Noniin, nyt arvokkaat arvot saatu, eli pp13 otettu hcgarvo oli 401!! Kuulemma ihan hyvä.. Eli nyt sit uskaltaa masuasukkia ajatella oikein kunnolla. Pomppis
  14. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihania ultrauutisia Rudylla! Mielettömästi onnea ja :hug: Assarilla oli kyllä komiat hcg-arvot. Uskoisin, että ennustaa hyvää. Toivottavasti tiputtelu loppui siihen. Ja Matsalun tiputtelu saisi myös loppua. Kaikille muillekin piinahermoja ja liimapuikkoja kullekin omaan tilanteeseen...
  15. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Matsalu: Mulla on tosiaan vasta pp 10 (niin ja lauantainahan mä ekan kerran testasin pp8 eikä pe, kuiten ed. viestissä kirjotin). Varhaistahan se on, mutta... Luulisin, että se viiva alkais jo vähitellen vahvistua jos niikseen ois. Oireettomuus jatkuu... Paitsi tänään töissä sattui "hauska"...
  16. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ei vahvene meikäläisen plussaviivat eli taitaa olla kemiallinen raskaus (vai mikä se nyt olikaan).. Eli tänään taas testattu ja yhtä haalea viiva kuten perjantainakin oli. Harmittaa vietävästi. Pomppis
  17. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Muutontäyteinen viikonloppu täällä edessä. Talomme valmistui juuri ja nyt pitäis alkaa roudata kamoja.Sisaren lakkiaisjuhlatkin pitäisi käydä tänään juhlimassa. Menossa siis pp8 (mun laskujen mukaan). Toissapäivänä testasin mammaksi.fi tilatulla ei superherkällätestiilä negan (25mIU/ml)...
  18. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tarrasukkia kaikille pienille ihmeille, jotka ovat nyt päässeet lokoisiin oloihin köllöttelemään. Nyt vain pitäisi muistaa tarrata kiinni ja tiukasti. Levollisia mielialoja jo plussanneille. Tuo "toka" piinavaihe on kyllä hermoja raastavaa aikaa. Itellä ainakin joka toinen päivä meni hyvin ja...
  19. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihania plussauutisia täällä kovin monella! Jes! Toivotaan, että hyvät uutiset jatkuvat.. Millasia teidän plussanneiden alkiot ovat olleet siirrettäessä? Omaa napaa: Meille löytyi sit aika pian uusi luovuttaja. Pe 22.5. siirrettiin 2 alkiota. Molemmat oli nelisoluisia. Nyt sitten pitäs...
  20. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihania ultrauutisia täällä! Ja toivottavasti Rudyn plussa vahvistuu.. Tsempit sinne. Meille kyl keskiviikko oli ihan kaaosta. Nyt ihmettelen itsekin reaktiotani, että miten itkettikin niin paljon mönkään mennyt hoitokierros. Jotenkin vain olin ajatellut, että nyt kun ei ole yritystäkään...

Yhteistyössä