Hakutulokset

1. A

Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Mul on kans opintoja viel ensi lukuvuosi, opparia ja muutama pakollinen kurssi. Tarkoitus olis kyl jatkaa opiskelua viel ihan toiselle alallle, jotta olis töitä varmasti tulevaisuudessa (tää mun nykyinen ala ei tod.nk. mitään pysyvää tuu koskaan tarjoamaan). Joten mul taitaa käydä niin et...
  2. A

n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

:) mä taas just eilen sain keskusteltua vauvahaaveista miehen kanssa, ja tultiin siihen tulokseen että 2010 alotetaan tosissaan. Mulla myös mielikuvitus laukkaa koko kierron, kun ehkäisyä ei periaattees aina ole käytös. Onneks alkaa työt ens viikolla, joten saa taas hiukan muuta ajateltavaa :)
  3. A

Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

Moikka, mä voisin ilmoittautua tän ketjun lukijaksi ainakin, eilen miekkosen kanssa henkeviä keskusteltuani...:) Meillä vauvahaaveet ajoittuis näillä näkymin vuoteen 2010. Teidän juttuja on mukava lueskella, kun olette samas tilantees ja oikeesti vauvakuumeisiä eikä viel niin vakavasti...
  4. A

n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Olen täs seuraillut teidän keskusteluja ja ajattelin ihan oikeasti liittyä joukkoon. Vauvakuume on ollut huima jo vuosikaudet, mutta varsinaista "yritystä" ei vielä oo ollut. Järkevä ois hoitaa opiskelut alta jne., mut tunteet sanoo toisin =) Kerran on jännätty tosissaan et mitä se testi...

Yhteistyössä