Hakutulokset

  1. M

    Pergoveris + Gonal-f

    Minulla tehtiin viimeisiin hoito pergoveris 150 + gonal F 150 sekä lisäksi orgalutran. Menkat ajoitettiin sopivaksi primoluteilla. Ensi kertaa kun laitoin tuon pergoverisin, niin meinasi kivun vuoksi tulla tippa linssiin. En ole mielestäni kovin kipuherkkä ja tämä oli jo neljäs hoitokerta eli...
  2. M

    35+ Lapsettomat

    Hoppis Oikeassahan sinä olet, että ei ne klinikalla rahan takia siirtele. Kitkerän akan puheita minun osalta ;) Electra lohtuhali sinulle! Täällä kans se tilanne, että pitäisi alkaa elämään elämää eteen päin ilman lapsihaaveita. Vaikeaa se on, mutta niin elämä onkin.
  3. M

    35+ Lapsettomat

    Hei kamut Minulla tuli lyhyt visiitti tässä pinossa. Ylläri, ylläri taas alkoi menkat pp11 aamuna. Olin jo iloinen vessaan mennessä, että eipä alkanut vaan kun vessaan pääsin, niin sittenpä jo lorahti. Tuli vaan mieleen, että lääkäri puhui alunperin kolmen päivän viljelystä, mutta kun kato...
  4. M

    35+ Lapsettomat

    Kiitos soulmama, kun lisäsit minut pinoon :) Rebec Sinulla vaikuttaa mukavalta tuo lämpöily!!! Voi, kun malttaisi tosiaan olla testailematta liian aikaisin. Mies jo kysyi, että onko sulla testi, ja onhan se tuolla vessassa laatikossa. Mutta yritän kyllä olla testaamatta. Viimeksi totuus...
  5. M

    35+ Lapsettomat

    Hei Olen ollut mukana aiemmin joissakin pinoissa, mutta aina vaan on huonosti käynyt. Nyt on 4. ICSI ja tällä kertaa olen yksityisellä. Kolmesta edellisestä kerrasta vain kerran saatiin pakkaseen muutama rupu eli 4 kertaa aiemmin olen pässyt piinailemaan. Tällä kertaa on ollut hoitomuotona...
  6. M

    35+ Lapsettomat

    Hei Pakko tulla kommentoimaan Rebecin juttua! Nauroin sille ihan katketakseni :) Me taidetaan mennä samoilla piinapäivillä, ja tänä aamuna kun menin keittiöön, niin mikä kauhea haju! Mikä, mikä täällä haisee. Jaa roskispussi. Olin yökkäilen viemässä sitä ulos, kun mies tuli vastaan ja...
  7. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Eilen testasin päivällä negan. Oli tarkoitus aamullakin testata, mutta kun tuli veriklönttejä, niin tuntui turhalta alkaa testailemaan. Eiköhän ole aika poistaa minut listoilta ihan kokonaan. 6 vuotta yritystä takana, kolme punktiota, joista saldona 4 x 2 siirrettyä alkiota. Ikinä ei plussaan...
  8. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Lämpimät onnittelut (mitä vähättelyä) siis Myrskyisän ihanat onnittelut Maitoparralle :heart:
  9. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Onnea Miuku mau ja varovainen onnittelu myös Jonttuselle :heart: :flower: Itseäni niin masentaa.... ja pelottaa...... Yöllä tuli verenpunaista paperiin, mutta sen jälkeen on tullut ruskeaa, tosin nyt ei pitkiin aikoihin sitäkään. Mutta tuo maha pirulainen on just niin kuin menkoissa. Olen...
  10. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Mulla alkoi yöllä kouristella mahaa, ja kun kävin vessassa, niin paperiin tuli punaista. :| Nytkin aamulla tuli sellaista ruskeaa ja maha on just samalla tavalla kipeä kuin menkkojen alkamisessa on. Vielä tungin aamulla progen, mutta illalla enää tuskin tarvitsee.. Taitaa minun piinailut olla...
  11. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Voi ihanaa Lontooseen Raitis. Todellakin saat muuta ajateltavaa. Minäkin sinnittelen perjantaihin, mutta sanoin tuosta testaus poltteesta miehellenikin. Se tietty tuumas, että ei ole järkeä kyllä vielä testata. Johon minä, että stressaa ihan älyttömästi, että onko onnistunut. Mies: se nyt ei...
  12. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Mitäs piinis kamuille kuuluu? Onko tuntemuksia tai mitään? Poltteleeko jo testi takataskussa :D Mulla ainakin polttelee. Mulla on yksi testi, joka tuli ovulaatiotestin kylkiäisenä edellsen passin yhteydessä. Tekisi mieli ihan älyttömästi testata, kun stressaan että onko onnistuttu vai ei. Tässä...
  13. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Voi Inia :'( Muista, että et ole yksin! Toivottavasti sinulla on miehen lisäksi joku jolle voit puhua ja purkaa tunteita. Ainakin sitten kun sen aika on, niin anna tulla koko paha olo pois. Lämmin halaus sinulle :hug:
  14. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Marjaiselle onnenhalaus :heart: Inialle ja naiselle lohtuhalit :hug: Tervetuloa uusille piinailijoille! Minulle siirrettiin kaksi alkiota eli piinislistalla sinne voi laittaa kaksi sydäntä. On ollut tosi mukavaa lukea oireita mitä olette laittaneet. Ne kiinnostaa..... Minäkin olen...
  15. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Scrap Noi vihlasuthan vaikuttaa ihan samoilta, kun mistä kaz kertoi =) Mulla vaan kiertää ilmaa mahassa ja tuntuu, että sieltä kohta alkaa menkat. Selviänköhän edes viikonloppuun?
  16. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Upeaa Peppiina :) Ihanaa, että jollakin onnistuu :flower:
  17. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Kiitsos Kaz kun kerroit oireista. Ne kiinnostavat todella paljon tällä hetkellä ;) Onnea eteenpäinkin! Vau mikä hedelmöittymisprosentti Mörkötys! Niistähän riittää nyt sekä siirtoon, että pakkaseen. Ei tarvitse heti kärsiä uudelleen näitä hoitoja. Niin toivottavasti ei tarvitse tehdä hoitoja...
  18. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Pidetään Mörkötys peukkuja, että hedelmöittyisi mahdollisimman moni!! On se aina mukava tunne kun punktio takana päin. Minut voi kans lisätä pihtausporukkaan testaamisen suhteen. Luulenpa, että kuukautiset alkaa hyvinkin ennen sitä.
  19. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Harmi Miimii! :hug: Raitis minä olen aina ollut siinä uskossa, että jos laitetaan kaksi alkiota niin ne tukevat toisiaan. Tai saattaahan se olla, että ajatellaan, että jos edes toinen. Mulla oli tämä savolainen niin surkea yksilö, ettei sitä kannattanut laittaa pakkaseen. Eilen illalla...
  20. M

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Voi Sannuli :( Aina sitä toivoo kovasti, että jospa nyt onnistuisi! Iso halaus! Miten Scrap onnistuiko siirto? Mun tilanne oli sellainen, että yksi munasoluista oli raaka, toinen ei lähtenyt jakautumaan, yksi oli laiskan pulskea mutta jakautui silti ja onneksi, oi, onneksi yksi oli lähtenyt...

Yhteistyössä