Hakutulokset

  1. M

    Haluais suojata lapset maailman pahuudelta,mutta...

    Tyttö (9 v) ja pikkuveli (6v) olivat nukkumaan laittamassa iltasella,tein omia askareita vielä keittiössä ja kuulin kun tyttö alkoi laulaa ns.isojen poikien lauluja aivan viattomasti,kuin se olisi ollut jänis istui maassa,yritin mennä rauhallisesti (vaikka päässä kihisi) ovelle ja kysyin,että...
  2. M

    Ehkäisyrengas

    Onko ollut mitään haittavaikutuksia kellään? Itse aloitin sillä ehkäisyn viime perjantaina ja kun olin saanut sen paikalleen niin tuli kummallisia "oireita". Hikoilutti, pyörytti, oksetti ja tärisin ihan mahoton. Olin valkonen ku lakana. Piti sohvalla maata kauan aikaa että helpotti. Neuvolatäti...
  3. M

    Mitenkä yli 40 mennyt odotus ja synnytys sekä vauvan hoito??

    Olen neljättä odottava reilut 41v,ja näyttää siltä,että mitä enemmän tulee ikää,sitä isommat on pelontunteet,lapsen terveydestä,synnytyksestä,jaksamisesta,siis kaikesta!! Eilen tehtiin kohonneen veriseulan+niskapoimu tulosten vuoksi lapsivesipunktio,jota ei meinattu saada otetuksi...
  4. M

    Hormonikierukka

    \ No niin. Lääkärissä käyty, kysta on, ja lääkekuurin sain. Onneks selvis syy tähän kipuiluun! Ja lisäksi on tiukoiksi jännittyneet tahdostariippumattomat lantionpohjanlihakset. Yleistä kuulemma kun kantelee lapsosia paljon. Niitä pitää siis vaan nyt venytellä.
  5. M

    Hormonikierukka

    \ Juuri niin aion tehä..... Ja yksityiselle suoraan, ei sille meidän omalle lääkärille, kun sen mielestä tää on ok.
  6. M

    Hormonikierukka

    Nyt kirjoitan uudestaan, ja nostatan, kun jaksoin jopa kirjautuakin.... Auttakaa siskot, mullon niin kaameen pipi toi alavatsa!!!!! \|O
  7. M

    Hormonikierukka

    \ KERRO mitä sanoivat!!!! Mulla ollut just vissiin sama kierukka nyt nelisen kuukautta, hyvin tuntui sopivan, mutta nyt on ollut tosi kovia alavatsa- ja munasarjakipuja. Semmosta inhoittavaa aaltomaista kramppailua. Lääkäri vaan totesi, että "jaa no hormoonikierukan pitäis kyllä vähentää...
  8. M

    banskutahrat?

    Sappisaippuaa testattu...... Ei lähteny pesussa jo ollut body porkkanasosetahroista puhtaaks. Kahteen kertaan jopa kokeilin, ja sekä palasaippualla että nesteellä. Voi harmi! Mutta jospas ne vielä auttais, johonkin muuhun tahraan :)
  9. M

    banskutahrat?

    Sappisaippua maksaa jotain 3-4euroa pala ja se pala kestää ikuisuuden. eikä se oikein haise milleen mun mielestä,ainakin tosi miedolle jos se jollekin haisee... :) Kiitos kaunis :flower: Toivottavasti pääsen pian sitä kokeileen.... :) ps. Ootko syntynyt -77? Mä nimittäin oon :wave:
  10. M

    banskutahrat?

    Siis vitsi ku oli hienoo että täältä löytyi vastaus mun kyssäriin! Just meinasin alkaa kirjoittaa että millä sais pois noita pinttyneitä ruokatahroja lasten vaatteista.... Oon niitä koettanut poistaa vaikka ja millä! Osaako kukaan sanoa että minkä hintaista mahtaa tää sappisaippua olla? Ja onko...
  11. M

    ketä -77?

    :wave: Huhtikuussa!
  12. M

    -77 syntyneet, montako lasta..

    Moi! Mä 04/77, aviomies 10/76, esikoinen 12/03 ja nyt kesäkuussa syntyy toinen vauveli :heart:
  13. M

    Pesuaineista...

    Joo, eiks se ois hyvä ainakin aluks et ois hajusteeton ja herkän ihon pesuaine. Mä käytän Erisania. Se oli ennen vaan pulverina ja nyt sit vaan nestemäisenä, hyvin toimii molemmat versiot. Kun tämän pesuaineongelman kans painin esikoistani ootaessa, niin menin kauppaan ja otin halvimman herkän...
  14. M

    omatekoset vai kaupan soseet???

    Mie sekä ostan kaupasta että teen ite. Itsetehdyissä se hyvä puoli, et lapsi tottuu "normaalin" kotiruuan makuun. Kaupan soseet taas säilyy huoneenlämmössäkin, joten ne on näppäriä reissussa. Mulla esikoinen ei alkanut syyä itsetehtyjä soseita kovin helpolla, piti aloittaa kaupan soseilla ne kun...
  15. M

    1977 syntyneitä? =)

    Vihdoinkin! Oon oottanut että eikö kukaan aloita mun syntymävuotta! Mä oon seiskaseiska, huhtikuun tyttö :wave:
  16. M

    pillerit

    Otappas yhteyttä omaan gynekologiisi, ja juttele hänelle asiasta. Hän varmasti neuvoo, millaisiin tutkimuksiin sinun/teidän kannattaa mennä, ja miten asiat siitä lähtevät etenemään. Jos olette yrittäneet lasta yli vuoden, silloin yleensä pääsee helpommin tutkimuksiin ja hoitoihin julkisellekin...
  17. M

    Inseminaatio

    Hei kaikki "kanssasisaret", kertokaas kokemuksia ekasta inssistä; oliko kivulias, millaisia jälkioireita, millaisia tuloksia...?? Onko yhtä kivulias juttu, kuin esim. munatorvien aukiolotutkimus? Eka inssi edessä ensi kuussa (pistoshoitojen kera), kun ei onnistunut pistoshoitojen ja perinteisen...
  18. M

    paikkakunta gallup

    \ Mä oon viel vähän pohjoisempaa, melkein Rovaniemeltä asti =) Emme siis ole pohjoiset yksin täällä :hug:
  19. M

    Äidinmaidonkorvikkeista

    \ Imetin ensimmäistäni yli puoli vuotta ja aion imettää seuraavaakin jos vaan on mitä imettää. Korvikkeista kyselen ihan muuten vaan, kun kiinnostaa tietää.
  20. M

    Äidinmaidonkorvikkeista

    Kertokaahan kokemuksia korvikkeista. Minä käytin esikoiselleni ainoastaan Tuttelia, mutta nyt kun on toinen tulokas niin kiinnostais tietää mitä eroa niillä on muuta kuin hinta... Toiset näköjään hiukka halvempia kuin toiset. Tutteli kai kalleinta...? Kiitos! :)

Yhteistyössä