Hakutulokset

  1. U

    Neuvoja 35-v finneihin.Apua

    Mä sain kans Diane Novalla finnit kuriin ja sain pillerit halvemmallakin kun niillä hoidettiin myös aknea! Jouduin kuitenkin luopumaan niistä ja myöhemmin kun iho taas kukki niin sain lääkäriltä reseptin Dalacin-nesteeseen jota laitettiin finnien päälle. Se kuivatti ne pikuhiljaa pois. Stressi...
  2. U

    vatsalihakset

    Eikös se jotai oo et pari kuukautta pitää ootella. Mä jälkitarkastuksessa varmistin, et saan alkaa jumpata ja täti sano et varovasti voi alkaa. Siiitä asti sit jumppailtu..
  3. U

    hyviä vatsaliikkeitä

    Höh en osannu laittaa linkkiä http://www.harjoittelu.net/voimapyora-p-140.html
  4. U

    hyviä vatsaliikkeitä

    Voimapyörä on tosi hyvä vatsalihasten tekoon, jos omistaa jo jonkunlaiset lihakset, että jaksaa sillä tehdä. http://www.harjoittelu.net/voimapyora-p-140.html Eli lattialle vaan kontalleen ja siitä eteenpäin, pylly ei saa nousta pyllöttämään takaisin tullessa :) Tuolla itse teen joka toinen...
  5. U

    Lapsi hoitoon-äiti kotona! EN käsitä...

    Sitten on myös tapaukset kuten meillä, eli esikoinen käy päiväkodissa erityisryhmässä puheen kehitysviivästymän takia. Puheterapeutti ja psykologi patistelivat oikein hakemaan tarhapaikkaa että poika saa tarvittavaa kuntoutusta kun on jo 5v. ja kouluun menoon enää pari vuotta. Paljon ois kiinni...
  6. U

    pino 02 syntyneille!

    Tytön tylleröinen syntyi 11.2.02 :)
  7. U

    píno 2000 ja 2002 syntyneille lapsille

    Tyttö 02/02, trion keskimmäinen B) Tää ois näköjään kuulunut enempi tuohon toiseen avaukseen, mutta hätähousu mikä hätähousu....
  8. U

    pino 2003 syntyneille

    Otso-poika 19.11. Kättärillä :)
  9. U

    Lapsen nimet ja iät

    Tuomas 5v, Salla 2.5v ja Otso 8kk :)
  10. U

    vuonna 2003 syntyneet!

    Poika 19.11 klo 13.53, 4115g ja 53cm, KOS
  11. U

    Minkäkokoisia 2 ja 3 vuotiaita?

    Meidän tyttö oli 2v 91cm ja 16kg. :whistle: Esikoispoika taasen oli 2v:na 90cm ja 15kg, 3v:na 102cm ja 20kg. :D B)

Yhteistyössä