Hakutulokset

  1. Miiuska-

    kilpirauhasenvajaatoiminta/lääkitys

    Moikka! Mitä ohjeita teille on annettu tohon lääkitykseen? Mulle sanottiin että pilleri pitää ottaa aamulla ennen aamupalaa ja pariin tuntiin ei mitään maitotuotteita saa syödä. Mutta taas tutulle ei moisesta asiasta mainittu mitään- ja mullekkin farmaseutti apteekista mainitsi kun kysyin...
  2. Miiuska-

    Oletko koskaan halunnut--

    Tiedätkö sen tunteen kun näet jotain aivan uskomatonta muttet voi siittä kenellekkään iloita tai nauraa? Oletko koskaan miettinyt juuri leivottuasi että olisipa kiva nyt keittää kahveet ja laittaa ystävälle viesti et tulee maistamaan tuoretta pullaa kahvi kupposen kera. Onko sinulla joskus...
  3. Miiuska-

    asuuko Karstulassa ketää?

    ...muita kuin mä ja mun perhe? =):wave: Muutettii joulukuun alussa tänne ja en tunne vielä täältä ketään. Asuuko yksikään plussalainen täällä? Huhuu...? :wave::flower: terkuin Miiuska
  4. Miiuska-

    Löytyiskö Karstulasta mamma kaveria?

    Muutimme Joulukuun alussa tänne ja emme tunne täältä ketään. Olen 22vuotias 2v tytön ja 1v pojan äiti. Olisi kiva löytää kahvittelu ja lenkkeily seuraa :) Yv:llä miut saa paremmin kiinni. Terkuin Miiuska
  5. Miiuska-

    Karstulan mammat ohhoij!

    Olemme muuttaneet tänne jyväskylästä joulukuun alussa ja olisi kiva saada uusia tuttavuuksia. Olen vm 88 ja meillä on 2v tyttö ja 1v poika. Laittelethan yv:tä :)
  6. Miiuska-

    Jyväskylä Moi!

    Moikka Moi! Mitäs teill kaikille kuuluu? tääl on ollu hieman hiljaista jyväskylän osalta..
  7. Miiuska-

    Jyväskylä Moi! (SAA POISTAA, YLIMÄÄRÄINEN)

    Moikka Moi! Mitäs teill kaikille kuuluu? tääl on ollu hieman hiljaista jyväskylän osalta..
  8. Miiuska-

    JYVÄSKYLÄLÄISET! Mistä 80cm tytölle näille keleille ulkoasu?

    Niin kysymys jo tulikin, mistä siis 80cm kävelevälle tytölle ulkoasu? halvalla! ei mitään töky kalliita lassieita yms! olen kiertänyt marketit, h&m:n lindexit yms mut ehheij....apuva siis...mielellään sais olla takki ja housut mutta haalarikin toki käyp.
  9. Miiuska-

    Kylläpäs oli mukava käydä kiertää rantareitti :)

    Nii, käytii kävelee vaunuillen koko rantareitti melkein (nokia-keljoon päin menevä silmukka toiselle puolelle nokiaa jäi kiertämättä et silla ylite mentii. Muuten tuli käveltyy ihan virhelandianki kautta.. Aivan mahtava keli oli/on. B)
  10. Miiuska-

    NYT muffinin tekijä paikalle!!!

    Kertokaa/linkittäkää joku hyvän / kuohkean muffinin ohje. Noita on joka paikassa niin monenlaisia että..
  11. Miiuska-

    Jyväskylän seutu

    Moikka! Kahvittelu/jutustelu.. kenties myös lenkkeily seuraa kun olis noiden raskauksien jälkeen "muutama" kilo puotettavana :ashamed: :D Seuraa siis etsiskelis kohta 22vuotias kahden pienen vauvan äiti. Esikois tyttö syntyi 01/09 ja kuopus poika 01/10. Asumme aviomieheni kassa lutakossa...
  12. Miiuska-

    Niin se vaan on..

    eikö vain?
  13. Miiuska-

    voi että.. :D *turha*

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1629558#m18970285 :D tainnu olla mulla tosi tuskainen olo ku tääl valittanu kipuja yms, ja lainkaa tiennyt että het seuraavana aamuna nukkuessa menee laps vedet ja poika syntyy siit pari tuntia jälkeenpäin :D
  14. Miiuska-

    ei jaksa enää..

    ei niin lainkaan.. rv41+5 ja kauheet kivut.. tää ei meinaa millää tulla ulos vaik kui lääkärit vakuuttelee et tän v lopun aikana syntyy. no joo joo.. onha täss viel päiviä :/
  15. Miiuska-

    voisiko olla.. että pissalla ramppaaminen

    olis merkki et tää pikkuinen syntyiski kohta? eilisest asti meinaan oon rampanu pissalla paljon paljon useammin kuin norm, enkä oo kyll juonu mitenkää enempää kuin ennnen. olen siis rv40+1
  16. Miiuska-

    Nenääkö täss täytyy alkaa niisteleen?

    Olen rv39+4 ja sain juuri muistutuksen et millasii ne supistukset on kun niistin nenääni :D eli täytyyköhän nyt jatkaa niistelyä et sais tämän pikku veijarin syntymään? :laugh:
  17. Miiuska-

    Kuka on perustajana tos Jyväskylän äidit kerhossa?

    niinno, kysymys tulikin jo.. olis kiva päästä mukaan, jos mahdollista =)
  18. Miiuska-

    Niksi mammat apuva! Banaanitahra..

    Löytyykö tähän mitään keinoa.. elikkäs, jos vauvan kuviolliseen/värilliseen vaatteeseen on jäänyt tuo perinteinen ilkeä banaani tahra eikä se lähde pesulla ja hankaamisella pois, niin onko siihen mitää keinoa vai jääkö tämä tahra ikuiseksi kiusaksi vaatteeseen? onko siittä soodasta yms...
  19. Miiuska-

    Haaparannalta terveisiä :)

    Ny ollaan sielki pitkäst aikaa käyty :) oli mukavaa mut kyll väsyttää.. ei iha noivaa kannata iha vuorokaude reissua sinne tehä yöpymättä missää :D Oli kyll Haaparanta muutunu 8-9vuodessa.. asuin siis siel silloin joskus :) edit, siis itse asutaa keski-suomes ni matka sen vert pitkä ettei...
  20. Miiuska-

    Toimiiko muilla digiboxit??

    Mikähän kumma se on että oli digiboxi mikä tahansa taikka tv niin ne ei toimi??? meill ei löydä kaikkia kanavia, kuva lakkaa toimimasta joillakin kanavilla kunnolla (riippuen digiboxin asennosta ja sijainnista) siis.. tv1,tv2 yms vastaavat jos toimii niin sit ei mtv3,nelonen,sub yms toimi.. kuva...

Yhteistyössä