JYVÄSKYLÄLÄISET! Mistä 80cm tytölle näille keleille ulkoasu?

Niin kysymys jo tulikin, mistä siis 80cm kävelevälle tytölle ulkoasu? halvalla! ei mitään töky kalliita lassieita yms! olen kiertänyt marketit, h&m:n lindexit yms mut ehheij....apuva siis...mielellään sais olla takki ja housut mutta haalarikin toki käyp.
 
d
Mites Prisma, siellä on myynnissä niitä Ciraf(?)-merkkisiä pukuja, jotka on edukkaampia kun noi Lassiet yms...ihan parillakympillä saat hyvän ja kivannäköisen puvun.
Muuten ei tosiaan tuu mieleen kun henkkamaukka, kun edukasta etsitään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Mites Prisma, siellä on myynnissä niitä Ciraf(?)-merkkisiä pukuja, jotka on edukkaampia kun noi Lassiet yms...ihan parillakympillä saat hyvän ja kivannäköisen puvun.
Muuten ei tosiaan tuu mieleen kun henkkamaukka, kun edukasta etsitään...
Juu mut noit cirafeija ei ollu seppälän eikä palokan prismassa kuin vain päälle 60cm kokoja.. :/
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
eikö olis kannattanut ostaa aikasemmin? itse ostin heti kun tuli kevätpuvut myyntiin, ja noin pienelle kyllä kannattaa ostaa haalari ulkopuvuksi.
Eipä tullu mieleen :/
Meinaan että menee aika nopeesti ku tulee myyntiin, varsinkin noi 80cm koot. Itse ostin joulun alennusmyynnistä toppapuvun jo ensi talvelle, ei tartte sit kaupoissa juosta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
eikö olis kannattanut ostaa aikasemmin? itse ostin heti kun tuli kevätpuvut myyntiin, ja noin pienelle kyllä kannattaa ostaa haalari ulkopuvuksi.
Eipä tullu mieleen :/
Meinaan että menee aika nopeesti ku tulee myyntiin, varsinkin noi 80cm koot. Itse ostin joulun alennusmyynnistä toppapuvun jo ensi talvelle, ei tartte sit kaupoissa juosta :)
nii, no tokan kans varmaan osataan jo ennakoida mut tyttö on esikoisemme niin ei oikein osannut odottaa.. luulis et pikkuiselle olis helppo löytää mut ei sit ilm oo..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
entäs jos laukaassa päin tulee käytyä, niin alemakasiini? Jos et siis mitään reimaa tms etsi.
No sinne suuntaamme huomenna kun menemme vesannolle mummulaan.. toivottavasti siel ois. Jos ei sieläkää ni sit häätyy viel saarijärvell poiketa halpa hallis.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
eikö olis kannattanut ostaa aikasemmin? itse ostin heti kun tuli kevätpuvut myyntiin, ja noin pienelle kyllä kannattaa ostaa haalari ulkopuvuksi.
Eipä tullu mieleen :/
Meinaan että menee aika nopeesti ku tulee myyntiin, varsinkin noi 80cm koot. Itse ostin joulun alennusmyynnistä toppapuvun jo ensi talvelle, ei tartte sit kaupoissa juosta :)
nii, no tokan kans varmaan osataan jo ennakoida mut tyttö on esikoisemme niin ei oikein osannut odottaa.. luulis et pikkuiselle olis helppo löytää mut ei sit ilm oo..
Mullakin esikoinen kyseessä, aina kannattaa vähän ennakoida, varsinkin jos alennuksesta löytää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
eikö olis kannattanut ostaa aikasemmin? itse ostin heti kun tuli kevätpuvut myyntiin, ja noin pienelle kyllä kannattaa ostaa haalari ulkopuvuksi.
Eipä tullu mieleen :/
Meinaan että menee aika nopeesti ku tulee myyntiin, varsinkin noi 80cm koot. Itse ostin joulun alennusmyynnistä toppapuvun jo ensi talvelle, ei tartte sit kaupoissa juosta :)
nii, no tokan kans varmaan osataan jo ennakoida mut tyttö on esikoisemme niin ei oikein osannut odottaa.. luulis et pikkuiselle olis helppo löytää mut ei sit ilm oo..
Mullakin esikoinen kyseessä, aina kannattaa vähän ennakoida, varsinkin jos alennuksesta löytää :)
Niin, no nyt sen opimme :D ens talven vaatteetkin pitää hommata siis jo hyvissä ajoin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Kirppari?
vekaratorill ja paloka spr:llä ei ainakaan ollut. Kiitos kuitenkin
ootko muuten käyny kirrissä siinä toisella kirpparilla, löytälähteessä? Tai sit seppälän kirpputorimarket?
missä semmonen on? siis toi löytölähdekö? seppälän kirpputorimarketissa ku viikko kaks sit käytii ni ei ollu ja muutenkin aika kyny hintasia kaikki lasten vaatteet olleet mitä ollaan nähty siel..
 
d
Löytölähde on tosiaan Kirrissä, siinä eläinlääkäriaseman vieressä.
Sitten on Laajavuoressa ostoskeskuksessa yksi kirpputori, toinen taitaa olla Laajavuoren S-Marketin vieressä.
 

Yhteistyössä