Hakutulokset

  1. Ä

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Pikasesti tulin kertomaan, et poikahan se sieltä sit tuli, käynnistyksellä 4.8. klo 0.37. Pikkusella mittaa oli 54 cm ja painoa 4260 g (py 37). Sokerit oli alkuun alhasia, mut oman maidon noustessa ne sit tasaantu ja päästiin eilen kotiin. Aikalailla yhtä sekasortoa täällä meillä, tyttö ei...
  2. Ä

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Edelleen täällä flunssasena..ja raskaana :) Maanantaina sitte taas äippäpolille, eilen ultra anto painoarvioks 4,1 kg, et viime viikkonen oli joku erhe sitte.. Jos nyt sit maanantaina jo sais jäädä käynnistykseen..jossei al ittekses ennen lohkeemaan, vaik tuskin :/ Ämpee 41+1
  3. Ä

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Tääkin täällä edelleen.. :wave: Ei edelleenkään mitään, vaikken oikeestaan ennen maanantaita odotakkaan tulevaks. Kipeitä ja ei-kipeitä supistuksii tulee sillon tällön, öisin nyt varsinkin alkanu olee tosi tukalaa.. Panadolia on alkanu taas kulumaan, eilen illalla tuntu et olis molemmat...
  4. Ä

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Juu eipä meitä montaa tääl enää roiku ilman vauvaa :) Onnea ainakin Leal, muitakin varmaan oli jo synnyttänyt taas, siis kaikille :flower: Eilen neuvolakäynti pikkasen venähti, terkkarin sijainen ei saanut vauvan sykettä kuuluviin, vaikka ainakin vartti kokeiltiin, ja mä vaihtelin asentoa...
  5. Ä

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Tääl poksuu 40+0, alkaa paniikki iskee, et koht ollaan tääl sit kahden vauvan kanssa! Ei tänää, mut todennäkösesti parin viikon sisään kuitenkin.. Synnytyspelko alkaa olemaan ihan jäätävä, vauvaa odotan kyl kovin, mut toivottavasti synnytys ei oo semmone ko viimeks :ashamed: Kissansilmä, ei...
  6. Ä

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Ompa täällä hiljasta, kaikki varmaan synnyttääs jo.. Se ärsyttävä outo olo alko taas, tekis mieli sätkii ja pomppii ja riuhtoo ittees oikee kunnol!! Mies sano eilen et se on pikkasen huolissas musta, kun oli pakko mennä makuulles ja sätkiä jalkoja :laugh: Iha ko olis ihan kauheesti...
  7. Ä

    "Munasarjakipu" alkuraskaudessa

    Esikoisesta oli tota joskus tokalla kolmanneksella, mut tokasta oli heti alusta asti, ainakin eka kolmannes.. Mut se on ihan tavallista, ns. "repimiskipua", ja johtuu kohdun kannakkeitten venymisestä tms. Oli vaan tosi inhottavaa kun varsinkin tokasta tuntu, että joku on huonosti koko ajan! Ja...
  8. Ä

    tupakointi..

    Esikoisesta lopetin heti kun pissasin positiivisen, eikä tehny yhtään mieli koko raskauden aikana. Kuitenkin pari viikkoa synnytyksen jälkeen tuli "maistettua" taas, ja siitä se sit lähti taas lipsumaan.. Imetyskään ei oikeen onnistunut, ni ei ollut sellasta syyllisyyden tunnetta mitä ajattelin...
  9. Ä

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Jep, onnittelut kaikille vauvautuneille multakin taas! :flower: Anna, samoilla päivillä mennään, mut toivottavasti kumpikaan meistä ei sillon enää täällä pyöri :laugh: En olis kyl koskaan uskonu et tässä raskaudessa vielä näillä päivillä vauva on masussa!! Mut ei täs enää ko korkeintaa...
  10. Ä

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Mulla olikin terkkarin sijaisena tänään mun lukioaikanen kouluterkkarini, oli kiva et oli tuttu täti.. Kaikki jutut ihan jees, taitaa keretä pamahtaa viis kiloa rikki ennen synnytystä, nyt oli tullut yhteensä 4,8 :) Sf-mitta ei oo kasvanut melkeen neljään viikkoon, on varmaan kiinni...
  11. Ä

    *Pirpanat pienellä ikäerolla*

    Meen esikoinen on huomenna 13 kk ja mulla poksuu samalla viikot 39+0.. Kieltämättä kovin oon odottanu pikkusta tulevaks, mut ekat kunnon supparit kun pelästytti viikko sitten yöllä, ni meinas itku tulla ettei tulis vielä :ashamed: Iski pienoinen paniikki, saas nähdä millai pärjätään :)...
  12. Ä

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Jaahas, tänää olis sit mun veikkaukseni meen peipin synttäreiks, mut pikkasen hiljasta on :) Meillä on taas veikkauslista pystyssä, porukat veikkailee, et mikäs päivä se meen pampero sit syntyykään, on pikkasen jännitystä sit täsäkin touhussa. Ei ol sit niin kettuuntunu olo siitä kyselemisestä...
  13. Ä

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Tarvii kans kommentoida tota ruokahalujutskaa.. Mä olin viime vuonna kaks päivää ennen synnytystä melkeen kokonaan syömättä (mut olinkin sillon jo polilla..), et hyvä kun aamulla join kupillisen teetä ja söin tomaatit leivän päältä. Mulla oli kyl ihan sairaalloiset kivut, et ehkä johtu siitäkin...
  14. Ä

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    No onpas teille ei-vauvautuneille iskeny kauheita kateellisuuspuuskia!! :o Kyllähän mä silti ymmärrän, ei tää hääviä oo touhu täälläkään.. Varsinkin lasketun päivän ylittäneille heruu mun sympatiani, se vasta ketuttaakin :hug: Vauvautuneita oli taas tullut tosi monta, onnittelut teille...
  15. Ä

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Sain kyl tänään semmosen sokin, et huhhuh.. Äippäpolilla saatiin painoarvioksi täl hetkellä 3,8 kiloo, syntymäpaino siis jotain 4,3 ja 4,7 kilon välillä!! Tietty toi on vaan arvio, mut oon koko ajan ajatellut, et tää vauva ei oo niin iso ko esikoinen oli, ei mulle oo tullu ees painoo ko vajaa...
  16. Ä

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Vitsi ko on moni päässy peipiä hakemaan jo!! Vaihteeks onnittelut kaikille asianomasille! :flower: Ihme mielitekoja teillä, mulla on korkeintas hedelmät ja muut terveystouhut, mut toi vessapaperi oli kyl niin hauska ajatus, ja alko sit tietty heti tekee mieli men maistamaan :laugh: Emmä...
  17. Ä

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Viimeistä hellepäivää viedään!! :wave: Ja onnea kaikille vauvautuneille taas :flower: :flower: :flower: Täälläkin edelleen kasassa, huonosti nukutaan jne. :) Onneks pitäs tosiaan alkaa helpottamaan noi helteet, ni saa sitte ainaki nukuttua kunnolla, meillä on täällä yläkerrassa varmaan...
  18. Ä

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Vautsi, hienosti osasin taas käyttää tummennusta.. :p
  19. Ä

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    onnea Katta2[b]!! Just ko pääsin sanomaan ettei ole liiemmälti turvotuksia, ni tänäänhä ne sitten paukahti oikeen kunnolla päälle.. Aamusta asti supistellu satunnaisesti, ei kauheen kipeitä, mut päikkäreitäkään en oo pystyny niiltä nukkumaan. Alavatta on ihan tosi kipee, ja vessatouhut ei...
  20. Ä

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Kyllä on kuuma.. Nooh, turha valittaa ko niin huono kesä on ollu tähän asti :) Oltiin melkeen koko päivä meen porukoitten möksällä, tuli sit palloteltuu ja ajettuu nurmikkoo ja kaikkee ylimäärästä rasitusta, eikä mittää hyötyy taas ollu, iskias vaan pamahti ja nyt vaan makaan sängyssä ko en...

Yhteistyössä