Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Ensinnäkin kiitos teille täällä. Mä olen ottanut asian yllättävän hyvin omastakin mielestä, vaikka toki se aluksi järkytti ja pelotti. Raskaus tuli aika helposti meille, joten mä luulen että km ois ollut raskaampi jos vauvelia olisi yritetty kauan ja hartaasti. Mä oon jo nyt toiveikas että...
  2. M

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Tää on kai sit näitä resurssikysymyksiä mitä se nainenkin selitteli. En mä tiedä oisko mun pitänyt osata vaatia asiaa? Se vaan siinä kertoi rauhallisesti kun mä kerroin että verta on tullut todella paljön, että tod.näk kaikki tulee pois ja nykyään ei niin usein tehdä enää noita tarkastuksia...
  3. M

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Huomenta! Aika on mennyt äkkiä ja en ole edes kunnolla ehtinyt käydä näitä lukemassa. Kaikki sujui hyvin eiliseen asti. Sain iltapäivällä voimakkaita kipuja ja niinpä sitten lyhyesti sanottuna raskaus keskeytyi eilen. Verta on tullut aika runsaasti. Kävin päivystyksessäkin, mutta eivätpä ne...
  4. M

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Päivää "taloon" kaikille tasapuolisesti! :wave: Täällä jatkuu entisellään elämä eteenpäin. Ei ällötystä tms. mistä olen vielä ainakin tyytyväinen, mutta vielä tämä kyllä ehtii muuksi kääntyä. Eipä siis iloita liian aikaisin. Eilen sain ensimmäistä kertaa kokea mitä sitten on jos ei...
  5. M

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    "Ihan järkyttävä turvotus ja :ashamed: ilmavaivat. On todella epämukava olo." No mä voisin kyllä tuohon kans yhtyä...mä olen miettinytkin että mistä näitä ilmavaivoja tulee mutta kuulunee asiaan? Heikkoa oloa ei edelleenkään näkyvissä, mutta mulla myös sellaisia tuntemuksia alavatsassa...
  6. M

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Täällä on mennyt ainakin ihan ok:sti, vielä ei ainakaan ällötystä tai pahaaoloa mutta jotenkin mä koko ajan murehdin ja mietin sitä että koska sitten alkaa. Aivan kuin pitäisi valmistautua pahimpaan aina vaikka tiedän ettei välttämättä tule voimakasta pahaa oloa. Työnimeä ei olla keksitty kuten...
  7. M

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Jos mä nyt vähän täydentäisin tuota aamun viestiä. Elikkäs, oon 27v (pian 28) seinäjokinen nainen. Synnytyspaikka tulee olemaan SeKs mikäli sinne asti tämä raskaus etenee. Meillä onnisti oikeastaan ensimmäisestä kierrosta. Olo on uskomaton kun on kuullut monelta ystävältä niin...
  8. M

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Hyvää naistenpäivää ja huomenta myös! Jokohan mä tohtisin täältä taustalta liittyä joukkoonne. Testi näytti positiivista tänä aamuna ja vahvasti. Aloin jo miettiä että toimihan testi varmasti. :) Aloin epäillä mahdollista raskautta viime viikolla kun kuukautiset eivät tulleet alkuviikosta...

Yhteistyössä