Hakutulokset

  1. J

    paljonko on työmarkkinatuki!!! entiä onko mun pakko siirtyä työkkärin rahoille,kun kht:llä ei elä!

    ensin saa olla ilman tarveharkintaa (eli ilman että miehen tulot vaikuttaa) olisiko jopa noin vuoden ajan, jonka jälkeen otetaan huomioon myös miehen tulot
  2. J

    Ensi kesänä

    töistä kotiin ja toisin päin! :D
  3. J

    Kehitelkääs mulle pastakastike

    ää miks ihmiset ei ymmärrä et on muitakin pastakastikkeita kuin tomaatti :D
  4. J

    Riita miehen kanssa asuntoasioista

    pistä faktat pöytään ja kerro samat asiat miehelle kuin täälläkin, asunto on yhteinen sijoitus, nyt sinä olet päävakuuksien antajana kuitenkin. Uudessa asunnossa aloittaisitte ns. puhtaalta pöydältä ja vakuudet olisivat 50 ja 50 sehän on enemmän kuin reilua
  5. J

    apuja kaivataan

    keitä ne makaroonit ja tee se kermakastike ja jatka sitä jauhoilla jos tarve illaks mannapuurotkin saat vielä kun teet kastikkeen veteen
  6. J

    Voi apua meidän hevonen odottaa varsaa ja isän on pakko olla naapurin muuli!

    ja oli se isä kuka tahansa niin miksi vaatisitte keneltäkään korvauksia siitä että oma hevosenne karkasi omasta tarhastanne... |O
  7. J

    Hautausmaan kesätyöntekijän palkka? Tietääkö kukaan?

    Mä oon ammatiltani puistopuutarhuri ja tehnyt myös noita sijaisuuksia, meillä vaan vaikka on ammattitutkinto, myös seurakunnalla uudet joutuu aina aloittamaan tuosta rapiasta 6e /h kunnes koeajan jälkeen se nousee tuosta harjoittelijan minimistä huimaan reiluun 7e Kannattaa tutustua alan...
  8. J

    Hautausmaan kesätyöntekijän palkka? Tietääkö kukaan?

    jos sulla on puistopuutarhurin ammattitutkinto niin nipin napin on 15ooe /kk pelkkänä kesätyöläisenä useat kunnat ja kaupungit maksaa vain harjoittelijan tuntipalkan, eli se on tällä alalla 6-7,50e /h

Yhteistyössä